Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar nier functioneerde niet meer... nu nog steeds een gedeelte niet. Ze heeft een 9 uur durende operatie gehad.
Is dit live?!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
Ja, precies.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Erg vervelend. Gelukkig heb je 2 nieren. Maar liever dat het spul heel blijft natuurlijk.
Ziet er prima uitquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu kunnen we kijken hoe het publiek écht reageert op Hello, in plaats van net tijdens de tv-filler
Houden jullie me op de hoogte? Ik heb geen beeld namelijk
Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
als ze er weer zo;n puinhoop van maken als gisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
Veiling TV komt er weer aan zo te zien
Maakt het juist makkelijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef ArnosL het volgende:
Het lijkt me dat het haast te druk daar is om normaal te kunnen springen
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu ook in het echt, zonet was bandje.
okquote:
En vooral je bier niet boven je eigen hoofd houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nooit te druk om te springen. Wel zorgen dat je gelijk met je buurman of -vrouw omhoog gaat
Ook, 2 reclameblokken hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
okpfffff hahaha ik dacht dat het reclame bandje Candy was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |