eenschquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Oja, het is Bumaquote:
Jupquote:
Een beurtquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaja, ik weet het...Zal nu een beurt doen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
quote:
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gers
Hij vergeleek zijn eigen dj-prestaties vorig jaar met die van de dj's nu, zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
pic?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja kloptquote:
Hey niet haten op mijn held he xoxo Ik mis hem een beetje hoor! Die mallerdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij vergeleek zijn eigen dj-prestaties vorig jaar met die van de dj's nu, zou ik ook niet vrolijk van worden.
Ik denk dat Gers lang heeft nagedacht over zijn nummersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is he
De anthem van de DJ's is niet eens officieel, hoe wil je daar een bron voor?quote:
Johquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is he
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef peaceman het volgende:
Zow,... griep is achter de rug (hopelijk), met overwerk gestopt... kan ik zowaar even in dit topic gaan posten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef peaceman het volgende:
Zow,... griep is achter de rug (hopelijk), met overwerk gestopt... kan ik zowaar even in dit topic gaan posten.
Ik ging ook een keer met Timur op de foto aardige vent wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nouja, als jullie zeggen dat er ineens geen anthem zou komen?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De anthem van de DJ's is niet eens officieel, hoe wil je daar een bron voor?
Gers is neergestoken toen hij net het huis uitgingquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef peaceman het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Je meissie volop in beeldquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef peaceman het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gers is neergestoken toen hij net het huis uitging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |