quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:57 schreef iBenny het volgende:
Roosmarijn is een soort van menselijke plofkip ofzo
Eens. Vind dr album ook wel tof...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was Blue Jeans eigenlijk een fantastisch nummer.
Ja ik moest ook wel een bijslapen, maar dit was niet helemaal de bedoelingquote:
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.quote:
Hey dat is niet zoals het hier hoort he, je hoort die filmpjes af te kraken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.
Ik kijk maar soms SR en heb ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet 24/7 SR kijken. Ik heb deze filmpjes nog niet gezien.
Och, als mensen liever de reclame horen, zetten ze toch de radio gewoon aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hey dat is niet zoals het hier hoort he, je hoort die filmpjes af te kraken.
Niet iedereen heeft 24/7 een radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, als mensen liever de reclame horen, zetten ze toch de radio gewoon aan?
Stream dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 24/7 een radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |