Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
Ze is 3FM DJquote:
Ik snap het "jammere aspect" niet zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik het niet.
Ik heb het idee dat er dit jaar al veel meer van te voren is georganiseerd en opgehaald. Ergens vind ik dat een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
True... Maar Linda ziet er ondertussen uit als een Vulcan, als ze lachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit dan Imca Marina... die tieten hingen op d'r knieën toen ze me moest voeden
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap het "jammere aspect" niet zo
Jammer voor het doel van de actie kan het niet zijn.
Het wordt wel steeds commerciëler. Bedrijf ziet het als een kans om met hun "kop" op tv te komen. Niets mis mee trouwens.
Dat laatste is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap het "jammere aspect" niet zo
Jammer voor het doel van de actie kan het niet zijn.
Het wordt wel steeds commerciëler. Bedrijf ziet het als een kans om met hun "kop" op tv te komen. Niets mis mee trouwens.
Het is gewoon een week een soort schuldgevoel afkopen... maar daar doe ik zelf ook gezellig aan meequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het regent hier en het gitaar, Alice Cooper.
Dat is misschien wel deels zo, maar niet helemaal denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.
Het is gewoon een week toffe radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een week een soort schuldgevoel afkopen... maar daar doe ik zelf ook gezellig aan mee
Maar als ze niet meededen was de kritiek weer dat ze zich ook wel eens mogen laten zien bij een actie als dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aanvragen die hapquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Bom Bom als anthem![]()
![]()
Spread the word
Dat vooralquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is gewoon een week toffe radio.
Coopertestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, ze is net met d'r test bezig
maar de gewone nederlanders staan er puur en alleen omdat ze zo begaan zijn met die Afrikaanse kindertjes wil je zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |