Meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
zou je denken dat het een meisje of jongen is als je niet kijkt?
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Haha, komt met de jaren hequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wel kut als je niet zo lang kunt zitten. Al red ik het ook maar amper moet ik zeggen, maar dat is ouderdom
Hier kijk ik voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Het reclamestukje heeft me voor de gek gehoudenquote:
Het enige nummer van Marco waar ik echt dol op benquote:
Hij durft niet in zijn eentje. Wat een sukkeltje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
Marcomet zijn "ik heb echt getwijfeld" steeds.
Ik dacht aan Liander... netbeheerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Leander, is dat niet een verzekeringsmaatschappij?
Ik had vandaag post van Liander, gasdingesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Stickertje het volgende:
op school word hij gepest vanaf vandaag ' jij klinkt als een meisje '
Liander, electraboer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Oh ja! Ik kreeg toevallig vandaag een brief van ze.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht aan Liander... netbeheerder
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is mijn adoptie straks weer op 0 als Leander naar huus moet?
Nopsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ons aller knuffelasielzoeker Mauro zijn verblijfsvergunning is in zicht las ik!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:
omg hij heeft al geoefend met zielig doen voor als ie uitgezet wordt
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Okequote:
Nee, maar dan verwijder je hem zelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)
Helaas
In de toekomst pakt hij ze terug als hij een crimineel is geworden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingen
Oh het ging mij meer om het geadopteerd is geadopteerd deelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar dan verwijder je hem zelfIk dacht dat het anders telde als iemand niet door gaat, maar niet dus
dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef kwiwi het volgende:
"die heb ik nog niet gevonden"kind je bent 12.. ofzo..
zo doet dat kind zelf ook wel een beetje trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Straks gaan ze lekker kleien en vingerverfenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Maartjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is goed, heb de naam niet gehoord helaas.
nee, alleen papiertjes dacht ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat een mobieltje in het flesje toch?
ben ik niet met je eens. Ik vind juist dat er iets onderscheidends in haar stem zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Dit is gewoon zestien in een dozijn, bijna knap, meer doorsnee gaat het niet meer worden hoor.
Fabienne was eigenlijk ook te goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
ja eigenlijk wel. Beetje andere kleren en haar en ze had zo mee kunnen doen aan the Voice.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Die afbeelding van Chelsea op de site.....
Haha inderdaad ja. CreepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Die afbeelding van Chelsea op de site.....
Ah ik zie nu pas haar kleding goed, nog steeds een wijde lap, maar anders dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna kill you in your sleep"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, wel een Erica Terpstra-outfitje voor zo'n leuk, jong, slank ding...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik zie nu pas haar kleding goed, nog steeds een wijde lap, maar anders dan ik dacht
Nou ik begrijp zijn redenatie welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Wat praat die Marco weer veel poep zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |