quote:
Zoals in België, dat is jammer. Moeten ze hier niet doen hoor. Ik denk dat het heel goed is, en dat veel mensen toch ook over SR-onderwerpen gaan nadenken op deze manier. Het is een laagdrempelige manier om toch iets goed te doen, voor iedereen ook, zelf maar. Als je ziet hoeveel kinderen er ook aan meedoen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral
Ik zou echt gruwelijk balen als ze er ooit mee zouden stoppen
Ik snap die Belgen ook niet... want ze doen nu wel een Music for Life maar dan voor een nationaal probleem zoals dementie, maar dan weer niet met doneren... beetje halfhalf werkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zoals in België, dat is jammer. Moeten ze hier niet doen hoor. Ik denk dat het heel goed is, en dat veel mensen toch ook over SR-onderwerpen gaan nadenken op deze manier. Het is een laagdrempelige manier om toch iets goed te doen, voor iedereen ook, zelf maar. Als je ziet hoeveel kinderen er ook aan meedoen.
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vooral
Ik zou echt gruwelijk balen als ze er ooit mee zouden stoppen
Sowieso Belgiequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die Belgen ook niet... want ze doen nu wel een Music for Life maar dan voor een nationaal probleem zoals dementie, maar dan weer niet met doneren... beetje halfhalf werk
Van mij niet iig, ik zie ze liever nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Maar als ze niet meededen was de kritiek weer dat ze zich ook wel eens mogen laten zien bij een actie als dit.
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zittenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zitten
Is live uit het Huis uit een voorgaand jaar 2005quote:
Ik zeg; doen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog stage van 13 tot 18, maar ik denk dat als ik nu ga dat dan al die mensen straks met de kerst ziek thuis zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |