Okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax zondag wint zijn ze kampioen,
Volgens Van Halsgod Twente:quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax zondag wint zijn ze kampioen,
quote:
Als je dat werkelijk denkt is je moeder zelfs niet hoerwaardig, Nacquote:
Ik ze wel ineens opbloeien tegen PSV.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk denkt is je moeder zelfs niet hoerwaardig, Nac
Mooi.quote:
WAt een tyfusjoodquote:
Nac heeft wel het geluk dat faalhaas Ten Rouwelaar mogelijk uitvalt. (Indien Stijn zijn bron klopte eerder vandaag)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ze wel ineens opbloeien tegen PSV.
NAC is onze Utrecht. Al zitten ze in Jupileur Ligeu, ze zullen toch ons moeilijk maken.
[..]
Mooi.
Zijn bron was een PSV volger en die wist het dankzij hun persconferentie, dus zal wel kloppen. Lurling gaat ook niet spelen volgens hetzelfde bron.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac heeft wel het geluk dat faalhaas Ten Rouwelaar mogelijk uitvalt. (Indien Stijn zijn bron klopte eerder vandaag)
dezelfdequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn bron was een PSV volger en die wist het dankzij hun persconferentie, dus zal wel kloppen. Lurling gaat ook niet spelen volgens hetzelfde bron.
Alaikom Salam.quote:
Daar kan je het woord Sex niet gebruiken, terwijl ik weinig andere woorden ken met het letter X.quote:
Q is vervelender, altijd wel een vrije 'e'quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alaikom Salam.
[..]
Daar kan je het woord Sex niet gebruiken, terwijl ik weinig andere woorden ken met het letter X.
Was beetje persoonlijke frustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |