Je hebt een officieel anthem:quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nouja, als jullie zeggen dat er ineens geen anthem zou komen?Gisteren toen Shownieuws in de uitzending kwam, hadden ze het gewoon over een anthem hoor
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.quote:
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de weekquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een officieel anthem:
De plaat die echt door de DJ's gekoesterd wordt heb ik in ieder geval niet gehoord.
Dat heb ik ook gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is mij wel ter ore gekomen, maar niks gezien... vanmorgen zijn we overigens wel even met z'n 3-tjes geweest.
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is het theme-nummer. De anthem is het lied dat gekozen wordt door de DJ's, tijdens de week
spam wordt gefilterdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
Ik heb mijne van vanmorgen ook nog niet gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
1.5 uur geleden 5 smsjes gestuurd, nog geen enkele langs zien komen.[ afbeelding ]
En rond 5:00 dan? Jullie halen hele nachten door toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
fijne avond nogquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor.![]()
Veel plezier nog
was ik ook in beeld?quote:
Ik spam nietquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Laterquote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef Lamabal het volgende:
Veel plezier nog
Maar welke zou er dan niet zijn/komen volgens jou?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik schaar het allebei gewoon onder het kopje anthem.
Tuurlijk niequote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
ben je daar nou echt blij mee
Ik zag alleen Diaan en Lennonquote:
ik stond er naast en ben idd wel iets langer.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag alleen Diaan en Lennon
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet
Maar als je heel lang bent zou het goed kunnen dat jij het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anthem want die zou er dan nu al moeten zijn. Misschien dat ie alsnog komt hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar welke zou er dan niet zijn/komen volgens jou?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
ah het meisje met de kuiltjes in haar wangen weer
Nee joh, die komt altijd veel later.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
De anthem want die zou er dan nu al moeten zijn. Misschien dat ie alsnog komt hoor.
Dan was jij hetquote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik stond er naast en ben idd wel iets langer.
Dat moet je natuurlijk ook niet tegen Timur zeggen, dan doet hij het eromquote:
Kuiltjes op haar wangen bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
ah het meisje met de kuiltjes in haar wangen weer
Op dag 2 is ie er al meestal toch? Al dan niet met de aankondiging "DEZE PLAAT HELPT ER ONS ENOOOOOOOORM DOORHEEN"quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee joh, die komt altijd veel later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |