quote:
Injectie werkt dit jaar beter.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of slapen de dj's amper dit jaar ?
Ze zijn net begonnen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of slapen de dj's amper dit jaar ?
Ja, is behoorlijk oud... hij heeft ook een mooi leven gehad en het is ook goed zo. Maar wat waren we verdrietig op de dag dat we dat als advies kregen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
16Dat is best oud toch ? Snap wel dat je eraan gehecht was, ik heb ze net een half jaar ofzo en wil ze al niet meer missen
.
Mooie cheque van 15kquote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
ik zie weer hele leuke bedragen op het plein
Je ondertitel!!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
ik zie weer hele leuke bedragen op het plein
Amateurquote:
Snap ikquote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, is behoorlijk oud... hij heeft ook een mooi leven gehad en het is ook goed zo. Maar wat waren we verdrietig op de dag dat we dat als advies kregen.
Who won ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ER is afgelopen. Helaas niet de door mij gewenst winnaar.
Nu maar weer zappen naar 101tv.
Yeps. We hebben hem bij ons in de achtertuin begraven. Is hij toch nog een beetje bij ons.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snap ik. Zo'n leuk beestje dat zoveel liefde geeft en dan weg
.
Ow wacht, twitter verduidelijkt het alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<3quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Cassius het volgende:
Dat mensen nog steeds "<3" sms'en...
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is ze onder mannen geliefderquote:![]()
Ik heb geen tuinquote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. We hebben hem bij ons in de achtertuin begraven. Is hij toch nog een beetje bij ons.
Vroegahquote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is ze onder mannen geliefder
Tegen die tijd heb je misschien wel een tuin.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin.
Maar ik hoop dat die van mij het nog 15,5 jaar volhouden.
Dat is de Pino van FOK! IRL.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Die gast met die muts staat er echt de hele dag
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
inderdaad. Ze is nu echt lelijk vind ik.
Mijn Mac en Tosh zijn zooooooquote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je misschien wel een tuin.
Moet kunnenGelukkig hebben we er nog eentje. Maar de andere was mijn lievelings.
Fatima wel eens zonder make-up gezien?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef DaMook het volgende:
Fatima. Goed gespeeld dus door dr
.
Haal de draagdoekmaffia erbij !!!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Help! De borstvoedingsmaffia!! Vlucht!
Ik was ook IRL hoor in 2010quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat is de Pino van FOK! IRL.
Alleen hoop ik dat pino er iets blijer uit ziet. En knapper
Zal in het nieuwe jaar eens kijken...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn Mac en Tosh zijn zoooooo. Meer foto's trouwens in het kattenfoto topic
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haal de draagdoekmaffia erbij !!!
Nee, maar aangezien ze dat altijd op heeft maakt dat niet uitquote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fatima wel eens zonder make-up gezien?
Hij heeft 1 pluspunt, hij kan er helemaal inquote:Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
roel probeert dames zoveel mogelijk geld af te troggelen
Nog 10 minuten en dan steekt hij zijn leuter door de brievenbusquote:Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
roel probeert dames zoveel mogelijk geld af te troggelen
Tegen die tijd heb ik wel weer wat nieuwe foto's denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal in het nieuwe jaar eens kijken...
Je voelt em gewoon aankomen. Voorspelbaarheidquote:
Wanneer nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij heeft 1 pluspunt, hij kan er helemaal in
*plop*quote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij heeft 1 pluspunt, hij kan er helemaal in
Ik vind de repo's niet zo heftig dit jaar, moet ik bekennen.quote:
Leuk!! Is goed!!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik wel weer wat nieuwe foto's denk ik. Ik dm je zo anders wel een facebook linkje
.
Stuiter stuiter stuiter!quote:
Verkeerd omquote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik heb een fopspeen in mijn mond
Ja, daar kwam ik na enige uren (!) ook achterquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik na enige uren (!) ook achter
Die kun je toch zo draaien met je tongquote:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben (wat dat betreft) best nuchterquote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de repo's niet zo heftig dit jaar, moet ik bekennen.
[..]
Is me niet gelukt. Hoe baby's dat doen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die kun je toch zo draaien met je tong
mooi zoquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry dat moest evenEcht heel fijn
Ik kon het vroeger welquote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is me niet gelukt. Hoe baby's dat doen is mij een raadsel.
Het verschilt nog wel eens in wat voor bui ik hebquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben (wat dat betreft) best nuchter, ik leef hier, dat wat hij brengt maak ik niet mee.
Kut...quote:
Vroeger jaquote:
Nee dat alleen na een lul verhaal van een DJ.quote:
GMFA?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf hier kippenvel bij krijgen
jij bent me er eentjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
euwh!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat alleen na een lul verhaal van een DJ.
... en dit is natuurlijk wel hét Corton-nummer van vorig jaar. Toepasselijk hierbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat alleen na een lul verhaal van een DJ.
Niks minder dan perfect getimed.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dit is natuurlijk wel hét Corton-nummer van vorig jaar. Toepasselijk hierbij.
Dit is kwaliteit cultuurbarbaarquote:
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Het mooiste is dit schreef hij pas toen het Glazen Huis al begonnen was.
Alsof het niets was.
Ja, dat kan de muziekredactie wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks minder dan perfect getimed.
eenschquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Oja, het is Bumaquote:
Jupquote:
Een beurtquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaja, ik weet het...Zal nu een beurt doen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
quote:
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gers
Hij vergeleek zijn eigen dj-prestaties vorig jaar met die van de dj's nu, zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
pic?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja kloptquote:
Hey niet haten op mijn held he xoxo Ik mis hem een beetje hoor! Die mallerdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij vergeleek zijn eigen dj-prestaties vorig jaar met die van de dj's nu, zou ik ook niet vrolijk van worden.
Ik denk dat Gers lang heeft nagedacht over zijn nummersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is he
De anthem van de DJ's is niet eens officieel, hoe wil je daar een bron voor?quote:
Johquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is he
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef peaceman het volgende:
Zow,... griep is achter de rug (hopelijk), met overwerk gestopt... kan ik zowaar even in dit topic gaan posten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef peaceman het volgende:
Zow,... griep is achter de rug (hopelijk), met overwerk gestopt... kan ik zowaar even in dit topic gaan posten.
Ik ging ook een keer met Timur op de foto aardige vent wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nouja, als jullie zeggen dat er ineens geen anthem zou komen?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De anthem van de DJ's is niet eens officieel, hoe wil je daar een bron voor?
Gers is neergestoken toen hij net het huis uitgingquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef peaceman het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Je meissie volop in beeldquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef peaceman het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gers is neergestoken toen hij net het huis uitging
Je hebt een officieel anthem:quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nouja, als jullie zeggen dat er ineens geen anthem zou komen?Gisteren toen Shownieuws in de uitzending kwam, hadden ze het gewoon over een anthem hoor
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.quote:
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de weekquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een officieel anthem:
De plaat die echt door de DJ's gekoesterd wordt heb ik in ieder geval niet gehoord.
Dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de week
spam wordt gefilterdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
Ik heb mijne van vanmorgen ook nog niet gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
En rond 5:00 dan? Jullie halen hele nachten door toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
fijne avond nogquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor.![]()
Veel plezier nog
was ik ook in beeld?quote:
Ik spam nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Laterquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Maar welke zou er dan niet zijn/komen volgens jou?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.
Tuurlijk niequote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
ben je daar nou echt blij mee
Ik zag alleen Diaan en Lennonquote:
ik stond er naast en ben idd wel iets langer.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag alleen Diaan en Lennon
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet
Maar als je heel lang bent zou het goed kunnen dat jij het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anthem want die zou er dan nu al moeten zijn. Misschien dat ie alsnog komt hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar welke zou er dan niet zijn/komen volgens jou?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
ah het meisje met de kuiltjes in haar wangen weer
Nee joh, die komt altijd veel later.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
De anthem want die zou er dan nu al moeten zijn. Misschien dat ie alsnog komt hoor.
Dan was jij hetquote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik stond er naast en ben idd wel iets langer.
Dat moet je natuurlijk ook niet tegen Timur zeggen, dan doet hij het eromquote:
Kuiltjes op haar wangen bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
ah het meisje met de kuiltjes in haar wangen weer
Op dag 2 is ie er al meestal toch? Al dan niet met de aankondiging "DEZE PLAAT HELPT ER ONS ENOOOOOOOORM DOORHEEN"quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee joh, die komt altijd veel later.
Volgens mij altijd rond dag 3/4quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dag 2 is ie er al meestal toch? Al dan niet met de aankondiging "DEZE PLAAT HELPT ER ONS ENOOOOOOOORM DOORHEEN"
kan ook, kwestie van perspectiefquote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef byah het volgende:
[..]
Kuiltjes op haar wangen bedoel je?
genoegquote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef byah het volgende:
Is er al een allochtoon gespot trouwens?
Valt me op bij dit filmpje..
Dag 3 vaak.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dag 2 is ie er al meestal toch? Al dan niet met de aankondiging "DEZE PLAAT HELPT ER ONS ENOOOOOOOORM DOORHEEN"
Een betere chick of een betere screen?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat er een betere komt![]()
Maar ik weet niet hoe
Bedoel je 'When the Thames froze'?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Welk nummer is dat waar die zanger van de Editors aan mee doet?
Betere screenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een betere chick of een betere screen?
Welke ?quote:
Smith & Burrows - When The Thames Froze?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, de rest kent 'het volk' niet (zo goed)quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hetJust Breathe
is
When The Thames Froze? Er zijn er meer er is namelijk een album van.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Thanks (allen)quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
When The Thames Froze? Er zijn er meer er is namelijk een album van.
ga je daar zaterdag zitten ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Voor elke FOK!ker die ik zaterdag/zondag/maandag aan de lijn krijg op 0909-1336 doe ik er ¤2,00 bovenop
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Manic Street Preachers - If you tolerate this your children will be next
Je gaat bij iedereen FOK! aan zitten prijzen?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Voor elke FOK!ker die ik zaterdag/zondag/maandag aan de lijn krijg op 0909-1336 doe ik er ¤2,00 bovenop
uhmquote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er door te verbinden naar specifieke personen?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat !quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er door te verbinden naar specifieke personen?
Je stijgt ineens weer 10 puntenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Haha volgens mij niet neequote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK! is het codewoordquote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf maar meldenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je gaat bij iedereen FOK! aan zitten prijzen?
Hij keek bij mij, ietsjes vrolijker.quote:
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had het ook al niet verwachtquote:
Hij deed mij pestenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij keek bij mij, ietsjes vrolijker.
[ afbeelding ]
whehehequote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij keek bij mij, ietsjes vrolijker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens mij altijd rond dag 3/4
Okee dan heb ik me vergist.quote:
Och, dat levert iig weer 25ct/min opquote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had het ook al niet verwachtDat wordt heul vaak bellen voor FOK!kers: "Heb ik Mr.Houdoe aan de lijn? Nee? Tuutttuuutuut....."
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had het ook al niet verwachtDat wordt heul vaak bellen voor FOK!kers: "Heb ik Mr.Houdoe aan de lijn? Nee? Tuutttuuutuut....."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |