quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"ik zong al toen mama nog in de buik van oma zat!"
hihi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben al te laat om haar te adopteren
Ik heb het wel gedaan...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even in twijfel of ik een nummer toe moest voegen, maar toch maar nie gedaan nie!
en Hello Kittyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
Alleen nog drie sproetjes per wang en ze is helemaal af
oe welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Nah, toch maar niet, ik zet een film op
Thanks!quote:
Anchor manquote:
Eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Nummer past niet bij Little House op de Prairie-meisje.
Altijd van die kinderen met TE ernstige nummers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
Nummer past niet bij Little House op de Prairie-meisje.
Verkeerde liedje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
timing is niet goed, maar stem wel
Channah van vorig jaar heeft in Oekraïne een gastoptreden gedaan, je moet die kleintjes niet onderschattenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
oei, ze zingt wel erg kinderlijk.. paar jaartjes wachten nog
Soms moet je een gokje wagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Adopteren>? Ze heeft nog niet eens gezongen
alleen bij volwassenen met cellulitis vind ik het niet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Alleen die witte driekwart legging hè.....
Haar dochter ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Die moeder heeft een Bassie en Aadriaanindianenkleed aan
Ik geef haar ook een 7quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
10 jaar, jeminee zeg. Ik had haar krap 7 gegeven.
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen bij volwassenen met cellulitis vind ik het niet kunnen
heej, ik ben pro witte 3 kwart legging.. ik had er een voor de gymlessen op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!
Het is ook echt dat 3-kwart in combi met een wijd kleed, alsof ze een dik propje is, echt de keuze van een moederquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst, één lijn trekken. Dit moet uit het straatbeeld verdwijnen, sta op tegen witte drie kwart leggings nu het nog kan!
Ik had er ook eentje. Daar kwam een gat in. Ik heb dit gemaakt. Er kwam weer een gat in. Toen legde ik me er bij neer dat het teken van boven was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heej, ik ben pro witte 3 kwart legging.. ik had er een voor de gymlessen op de middelbare school
Bente? Was dat dat zenuwlijertje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
De kinderen van dit seizoen hebben Bente's Stem niet gezien, N&S zijn er nooit om te coachen
Die moeten altijd met de trein komen ... Ja dan vraag je er omquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
De kinderen van dit seizoen hebben Bente's Stem niet gezien, N&S zijn er nooit om te coachen
mensen die van queen houden hebben muzieksmaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik twijfelde bij het eerste beeld al, maar als hij Queen zingt is hij hommo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |