Vreselijk inderdaad!! Dat heeft Twan nooit gemogen van mij.... nu spaart hij gelukkig nooit meer en Lennon interesseert het niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ouders die het toestaan dat hun kinderen voor de supermarkt lopen te bedelen tijdens de zoveelste plaatjesactie
Ohja. In dat geval gewoon weer terug in het wiegje stoppen. Verder zeg ik maar niets meer, anders wordt het echt te ergquote:Op donderdag 20 december 2012 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja nee, teruggeven is geen optie. Het is mijn eigen kind dat ik dan laat vallen he
Nier Floortje Dessing blijvend beschadigdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ze ziet er echt wel slecht uit... volgens mij heeft/krijgt ze prednison.
Haar nier functioneerde niet meer... nu nog steeds een gedeelte niet. Ze heeft een 9 uur durende operatie gehad.quote:
Nou, daar gaat het wel iets anders hoorquote:
Vaak zet je vooraf bepaalde standpunten opzij omdat het je beter uitkomt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Opvoeding doet veel. Ik ga het wel zien, mijne is 15 weken.
Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar nier functioneerde niet meer... nu nog steeds een gedeelte niet. Ze heeft een 9 uur durende operatie gehad.
Is dit live?!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
Ja, precies.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.
Ziet er prima uitquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu kunnen we kijken hoe het publiek écht reageert op Hello, in plaats van net tijdens de tv-filler
Houden jullie me op de hoogte? Ik heb geen beeld namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |