quote:
Lekker voor die kut Ieren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Celtics doen het slecht dit jaar man, gvd.
Voor wie ben jij dan?quote:
quote:
quote:
Ben voor niemand. Ik kijk nu eigenlijk alleen, omdat ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan?
Of ben je successupportertje?
Als PSV fan zou je voor lakers moeten zijn dan.
Gaat wel goed man.quote:
Welke mongool kiest daar de wedstrijden uit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zondag laten ze 76ers vs nets volgensmij zien.. Meer niet.. Echt kk slecht van Sport 1
quote:
Gaat wel goed beetje wous.quote:
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke mongool kiest daar de wedstrijden uit?
schaf dan gewoon een league pass aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietGewoon elke nacht een wedstrijd ofzo
Komt omdat het laat is. Slaap helpt je wel minder moe te worden.quote:
Bijna alleen maar Nets, maar ze zenden ook de kut wedstrijden van Nets uit. Niet eens tegen Kniks bijv.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietGewoon elke nacht een wedstrijd ofzo
Ja. Genoeg. Ook Spurs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt omdat het laat is. Slaap helpt je wel minder moe te worden.
[..]
Bijna alleen maar Nets, maar ze zenden ook de kut wedstrijden van Nets uit. Niet eens tegen Kniks bijv.
Maar hebben ze wel ooit eentje van OKC of Miami gedaan? Echt schandalig gewoon.
Heb ik op mijn Iphone, maar ik kan sowieso alles niet kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schaf dan gewoon een league pass aan.
Op tv is het relaxter om te kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schaf dan gewoon een league pass aan.
computer aansluiten via HDMI? Sommige mediaplayers hebben ook toegang tot de NBA aanbieders zoals een boxee box.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op tv is het relaxter om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |