Ik denk ook dat dat meer spreektaal isquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, oke... Zit wat inAl is dat meer spreektaal denk ik
Yessssssquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat meer spreektaal isvandaar dat je gelijk hebt
Serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
D'r staat ook een cheque van ¤ 375.000 in het publiek
Wowquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
D'r staat ook een cheque van ¤ 375.000 in het publiek
Ja, van de Tuimelaar uit Westervoort. Dat zag ik goed, toch?quote:
volgens mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Is Corton trouwens nog steeds getrouwd met die dame die ooit in GTST speelde?
Het onderwerp spreekt ook heel erg aan natuurlijk. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat alle ouders zich hiermee kunnen identificeren, sowieso.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit jaar alle records gebroken gaan worden qua opbrengst... misschien wel de 12 miljoen EUR? als je toch ziet hoe rap het gaat....
Mijn virusscanner vindt hun site niet zo leuk dus ik kan er niet op kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, van de Tuimelaar uit Westervoort. Dat zag ik goed, toch?
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat er al veel van te voren is gedaan. Een weekje is leuk...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit jaar alle records gebroken gaan worden qua opbrengst... misschien wel de 12 miljoen EUR? als je toch ziet hoe rap het gaat....
Ze zullen de tussenstanden ook wel sturen, maar gaat wel hard idd..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Idd babysterfte is nou eenmaal een makkelijker onderwerp.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het onderwerp spreekt ook heel erg aan natuurlijk. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat alle ouders zich hiermee kunnen identificeren, sowieso.
Uiteindelijk gaat 't om hoeveel is opgehaald natuurlijk. Dat moet zo veel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat er al veel van te voren is gedaan. Een weekje is leuk...
TV geen optie? Daar kijk ik ook het liefste, maar vriendlief wil nu even iets kijken. Dus ben ik uitgeweken naar de iMacquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef themole het volgende:
[..]
Mijn virusscanner vindt hun site niet zo leuk dus ik kan er niet op kijken.
Godver. Helemaal stuk bij BOODSCHAP!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef FZN05 het volgende:
Hahaha, ik zet dit filmpje om het uur op en kijk hem dan minstens acht keer, hahaha
En toch vind ik het een van de lastigste SR-onderwerpen om uit te leggen/te verdedigen, omdat er veel meer nodig is dan die vrouwen maar in staat te stellen elk kind ter wereld te brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het onderwerp spreekt ook heel erg aan natuurlijk. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat alle ouders zich hiermee kunnen identificeren, sowieso.
Makkelijker wil ik niet zeggen. Maar als ouder weet je hoe noodzakelijk zorg voor je kindje is. Ik denk dat dat beter voor te stellen is voor 'ons' dan bijvoorbeeld malaria.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd babysterfte is nou eenmaal een makkelijker onderwerp.
Idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef henkde_j het volgende:
Verademing om eens het origineel te horen
Het gaat over de site van de tuimelaar. Niet die van 3fm, die werkt prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
TV geen optie? Daar kijk ik ook het liefste, maar vriendlief wil nu even iets kijken. Dus ben ik uitgeweken naar de iMac
"Heeeee GIELLLL! Hahaaa, hoe is het mogelijk gék Heeee, kerel mááááán!"quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Godver. Helemaal stuk bij BOODSCHAP!
Is ook. Maar daarom gaat een flink deel van de opbrengst toch ook naar scholing en voorlichting? Kwam net nog terug in dat stukje van Eric. Dat ze willen bereiken dat mannen er ook meer bij betrokken worden, zodat ze zien wat het inhoudt, en stoppen met één of twee kinderen, in plaats van er twaalf te krijgen. En dat ze meer respect krijgen voor hun vrouw.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch vind ik het een van de lastigste SR-onderwerpen om uit te leggen/te verdedigen, omdat er veel meer nodig is dan die vrouwen maar in staat te stellen elk kind ter wereld te brengen.
Ohquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef themole het volgende:
[..]
Het gaat over de site van de tuimelaar. Niet die van 3fm, die werkt prima.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef FZN05 het volgende:
Hahaha, ik zet dit filmpje om het uur op en kijk hem dan minstens acht keer, hahaha
Hijs briljantquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Een miskraam is in de Westerse wereld al niet zo gek, op mijn leeftijd is de kans al op 1 op 10 en die kans wordt alleen maar hoger naarmate de vrouw in kwestie ouder wordt. (Ook al gaat SR over meer dan alleen miskramen.)quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch vind ik het een van de lastigste SR-onderwerpen om uit te leggen/te verdedigen, omdat er veel meer nodig is dan die vrouwen maar in staat te stellen elk kind ter wereld te brengen.
Als je het ziet als een wedstrijdje tussen de steden, is het jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat er al veel van te voren is gedaan. Een weekje is leuk...
Nah, zo zie ik het niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je het ziet als een wedstrijdje tussen de steden, is het jammer inderdaad.
Psies. Belangrijk dat juist dat daar extra onder de aandacht wordt gebracht. Leuk om daar een veldhospitaal neer te zetten, maar als er verder nauwelijks voorzieningen zijn om dat kind fatsoenlijk op te laten groeien, schiet je ook niks op..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook. Maar daarom gaat een flink deel van de opbrengst toch ook naar scholing en voorlichting? Kwam net nog terug in dat stukje van Eric. Dat ze willen bereiken dat mannen er ook meer bij betrokken worden, zodat ze zien wat het inhoudt, en stoppen met één of twee kinderen, in plaats van er twaalf te krijgen. En dat ze meer respect krijgen voor hun vrouw.
quote:
twitter:Spotify3FM twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 11:26:06Sam And The Womp - Bom Bom nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/ZDLwyiIT reageer retweet
Say that!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik Erics verhaaltje moest geloven gaan ze daar wel aan werkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Belangrijk dat juist dat daar extra onder de aandacht wordt gebracht. Leuk om daar een veldhospitaal neer te zetten, maar als er verder nauwelijks voorzieningen zijn om dat kind fatsoenlijk op te laten groeien, schiet je ook niks op..
Het gaat om het bedrag voor het goede doel, dus hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik het niet.
Ik heb het idee dat er dit jaar al veel meer van te voren is georganiseerd en opgehaald. Ergens vind ik dat een beetje jammer.
Heel goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik Erics verhaaltje moest geloven gaan ze daar wel aan werken
Eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Als we echt een spontaan anthem zouden willen zou Bom Bom wel een hele fijne zijn
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
Ze is 3FM DJquote:
Ik snap het "jammere aspect" niet zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik het niet.
Ik heb het idee dat er dit jaar al veel meer van te voren is georganiseerd en opgehaald. Ergens vind ik dat een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
True... Maar Linda ziet er ondertussen uit als een Vulcan, als ze lachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit dan Imca Marina... die tieten hingen op d'r knieën toen ze me moest voeden
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap het "jammere aspect" niet zo
Jammer voor het doel van de actie kan het niet zijn.
Het wordt wel steeds commerciëler. Bedrijf ziet het als een kans om met hun "kop" op tv te komen. Niets mis mee trouwens.
Dat laatste is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap het "jammere aspect" niet zo
Jammer voor het doel van de actie kan het niet zijn.
Het wordt wel steeds commerciëler. Bedrijf ziet het als een kans om met hun "kop" op tv te komen. Niets mis mee trouwens.
Het is gewoon een week een soort schuldgevoel afkopen... maar daar doe ik zelf ook gezellig aan meequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het regent hier en het gitaar, Alice Cooper.
Dat is misschien wel deels zo, maar niet helemaal denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.
Het is gewoon een week toffe radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een week een soort schuldgevoel afkopen... maar daar doe ik zelf ook gezellig aan mee
Maar als ze niet meededen was de kritiek weer dat ze zich ook wel eens mogen laten zien bij een actie als dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aanvragen die hapquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Bom Bom als anthem![]()
![]()
Spread the word
Dat vooralquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is gewoon een week toffe radio.
Coopertestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, ze is net met d'r test bezig
maar de gewone nederlanders staan er puur en alleen omdat ze zo begaan zijn met die Afrikaanse kindertjes wil je zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Zoals in België, dat is jammer. Moeten ze hier niet doen hoor. Ik denk dat het heel goed is, en dat veel mensen toch ook over SR-onderwerpen gaan nadenken op deze manier. Het is een laagdrempelige manier om toch iets goed te doen, voor iedereen ook, zelf maar. Als je ziet hoeveel kinderen er ook aan meedoen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral
Ik zou echt gruwelijk balen als ze er ooit mee zouden stoppen
Ik snap die Belgen ook niet... want ze doen nu wel een Music for Life maar dan voor een nationaal probleem zoals dementie, maar dan weer niet met doneren... beetje halfhalf werkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zoals in België, dat is jammer. Moeten ze hier niet doen hoor. Ik denk dat het heel goed is, en dat veel mensen toch ook over SR-onderwerpen gaan nadenken op deze manier. Het is een laagdrempelige manier om toch iets goed te doen, voor iedereen ook, zelf maar. Als je ziet hoeveel kinderen er ook aan meedoen.
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral
Ik zou echt gruwelijk balen als ze er ooit mee zouden stoppen
Sowieso Belgiequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die Belgen ook niet... want ze doen nu wel een Music for Life maar dan voor een nationaal probleem zoals dementie, maar dan weer niet met doneren... beetje halfhalf werk
Van mij niet iig, ik zie ze liever nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maar als ze niet meededen was de kritiek weer dat ze zich ook wel eens mogen laten zien bij een actie als dit.
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zittenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zitten
Is live uit het Huis uit een voorgaand jaar 2005quote:
Ik zeg; doen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zitten
Meh, blijf liever hier op de bank liggen.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Die Klaas krijgt toch elk jaar wel een soort van kutklus he
Hij zei het net 1 seconde nadat ik dit lasquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Een dagje welnesscenter
Klaas: Is het nodig?
Haha was op 't randje inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Een dagje welnesscenter
Klaas: Is het nodig
Ik zat te schuddenbuiken op de bankquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zei het net 1 seconde nadat ik dit las
Ik lag onder mijn bureau!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat te schuddenbuiken op de bank
hihaho
jup doe maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in intercity richting enschede. zal ik gek doen en blijven zitten
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in intercity richting enschede. zal ik gek doen en blijven zitten
Oene maine matsj Tirolquote:
Maar daar zaten geen Maya'squote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fantastisch, in Nieuw-Zeeland is het 4 minuten nog en dan alweer 22 deember.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:57 schreef iBenny het volgende:
Roosmarijn is een soort van menselijke plofkip ofzo
Eens. Vind dr album ook wel tof...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was Blue Jeans eigenlijk een fantastisch nummer.
Ja ik moest ook wel een bijslapen, maar dit was niet helemaal de bedoelingquote:
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.quote:
Hey dat is niet zoals het hier hoort he, je hoort die filmpjes af te kraken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.
Ik kijk maar soms SR en heb ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.
Och, als mensen liever de reclame horen, zetten ze toch de radio gewoon aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hey dat is niet zoals het hier hoort he, je hoort die filmpjes af te kraken.
Niet iedereen heeft 24/7 een radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, als mensen liever de reclame horen, zetten ze toch de radio gewoon aan?
Stream dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 24/7 een radio.
juist wel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Dat regionale liedje hoeft van mij nou geen anthem te worden
Alle liedjes zijn toch regionaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Dat regionale liedje hoeft van mij nou geen anthem te worden
Eergisteren zal ik in het vliegtuig, daar heb je geen 101TVquote:
En als ze nu in twee regio's gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Tuulk wel.
Alle liedjes zijn toch gemaakt in een of andere regio?
Dat is vervangen door 737TV.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eergisteren zal ik in het vliegtuig, daar heb je geen 101TV
Damn... En ik heb The Matrix weer zitten kijkenquote:
Wat stond die gast er lang gisterquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef tralalala het volgende:
Iemand petmeneer al gespot vandaag?![]()
[ afbeelding ]
Is die van vannacht ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die ook al een facebook pagina?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Pagina 1quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ben aan het zoeken naar dat filmpje van BOODSCHAP!! Welk topic werd die ook alweer gepost?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ben aan het zoeken naar dat filmpje van BOODSCHAP!! Welk topic werd die ook alweer gepost?
Joh.. waarom denk je dat er sfeer isquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef d1ce het volgende:
Zijn trouwens wel veel mensen buiten Twente aanwezig in Enschede.
alsof Tukkers niet kunnen feestenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.. waarom denk je dat er sfeer is
twitter:giel3fm twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:13:50hahahaha... @gerardekdom schrikt zich helemaal lam dankzij Bob van @freekvonk http://t.co/g3KkAqhv #SR12 reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef FZN05 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 12:13:50hahahaha... @gerardekdom schrikt zich helemaal lam dankzij Bob van @freekvonk http://t.co/g3KkAqhv #SR12 reageer retweet
Dacht dat hij nep was manquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef FZN05 het volgende:
Wanneer is dat dan gebeurd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef FZN05 het volgende:
"WIl je deze thuis, sms dan Legu aan "quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef FZN05 het volgende:
Die zei hij even later (of eerder) ook op de radioquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"WIl je deze thuis, sms dan Legu aan "
Gaaf beest
Ik ook en dat Gerard het al wist, hij keek zo vaag half achterom ..quote:
Haha! Geen slecht idee trouwens voor kerst... smaakt een beetje naar kipquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"WIl je deze thuis, sms dan Legu aan "
Gaaf beest
quote:
+quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal is verschrikkelijk, maar hij is wel lang van stof zeg
quote:
Mijn buren hebben hetzelfde meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat dit is wat het toegankelijke thema met mensen doet. De indentificatie is zo groot nu
Ik dacht ook al "doe maar niet"quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef TheArt het volgende:
Waar kan hij niet iets 'moois' over vertellen begin ik te denken,
Mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn buren hebben hetzelfde meegemaakt.
Mijn ouders ook.quote:
Van die mensen die snakken naar aandacht en die dan ook eindelijk een keer krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:
Ekdom heeft al een paar keer geprobeerd het onderwerp naar Afrika te draaien, maar die kerel blijft maar doorleuteren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Hij klinkt ook wel als een homo tbh.
Dat iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef superworm het volgende:
Idd langdradig maar zo'n man kap je niet af.
radio op telefoon of ipod?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Godver, ik wil gaan hardlopen, maar elke keer denk ik "oh, dit ook nog even luisteren"
krijg je zo gewoon: "en nu iets heel anders" een lekkere hardcore plaat ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja echt gezelliger wordt het er niet op zo
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Godver, ik wil gaan hardlopen, maar elke keer denk ik "oh, dit ook nog even luisteren"
POK POK POK POK POKKE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
krijg je zo gewoon: "en nu iets heel anders" een lekkere hardcore plaat ofzo
Niet iedereen heeft mobiel internet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
POK POK POK POK POKKE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Oh goedemorgen!! Ik heb natuurlijk gewoon de 3FM app op m'n iPhonequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgen
Oh hiihhihihihihi Pinoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft mobiel internet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hiihhihihihihi Pinowat ben je toch weer lekker bijdehand vandaag, de near apocalypse heeft je niet doen veranderen zie ik.
Ekdom probeerde er nog onderuit te komenquote:
Ik bedoelde het gewoon serieus hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hiihhihihihihi Pinowat ben je toch weer lekker bijdehand vandaag, de near apocalypse heeft je niet doen veranderen zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |