In de toekomst pakt hij ze terug als hij een crimineel is geworden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingen
Oh het ging mij meer om het geadopteerd is geadopteerd deelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar dan verwijder je hem zelfIk dacht dat het anders telde als iemand niet door gaat, maar niet dus
dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef kwiwi het volgende:
"die heb ik nog niet gevonden"kind je bent 12.. ofzo..
zo doet dat kind zelf ook wel een beetje trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Straks gaan ze lekker kleien en vingerverfenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wendy denkt dat dat meisje 3 is of zo.
Maartjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is goed, heb de naam niet gehoord helaas.
nee, alleen papiertjes dacht ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zat een mobieltje in het flesje toch?
ben ik niet met je eens. Ik vind juist dat er iets onderscheidends in haar stem zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Dit is gewoon zestien in een dozijn, bijna knap, meer doorsnee gaat het niet meer worden hoor.
Fabienne was eigenlijk ook te goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
ja eigenlijk wel. Beetje andere kleren en haar en ze had zo mee kunnen doen aan the Voice.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef iFok. het volgende:
Ze is te groot en volwassen voor The Voice Kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |