Hier davitamon kauwvitamines oid.quote:
quote:
Liever Year Of Summerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Icona Pop mag van mij ook wel als anthem
Antoin Peeters met cameraman Sjaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat van Chemiepack is bijna 2 jaar geleden johj
Graveyard is van 2-6.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe was de graveyard op tv? stond er zelf tussen haha. Nu weer slapen want ik ben nog dronken
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Antoin Peeters met cameraman Sjaak.
Zonne grote vuurbal jonguh!quote:
Ik ging echt kapot toenquote:
Even gespit in de topicsquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, dat screenshot heb ik destijds gemaakt.
Ik vond die drumstelact coolquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
PSB met Roel ja?Wat een toffe gast is hij
Toch gewoon afhankelijk van de dj + slaapgast, lijkt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef FZN05 het volgende:
Dat wakker maken op deze manier is toch pas sinds vorig jaar zo? Volgens mij ging het voorgaande jaren op een heel normale manier, of heb ik het verkeerd?
Nee, ging altijd al op "vreemde" manierenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef FZN05 het volgende:
Dat wakker maken op deze manier is toch pas sinds vorig jaar zo? Volgens mij ging het voorgaande jaren op een heel normale manier, of heb ik het verkeerd?
Een beetje zoals die Gotye-cover, maar dan anders.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond die drumstelact cool5 mensen, één drumstel
Die bedrijfsleiding krijgt geen cel, maar een taakstrafquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef FZN05 het volgende:
Oh, die ken ik niet. Maar dit vond ik leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een beetje zoals die Gotye-cover, maar dan anders.
twitter:wiekeesschendal twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 11:05:00Gehoord in het 3FM callcenter: "Sinds wanneer moet ik ineens geld betalen om een plaatje aan te vragen bij Serious Request?!" #joe reageer retweet
Oja, nu je het zegt ik hoorde het op het nieuws, ik dacht i.v.m. einde v.d. wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die bedrijfsleiding krijgt geen cel, maar een taakstraf
*cel-quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die bedrijfsleiding krijgt geen cel, maar een taakstraf
Niet zo bijdehand hequote:
Je kunt toch ook 'cel' krijgen? Zo bedoelde ik het eigenlijk. Dan is het wel goed, toch? Maar je hebt volgens mij ook gelijkquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:11 schreef FZN05 het volgende:
twitter:wiekeesschendal twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 11:05:00Gehoord in het 3FM callcenter: "Sinds wanneer moet ik ineens geld betalen om een plaatje aan te vragen bij Serious Request?!" #joe reageer retweet
Precies, daarom verbeterde ik hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand heMisschien krijgt hij wel gewoon een cel. Zonder straf.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt ik hoorde het op het nieuws, ik dacht i.v.m. einde v.d. wereld
Ja, oke... Zit wat inquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt toch ook 'cel' krijgen? Zo bedoelde ik het eigenlijk. Dan is het wel goed, toch? Maar je hebt volgens mij ook gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |