Meisje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
zou je denken dat het een meisje of jongen is als je niet kijkt?
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Haha, komt met de jaren hequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wel kut als je niet zo lang kunt zitten. Al red ik het ook maar amper moet ik zeggen, maar dat is ouderdom
Hier kijk ik voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
uhm is t erg dat ik hierom moet lachen?
Het reclamestukje heeft me voor de gek gehoudenquote:
Het enige nummer van Marco waar ik echt dol op benquote:
Hij durft niet in zijn eentje. Wat een sukkeltje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:
Marcomet zijn "ik heb echt getwijfeld" steeds.
Ik dacht aan Liander... netbeheerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Leander, is dat niet een verzekeringsmaatschappij?
Ik had vandaag post van Liander, gasdingesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Stickertje het volgende:
op school word hij gepest vanaf vandaag ' jij klinkt als een meisje '
Liander, electraboer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Lutte het volgende:
Oh ja! Ik kreeg toevallig vandaag een brief van ze.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht aan Liander... netbeheerder
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is mijn adoptie straks weer op 0 als Leander naar huus moet?
Nopsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ons aller knuffelasielzoeker Mauro zijn verblijfsvergunning is in zicht las ik!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:
omg hij heeft al geoefend met zielig doen voor als ie uitgezet wordt
maakt het alleen maar erger, kunnen ze 3 weken werken aan hun beledigingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij eerst vakantie..
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Okequote:
Nee, maar dan verwijder je hem zelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
• Naam noemen is adopteren. Eenmaal geadopteerd is geadopteerd (bericht wijzigen heeft geen nut, dat zien we)
Helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |