Oh wel lekker rustig, minder druk in de juryquote:
En meloen. Veel meloen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Getint meisje zingt Whitney. En dan mag ik zeker niet insinueren dat ze ook veel kip eet
Ah! Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Die wilde bij zijn zoontje zijn
En welke categorie is dan de ananas?quote:
zeesponsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke categorie is dan de ananas?
anders ik welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik ben zo blij om angela weer te zien ipv schele trijn
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar die kandidaten is het KvK-gehalte hoog
Sponsoractiequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
groeps korting.. tvoh & met the kids naar disney
Noes, Cee is van de ananananananaasquote:
Ivar, Ivar uit de grote vois?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach kijk nou, nog een Ivar-achtig Kruimeltje. Die kiest voor Marcowwww)
quote:
"ik zong al toen mama nog in de buik van oma zat!"quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Apotheose het volgende:
krijgen we het standaard 'ik zong al toen ik nog in de buik van mama zat' verhaaltje
Die gemaakte "creeer-content-zodat-we-binding-creeeren"-vragen zijn kut...twitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 20:56:03Wat een gezelligheid op de muziekschool! Bespeel jij ook een instrument? #TVK reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |