quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"ik zong al toen mama nog in de buik van oma zat!"
hihi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben al te laat om haar te adopteren
Ik heb het wel gedaan...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even in twijfel of ik een nummer toe moest voegen, maar toch maar nie gedaan nie!
en Hello Kittyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
Alleen nog drie sproetjes per wang en ze is helemaal af
oe welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Nah, toch maar niet, ik zet een film op
Thanks!quote:
Anchor manquote:
Eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Nummer past niet bij Little House op de Prairie-meisje.
Altijd van die kinderen met TE ernstige nummers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Nummer past niet bij Little House op de Prairie-meisje.
Verkeerde liedje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
timing is niet goed, maar stem wel
Channah van vorig jaar heeft in Oekraïne een gastoptreden gedaan, je moet die kleintjes niet onderschattenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
oei, ze zingt wel erg kinderlijk.. paar jaartjes wachten nog
Soms moet je een gokje wagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Adopteren>? Ze heeft nog niet eens gezongen
alleen bij volwassenen met cellulitis vind ik het niet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Alleen die witte driekwart legging hè.....
Haar dochter ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Die moeder heeft een Bassie en Aadriaanindianenkleed aan
Ik geef haar ook een 7quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
10 jaar, jeminee zeg. Ik had haar krap 7 gegeven.
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen bij volwassenen met cellulitis vind ik het niet kunnen
heej, ik ben pro witte 3 kwart legging.. ik had er een voor de gymlessen op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!
Het is ook echt dat 3-kwart in combi met een wijd kleed, alsof ze een dik propje is, echt de keuze van een moederquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!
Ik had er ook eentje. Daar kwam een gat in. Ik heb dit gemaakt. Er kwam weer een gat in. Toen legde ik me er bij neer dat het teken van boven was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heej, ik ben pro witte 3 kwart legging.. ik had er een voor de gymlessen op de middelbare school
Bente? Was dat dat zenuwlijertje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
De kinderen van dit seizoen hebben Bente's Stem niet gezien, N&S zijn er nooit om te coachen
Die moeten altijd met de trein komen ... Ja dan vraag je er omquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
De kinderen van dit seizoen hebben Bente's Stem niet gezien, N&S zijn er nooit om te coachen
mensen die van queen houden hebben muzieksmaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik twijfelde bij het eerste beeld al, maar als hij Queen zingt is hij hommo
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:06:29Aaahw zooooo leuk om al die geweldige talenten te zien @thevoicekids #goodluck sweeties! reageer retweet
Fabiennequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Fabienne leeft ook nogtwitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:06:29Aaahw zooooo leuk om al die geweldige talenten te zien @thevoicekids #goodluck sweeties! reageer retweet
Introfilmpje...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Lutte het volgende:
Huh hoe kan Roos hem al geadopteerd hebben voor Chelsea?
Wehehe Captain Kirkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef Stickertje het volgende:
nu heb ik bohemian rhapsody is mijn hoofd![]()
quote:
Sowwy...quote:• Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geintroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden óf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Ja je mag er inmiddels drie adopteren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog even met adopteren tot volgende week sowieso. Anders heb ik al mijn kruit al verschoten.
Yup.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja je mag er inmiddels drie adopteren?
Ik ben elke keer te snel en dan mag ik er nog maar 1 en zie ik er nog 3 of zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja je mag er inmiddels drie adopteren?
Dat is dat filmpje dat Martijn of Wendy ff gaan babbelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Introductiefilmpje is toch ook NET voordat ze gaan zingen? Kan toch best.
ja precies, is wel een gokje als je dan al adopteert, maar dat is dan je eigen schuld als diegene niet doorgaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dat filmpje dat Martijn of Wendy ff gaan babbelen
22.30quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Tot hoe laat gaan we eigenlijk vanavond, half 11? 10 uur?
Half 11, dus kwart voor 11quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Holy shitquote:
Ook dat nogquote:
Dit is de cryptische vertaling van "Sjeuzesfuck, wat zong je beroerd... maar goed ik moet iemand hebben die er na de audities uit dondert, dus jij bent de lul"twitter:
ditquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, als je ineens middenin het nummer valt, valt het tegen
Ik niet, batterij iPod is leeg dus veroordeeld tot laptop.. En kan nog niet zo lang zittenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er is gewoon geen slechte versie van te maken
Wat heb je? Toch niks ernstigs hopelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik niet, batterij iPod is leeg dus veroordeeld tot laptop.. En kan nog niet zo lang zitten
op zekers!quote:
Thanks, dan heb ik het goed geschrevenquote:
Een heel stom ongeluk met de bus gehad, net verkeerde beweging gemaakt. Dus loop al een week mank en kan niet lang zitten en dat is erg lastig als je drie uur op een dag in de bus zit of net als vandaag twee uur tentamen moet maken aan een bankje dat ook nog eens totaal niet op jou maat is. Aber vakantie nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je? Toch niks ernstigs hopelijk?
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat zijn zus zijn moeder was
je zag dat voorstukje niet? Denk niet dat hij door gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, dan heb ik het goed geschreven
Nope, ik zie de helft niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij gaan we hem over 10 jaar terug zien in opsporing verzocht
Ah wel kut als je niet zo lang kunt zitten. Al red ik het ook maar amper moet ik zeggen, maar dat is ouderdomquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een heel stom ongeluk met de bus gehad, net verkeerde beweging gemaakt. Dus loop al een week mank en kan niet lang zitten en dat is erg lastig als je drie uur op een dag in de bus zit of net als vandaag twee uur tentamen moet maken aan een bankje dat ook nog eens totaal niet op jou maat is. Aber vakantie nu
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij gaan we hem over 10 jaar terug zien in opsporing verzocht
Dit nummer helpt ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef livelink het volgende:
Hij heeft een meisjesstem en zijn moeder spreekt zijn naam uit als Leandra. Ik raak in de war zo.
Stotteren en zingen gaat altijd wel goed, gelukkigquote:
Meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
zou je denken dat het een meisje of jongen is als je niet kijkt?
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Haha, komt met de jaren hequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wel kut als je niet zo lang kunt zitten. Al red ik het ook maar amper moet ik zeggen, maar dat is ouderdom
Hier kijk ik voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Het reclamestukje heeft me voor de gek gehoudenquote:
Het enige nummer van Marco waar ik echt dol op benquote:
Hij durft niet in zijn eentje. Wat een sukkeltje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
Marcomet zijn "ik heb echt getwijfeld" steeds.
Ik dacht aan Liander... netbeheerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Leander, is dat niet een verzekeringsmaatschappij?
Ik had vandaag post van Liander, gasdingesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Stickertje het volgende:
op school word hij gepest vanaf vandaag ' jij klinkt als een meisje '
Liander, electraboer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Oh ja! Ik kreeg toevallig vandaag een brief van ze.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht aan Liander... netbeheerder
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is mijn adoptie straks weer op 0 als Leander naar huus moet?
Nopsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ons aller knuffelasielzoeker Mauro zijn verblijfsvergunning is in zicht las ik!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:
omg hij heeft al geoefend met zielig doen voor als ie uitgezet wordt
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Okequote:
Nee, maar dan verwijder je hem zelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)
Helaas
In de toekomst pakt hij ze terug als hij een crimineel is geworden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingen
Oh het ging mij meer om het geadopteerd is geadopteerd deelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar dan verwijder je hem zelfIk dacht dat het anders telde als iemand niet door gaat, maar niet dus
dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef kwiwi het volgende:
"die heb ik nog niet gevonden"kind je bent 12.. ofzo..
zo doet dat kind zelf ook wel een beetje trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Straks gaan ze lekker kleien en vingerverfenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Maartjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is goed, heb de naam niet gehoord helaas.
nee, alleen papiertjes dacht ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat een mobieltje in het flesje toch?
ben ik niet met je eens. Ik vind juist dat er iets onderscheidends in haar stem zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Dit is gewoon zestien in een dozijn, bijna knap, meer doorsnee gaat het niet meer worden hoor.
Fabienne was eigenlijk ook te goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
ja eigenlijk wel. Beetje andere kleren en haar en ze had zo mee kunnen doen aan the Voice.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Die afbeelding van Chelsea op de site.....
Haha inderdaad ja. CreepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Die afbeelding van Chelsea op de site.....
Ah ik zie nu pas haar kleding goed, nog steeds een wijde lap, maar anders dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, wel een Erica Terpstra-outfitje voor zo'n leuk, jong, slank ding...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik zie nu pas haar kleding goed, nog steeds een wijde lap, maar anders dan ik dacht
Nou ik begrijp zijn redenatie welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Wat praat die Marco weer veel poep zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |