Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
als ze er weer zo;n puinhoop van maken als gisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
Veiling TV komt er weer aan zo te zien
Maakt het juist makkelijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
okquote:
En vooral je bier niet boven je eigen hoofd houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaat
Ook, 2 reclameblokken hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
okpfffff hahaha ik dacht dat het reclame bandje Candy was
Okay, dat is ook leuk. Hebben we met Twan ook gedaan. Lennon gaat wel... achteraf spijt dat we Twan niet naar kdv hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen als-ie huilt
Nee, werkloze aardige opa's en oma's
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik refresh de stream, maar blijf nog steeds enorm achterlopen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze er weer zo;n puinhoop van maken als gisteren
Horizonquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?
Ik kwam er net achter dat ik die wel hebquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen digitale tv die 101tv op de een of andere manier doorgeeft?
Lennon? Je bent toch niet de vrouw van Gerard of nie dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is ook leuk. Hebben we met Twan ook gedaan. Lennon gaat wel... achteraf spijt dat we Twan niet naar kdv hebben gedaan.
Heb ikquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Probeer de url eens in VLC te gooien. Werkt voor mij
Doen ze juist deze periodequote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik die wel hebniet verwacht.. standaard pakket maar zat een 101tv/SR zender bij al kijk ik het toch via stream.
Was tof jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die bal net op t plein was echt vet trouwensHeeft ook mooie beelden opgeleverd toch?
Jepquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die recameblokken die horen ze op het plein?
UPC 14quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Voor de Ziggo abonnees: kanaal 13 is SR
Haha je bent de tweede al die dat vraagt.... nee joh, anders had ik niet zo dicht bij jou gewoond.... Gerard en zijn vrouw waren wel onze inspiratiebron.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Lennon? Je bent toch niet de vrouw van Gerard of nie dan?
Ik hoor ze zelfs uit m'n raamquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die recameblokken die horen ze op het plein?
Ba dum tssssquote:Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
Roel flikkert van het snowboard. Gelukkig valt ie niet van grote hoogte
Dat zijn ze zekerquote:
Echt? Wij horen echt helemaal niets hier. Het was vannacht zelfs erg stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |