Ik niet, batterij iPod is leeg dus veroordeeld tot laptop.. En kan nog niet zo lang zittenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Tot hoe laat gaan we eigenlijk vanavond, half 11? 10 uur?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er is gewoon geen slechte versie van te maken
Wat heb je? Toch niks ernstigs hopelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik niet, batterij iPod is leeg dus veroordeeld tot laptop.. En kan nog niet zo lang zitten
op zekers!quote:
Thanks, dan heb ik het goed geschrevenquote:
Een heel stom ongeluk met de bus gehad, net verkeerde beweging gemaakt. Dus loop al een week mank en kan niet lang zitten en dat is erg lastig als je drie uur op een dag in de bus zit of net als vandaag twee uur tentamen moet maken aan een bankje dat ook nog eens totaal niet op jou maat is. Aber vakantie nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je? Toch niks ernstigs hopelijk?
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat zijn zus zijn moeder was
je zag dat voorstukje niet? Denk niet dat hij door gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, dan heb ik het goed geschreven
Nope, ik zie de helft niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij gaan we hem over 10 jaar terug zien in opsporing verzocht
Ah wel kut als je niet zo lang kunt zitten. Al red ik het ook maar amper moet ik zeggen, maar dat is ouderdomquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een heel stom ongeluk met de bus gehad, net verkeerde beweging gemaakt. Dus loop al een week mank en kan niet lang zitten en dat is erg lastig als je drie uur op een dag in de bus zit of net als vandaag twee uur tentamen moet maken aan een bankje dat ook nog eens totaal niet op jou maat is. Aber vakantie nu
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij gaan we hem over 10 jaar terug zien in opsporing verzocht
Dit nummer helpt ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef livelink het volgende:
Hij heeft een meisjesstem en zijn moeder spreekt zijn naam uit als Leandra. Ik raak in de war zo.
Stotteren en zingen gaat altijd wel goed, gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |