quote:
+quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal is verschrikkelijk, maar hij is wel lang van stof zeg
quote:
Mijn buren hebben hetzelfde meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat dit is wat het toegankelijke thema met mensen doet. De indentificatie is zo groot nu
Ik dacht ook al "doe maar niet"quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef TheArt het volgende:
Waar kan hij niet iets 'moois' over vertellen begin ik te denken,
Mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn buren hebben hetzelfde meegemaakt.
Mijn ouders ook.quote:
Van die mensen die snakken naar aandacht en die dan ook eindelijk een keer krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef CindieY het volgende:
Ekdom heeft al een paar keer geprobeerd het onderwerp naar Afrika te draaien, maar die kerel blijft maar doorleuteren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Hij klinkt ook wel als een homo tbh.
Dat iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef superworm het volgende:
Idd langdradig maar zo'n man kap je niet af.
radio op telefoon of ipod?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Godver, ik wil gaan hardlopen, maar elke keer denk ik "oh, dit ook nog even luisteren"
krijg je zo gewoon: "en nu iets heel anders" een lekkere hardcore plaat ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja echt gezelliger wordt het er niet op zo
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Godver, ik wil gaan hardlopen, maar elke keer denk ik "oh, dit ook nog even luisteren"
POK POK POK POK POKKE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
krijg je zo gewoon: "en nu iets heel anders" een lekkere hardcore plaat ofzo
Niet iedereen heeft mobiel internet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
POK POK POK POK POKKE HERRIEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Oh goedemorgen!! Ik heb natuurlijk gewoon de 3FM app op m'n iPhonequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Download de app zet hem op je, als je die hebt, smartphone en dan kun je onder het rennen het nog volgen
Oh hiihhihihihihi Pinoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft mobiel internet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hiihhihihihihi Pinowat ben je toch weer lekker bijdehand vandaag, de near apocalypse heeft je niet doen veranderen zie ik.
Ekdom probeerde er nog onderuit te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |