eenschquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de beste muziek niet de muziek is waar eeuwen op gestudeerd is maar meer muziek die snel en/of toevallig tot stand komt.
Oja, het is Bumaquote:
Jupquote:
Een beurtquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaja, ik weet het...Zal nu een beurt doen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
quote:
Ik heb niet gezegd dat ALLE muziek die snel/toevallig gemaakt wordt goed is hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat hebben we gemerkt gister met Gers
Hij vergeleek zijn eigen dj-prestaties vorig jaar met die van de dj's nu, zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Oja! Ik ging dus met Timur op de foto, en zei dat-ie wel lief moest lachen.... Kijk ik de foto terug, kijkt ie boosStommerd
pic?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |