Je hebt een officieel anthem:quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nouja, als jullie zeggen dat er ineens geen anthem zou komen?Gisteren toen Shownieuws in de uitzending kwam, hadden ze het gewoon over een anthem hoor
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.quote:
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de weekquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een officieel anthem:
De plaat die echt door de DJ's gekoesterd wordt heb ik in ieder geval niet gehoord.
Dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de week
spam wordt gefilterdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
Ik heb mijne van vanmorgen ook nog niet gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
En rond 5:00 dan? Jullie halen hele nachten door toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
fijne avond nogquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor.![]()
Veel plezier nog
was ik ook in beeld?quote:
Ik spam nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Laterquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Maar welke zou er dan niet zijn/komen volgens jou?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |