Met Q kan ik alleen Qat en iQ maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Q is vervelender, altijd wel een vrije 'e'
Mag IQ? Is toch een afkorting, maar qua, quasi, quads, qats, aqua. Er is wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Q kan ik alleen Qat en iQ maken.
Ik schrijf ze op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag IQ? Is toch een afkorting, maar qua, quasi, quads, qats, aqua. Er is wel wat mogelijk.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vervoeging in het Latijn?
Ja hoor. Al begin ik mij wel steeds meer te ergeren aan mijn school, maar ach... Binnenkort stagelopen en het komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
LR hoe gaat het met je studie? Vind je het nog steeds leuk?
Mooi zo. En stage lopen lijkt me in jouw vakgebied wel altijd leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Al begin ik mij wel steeds meer te ergeren aan mijn school, maar ach... Binnenkort stagelopen en het komt helemaal goed.
Maar ik ga naar bed. Ik had mijzelf een belofte gedaan redelijk op tijd naar bed te gaan en het is alweer na 1 uur.
En jij stylo, ik wat laatst op jouw school, zag een turk/koerd/mocro. Miss was jij het wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi zo. En stage lopen lijkt me in jouw vakgebied wel altijd leuk.
Trusten.
Wat is laatst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij stylo, ik wat laatst op jouw school, zag een turk/koerd/mocro. Miss was jij het wel.
Enige voordeel is dat wij wel ongelofelijker veel lekkere wijven hebben.quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat wij wel ongelofelijker veel lekkere wijven hebben.
Ik weet.quote:
Ik ook bijna 1x per maand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar aangezien ze niet in mn klas zitten en ik nauwelijk op school ben maakt het niet echt veel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |