Als ik Erics verhaaltje moest geloven gaan ze daar wel aan werkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Belangrijk dat juist dat daar extra onder de aandacht wordt gebracht. Leuk om daar een veldhospitaal neer te zetten, maar als er verder nauwelijks voorzieningen zijn om dat kind fatsoenlijk op te laten groeien, schiet je ook niks op..
Het gaat om het bedrag voor het goede doel, dus hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik het niet.
Ik heb het idee dat er dit jaar al veel meer van te voren is georganiseerd en opgehaald. Ergens vind ik dat een beetje jammer.
Heel goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik Erics verhaaltje moest geloven gaan ze daar wel aan werken
Eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Als we echt een spontaan anthem zouden willen zou Bom Bom wel een hele fijne zijn
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
Ze is 3FM DJquote:
Ik snap het "jammere aspect" niet zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik het niet.
Ik heb het idee dat er dit jaar al veel meer van te voren is georganiseerd en opgehaald. Ergens vind ik dat een beetje jammer.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze van de botox afblijft dan!
True... Maar Linda ziet er ondertussen uit als een Vulcan, als ze lachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit dan Imca Marina... die tieten hingen op d'r knieën toen ze me moest voeden
Vergeet de BN'ers in het huis of bij de brievenbus niet. Staan daar ook alleen maar voor hun eigen ego.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap het "jammere aspect" niet zo
Jammer voor het doel van de actie kan het niet zijn.
Het wordt wel steeds commerciëler. Bedrijf ziet het als een kans om met hun "kop" op tv te komen. Niets mis mee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |