[/Master Yoda]quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, Ik leef op mijn eigen manier, iedereen heeft zo zijn andere definitie van leven. Ik zit gewoon iedere dag met koffie FM te spelen en te fokken, ik ben er gelukkig mee. En als je er gelukkig mee bent, moet je het houden.
Verstandig, krijg eerst lapo's maar eens onder de knie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik jaag nooit op fipo's, jammer weer van je
Ik heb een tijd geleden iets veranderd en valt nog steeds niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Gevallen helden kunnen wel weer uit de Op.
Kan je nagaan hoe interessant mensen je vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden iets veranderd en valt nog steeds niet op
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, krijg eerst lapo's maar eens onder de knie.
Ik zie het al, je voelt jezelf Mister Bigstar en zet jezelf 1e in de rij van usericons.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, eerder die persoon die erachter komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe interessant mensen je vinden.
Ja, jezelf als eerste gezet. HIHIHIHIHIquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen jaloers op Stijn en noemen ze hem levenloos omdat ze er zelf geen reet van kunnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is met die lapohunters en topickapers tegenwoordig? En dan van Stinho zeggen dat hij geen leven heeft.
Alleen weet ik het niet of het LR of smoofie is..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, jezelf als eerste gezet. HIHIHIHIHI
Ik ben ook wel jaloers op Stijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen jaloers op Stijn en noemen ze hem levenloos omdat ze er zelf geen reet van kunnen.
Goed man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jaloers op Stijn.
Koop Maher, zet Bony ervoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit er ook een beetje dood bij, net VI gekeken. Nu weer achter m'n PC gekropen en ik heb dat gevoel dat ik altijd heb op een dooie vrijdagavond.
Dank je. Doet me goed zo een hart onder de riem.quote:
GGMM denkt altijd aan anderen, daarom staat hij bij mij ook op nummer 1 modquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Doet me goed zo een hart onder de riem.
meld je het even als taylor begint?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit er ook een beetje dood bij, net VI gekeken. Nu weer achter m'n PC gekropen en ik heb dat gevoel dat ik altijd heb op een dooie vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |