Heb geen EL.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen kijken eerste kerstdag naar ""mijn"" documentaire?
Ik vind hem te sympathiek om hem te haten eigenlijk.quote:
Heb je Iphone of Ipad?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...sport1 of EL was de keuze. Bij sport1 zoveel meer keuze.
sport1 is over 10 dagen over hier, valt me eigenlijk op dat ik toch liever eredivisie kijk dan buitenlands,quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...sport1 of EL was de keuze. Bij sport1 zoveel meer keuze.
OKC al gedaan volgens mij.quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sport1 is over 10 dagen over hier, valt me eigenlijk op dat ik toch liever eredivisie kijk dan buitenlands,
Tsja, ik vind het wel prettig om de champions league te kijken bij sport 1.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.
Heb ik ook (met Ajax dan uiteraard)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.
Zijn niet gejailbreaked.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou, als je eentje gejailbreaked heb.. Zoek je op google IAPPCRACKER
Dan kan je graties kijken
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook EL voor een dag betalen?
Per wedstrijd 7 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar wedstrijd kost 4 euro..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
weet ik hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |