Ze hielden het snowboard in de lucht.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Van een snowboard vallen?Hoe moet ik me dat inbeelden?
Ze hielden dat snowboard horizontaal vast.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoor wel iets. Minder hard dan andere evenementen inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Wij horen echt helemaal niets hier. Het was vannacht zelfs erg stil.
Snowboard werd getild door de DJs. Roel stond erop. Probeeerde eraf te stappen maar pleurde vol op zijn bakkesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Aaaaaw dat is k*tquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en die poezebeesten![]()
![]()
Wij hebben 2 weken geleden één van de onze moeten laten inslapen.
Dat zal het inderdaad zijn...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets. Minder hard dan andere evenementen inderdaad.
Zal wel niet mogen, 6 dagen lang de decibelnorm doorbreken.
Ja, erg k*t... hij had wel een mooie leeftijd, bijna 16 jaar, maar we missen hem wel. Hij was ook zo lief. Maar ook heel erg ziek.quote:
16quote:Op donderdag 20 december 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, erg k*t... hij had wel een mooie leeftijd, bijna 16 jaar, maar we missen hem wel. Hij was ook zo lief. Maar ook heel erg ziek.
weinig inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef ddx het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of slapen de dj's amper dit jaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |