Jij bent onbekend voor mij...wat ben ik voor jou?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
GVD wat een tempo.![]()
. voor de bekenden van hier
voor de onbekenden van hier
Het valt nu erg mee hoor... Gisterenavond was gekkenwerk.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
GVD wat een tempo.![]()
Na een diepe blik moet ik ook meestal het toilet met schuldgevoel verlaten...quote:Op woensdag 19 december 2012 08:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zullen die dames ook leuk vinden dat er wordt gescheten terwijl er naar ze gekeken wordt... Ga je ze dat ook in de kroeg zeggen? Zo van "Ik schijt het best bij maart..."
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
GVD wat een tempo.![]()
Van Blauzun? Heel dat voorkomen klopt van geen kanten, niet alleen de baard... Zelfs zijn innerlijk is best lelijk....quote:
Ja, hoe zit dat in elkaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van Blauzun? Heel dat voorkomen klopt van geen kanten, niet alleen de baard... Zelfs zijn innerlijk is best lelijk....
Beetje alternatief doen om het alternatief doen...heb het niet zo op die types....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat in elkaar?En die bril erbij
Mensen...quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe heten die figuurtjes ook alweer die uit haren bestaan?
Die trolletjes? Of cousin Itt van de Adams Family?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nee barberapappa ofzo...nee nog andersquote:
Wuppies? Of Freggles.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef HiDiHo het volgende:
Barba's zijn kaal (in de basis stand)quote:Op woensdag 19 december 2012 08:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee barberapappa ofzo...nee nog anders
volgens mij is dat het lot van iedere rapper....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:02 schreef waxmask het volgende:
Hahaha sta je dan als stoere rapper voor een stel 14 jarige kutjes je ding te doen...![]()
![]()
Niet als je gewoon underground blijft. Maar zodra je teksten voor de commercie gaat maken, ja dan heb je snel dat soort grut bij je kleedkamer staan ja....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij is dat het lot van iedere rapper....
die wildgroei is wel een beetje sneu zo langzamerhand
Neuh nooit geweest deze band... Al is die rooie met viool best te doen... Ze springt althans steeds in het oog.quote:
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat wat nu speelt?
Ik ben helaas niet voor zien van beeld overdag
Ja Blauzun... die Lowlands mongool...Ken hem verder nergens van....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat wat nu speelt?
Ik ben helaas niet voor zien van beeld overdag
dat bedoel ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 08:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet als je gewoon underground blijft. Maar zodra je teksten voor de commercie gaat maken, ja dan heb je snel dat soort grut bij je kleedkamer staan ja....
Ja. In de Marktstraat staat een stand en anders kun je naar de VVV winkel aan het Stationsplein.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je ook merchandise kopen bij het Glazen Huis of alleen online??
Okay, komt dus helemaal goed!!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:33 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Ja. In de Marktstraat staat een stand en anders kun je naar de VVV winkel aan het Stationsplein.
Onbekend en een nieuweling in het 3FM topique, maar welkomquote:Op woensdag 19 december 2012 08:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij bent onbekend voor mij...wat ben ik voor jou?
Ja ben er wel jaarlijks met SR voor de rest vooral Frontpage lurker.... Of er moet een rl soap zijn hahaha.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onbekend en een nieuweling in het 3FM topique, maar welkom
Ughhh nu weet ik dat er ergens in Nederland een vrouw naakt is en zich betast...thanks....quote:Op woensdag 19 december 2012 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om te douchenLang leven radio op de badkamer... kan ik daar verder luisteren!
Goedemorgen!quote:
Roos mag wel een eigen stream, als wij maar geen last hebben van haarquote:Op woensdag 19 december 2012 08:52 schreef waxmask het volgende:
Is er trouwens ook een update/Roos vrije stream?
Henkjequote:
quote:
quote:
Heb nu ook fraps lopen op pc van vrouw maar kwaliteit beduidend minder. Ik weet niet hoe groot de bestanden worden en of ik het 24/7 aan kan laten staan. Zie het maar als backup mocht het bij jou misgaan.quote:
He Andre!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:10 schreef andre347 het volgende:
Kun je ook ergens checken welke nummers ze al hebben gehad?
Klopt. Zie SC sport.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
He Andre!
Hoe staat ie met de studie? Hoorde dat je druk was met scriptie?
Nee, gelukkig niet. De één zit nu op school en de ander staat in de woonkamer te wii-en.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha waren dat die van jou net?
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. De één zit nu op school en de ander staat in de woonkamer te wii-en.
D88quote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....
De jongste heb ik bewijs van... de jongens klonken niet als mijn oudste.. ik vertrouw er op dat hij gewoon op school zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady heeft net tv aangezet en zit met bakkie koffiewakker te worden
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady heeft net tv aangezet en zit met bakkie koffiewakker te worden
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow als het goed is, gaat groep 8 van Twans school morgenvroeg naar het Glazen Huis om cheque aan te bieden. Helaas zit Twan in groep 7 en mag niet mee.
Werk is over gewaardeerd...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef StephanL het volgende:
Drukte daar. Veel werklozen daar in het oosten
Goed om te weten...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Alleen de startquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Borisquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Gaat niet lukken vrees. Ik ga wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...
Ik ben er 's avonds ook hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Leren Jas Man die even trending was op Twitter en Casboy die Useless Men uit zijn hoofd kon en daarmee Eknek deed doen verbazen. Hij heeft zich deze ochtend ook op FOK! gemeld en belooft meer cariolen uit te halen de aankomende nachten... Dat was het wel ongeveer....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Held.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
PP!
Nope, nog niet. Eerst Winter van Tori Amos ff doen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
GoeiemorgenAlleen even luisteren denk ik, zometeen heb ik nog wat dingen te doen.
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef waxmask het volgende:
[..]Hey baby... Leuk dat je nog ff langskomt...Ik verwacht nog wel 2 a 3 graveyardshifts met je hier hoor....
NP het moet vooral geen moetje zijn he....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienGisteren was ik te moe.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren... ik ga jullie even verlaten. Ik ga bloedprikken en dan naar het Glazen Huis. Ik heb gele broek aan en gele sjaal om. Misschien zien jullie me wel...Lennon (jongste) heeft rode broek en blauw jas aan...
Tot later!
Nee zeg, aan moetjes doe ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
NP het moet vooral geen moetje zijn he....
Ok dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus die jas![]()
Ik ben nog niet wakker, dat telt ook he?
Cool we gaan opletten en HiDi neemt het op dus wie weet sta je straks op YT. Doe wel even iets leuks voor ons he? Gele broek is natuurlijk al hilarisch....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren... ik ga jullie even verlaten. Ik ga bloedprikken en dan naar het Glazen Huis. Ik heb gele broek aan en gele sjaal om. Misschien zien jullie me wel...Lennon (jongste) heeft rode broek en blauw jas aan...
Tot later!
heey Roelquote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
PP!
Nope, nog niet. Eerst Winter van Tori Amos ff doen.
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef Karina het volgende:
Iemand nog zijn of haar plaatje horen draaien gisteren?
Wat tof !quote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...
OK weer overheen gelezen natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...
10e keer dat deze discussie hier is en ik geef je gelijk, maar ik wil graag lol hebben en prik daar maar ff doorheen in deze week. Wees blij dat het Rode Kruis het geld krijgt, dan weet je zeker dat het meeste toch terugkomt in de Nederlandse economie....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien ben ik nu ontzettend cynisch, maar deze actie: het redden van baby's. Werkt dit niet meer problemen in de hand?
Het grote probleem wat mijns inziens ten grondslag ligt aan al deze humanitaire ellende is overbevolking. En nu gaan we (in essentie) zorgen dat er meer mensen bijkomen.
Om het heel lomp te zeggen: "Nog meer mensen erbij die we niet te eten kunnen geven!"
En ik weet door eens om me heen rond te vragen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik wil trouwens absoluut niet het leed en verdriet om een kind te verliezen hiermee ontkennen, maar ik vraag me af of dit op de lange termijn niet voor nog meer leed zorgt.
Wat denken jullie?
Ik denk dat je vooral niet kritisch mag zijn in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien ben ik nu ontzettend cynisch, maar deze actie: het redden van baby's. Werkt dit niet meer problemen in de hand?
Het grote probleem wat mijns inziens ten grondslag ligt aan al deze humanitaire ellende is overbevolking. En nu gaan we (in essentie) zorgen dat er meer mensen bijkomen.
Om het heel lomp te zeggen: "Nog meer mensen erbij die we niet te eten kunnen geven!"
En ik weet door eens om me heen rond te vragen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik wil trouwens absoluut niet het leed en verdriet om een kind te verliezen hiermee ontkennen, maar ik vraag me af of dit op de lange termijn niet voor nog meer leed zorgt.
Wat denken jullie?
ben je stiekem de vrouw van Gerard? :pquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tot later!
Dat heb je met alle acties voor Afrika. Je houdt de problemen in stand en ze rekenen elk jaar gewoon op hulp.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Wat denken jullie?
Hij heeft belooft nog meer te doen s'nachts dus morgen hebben we wellicht beeld van hem....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
OK weer overheen gelezen natuurlijkLeuk!
Charmantquote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
Onze fokker de Useless men![]()
[ afbeelding ]
Wat een lekkertje hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
Onze fokker de Useless men![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor een plaspauze.quote:
Ik ga maar eens een cappucino in elkaar flansen....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady nog meer koffie zet
Werken van 12:30 tot 21:00.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi slaapkop.... waar haal je de luxe vandaan om nu pas uit je nest te komen rollen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat je daar te dom voor bent
[ afbeelding ]
Nog meer bekendenquote:
Vanaf vandaag zijn wij ook bekenden van elkaar toch? Dus morgenvroeg ook zo'n love-hat emoticon voor mij toch?quote:
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef D. het volgende:
Ik heb op het werk beeld en geluid werkend gekregen
De aanhouder wint
Well done...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef D. het volgende:
Ik heb op het werk beeld en geluid werkend gekregen
De aanhouder wint
Die versie met TOMTOM... ik moest serieus de auto aan de kant zetten omdat ik de slappe lach kreegquote:
Een maand streamen (5 dagen in de week, ong 1.5u per dag) was 700MB.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werk
Gezellig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
My best FOK! friend.... je zeikerd is er ook bij hoor....
reken op ong 50mb per uur(128kb)... Dus met fairuse van 1gb kom je een eindje hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werk
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
reken op ong 50mb per uur(128kb)... Dus met fairuse van 1gb kom je een eindje hoor.
Misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn wij ook bekenden van elkaar toch? Dus morgenvroeg ook zo'n love-hat emoticon voor mij toch?
Doei doei Karina...tot laters...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
OK ik ben weer een paar uurtjes foetsie anders doe ik niks meer vandaag
Dat ga je makkelijk redden hoor. Check wel even de stream op het aantal kb's....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.
Nee, geen wifi. En 3FM doet het niet binnen het gebouw, anders luisterde ik wel gewoon via FM op m'n telefoonquote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio mee.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
OK ik ben weer een paar uurtjes foetsie anders doe ik niks meer vandaag
Ja dat kan ook. Zit ook FM functie op veel MP3 spelers tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio mee.
Liever met Gerard?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Giel..... ik hou er niet van
Toriquote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Winter van Tori Amos aangevraagd.
dan moet je later opstaanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Giel..... ik hou er niet van
Oh ja dat kan ook. Ik heb geen al een jaar geen FM-radio-app op m'n telefoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, geen wifi. En 3FM doet het niet binnen het gebouw, anders luisterde ik wel gewoon via FM op m'n telefoon
What do you thinkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef waxmask het volgende:
Zou Geer zijn piemelotje ook in beeld komen?
ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog een flashmob komt dit jaar
Daar heb je een puntquote:
Giel's odol was al wel gespot...Ook door Fransje en die was helemaal van de kaart en vluchtte weg.quote:
goed nieuws is altijd goedquote:Op woensdag 19 december 2012 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Maar ik werd wakker gebeld met goed nieuws, dus ik dacht dan maar gelijk eruit
Ik baal er zelf ook vanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Ik heb geen al een jaar geen FM-radio-app op m'n telefoon.
Paupergebouw dan.
Denk dat hij nog geen 4 uur heeft geslapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik baal er zelf ook vanNouja, streamen it is.
Wat wordt Gerard makkelijk wakker
Mij krijg je niet zo makkelijk wakker, hoe lang of kort ik ook geslapen hebquote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk dat hij nog geen 4 uur heeft geslapen...
Groningenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef alors het volgende:
Leuk die aangekondigde flashmobshet wordt toch nooit zo vet als de eerste in Groningen.
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybequote:
Ja triest zijn die dingen. Had vroeger ook wel droom dat heel de straat in dansen zou ontspringen zoals je toen zag bij Michael Jackson en zo.. Maar moet spontaan gaan en niet ingestudeerd....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef StephanL het volgende:
Dit is geen flashmob, maar een dansvoorstelling
Dat wel ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef CindieY het volgende:
Al die kritiek op die flashmob. Het zijn kinderen, laat die ook hun lolletje hebben
Volgend jaar en dan een foktopic openenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybe
Maar in 3 dagen veel mensen bij elkaar krijgen is best moeilijk
Ik gun ze hun plezier wel hoor... Maar het komt nooit leuk over op de kijker...in ieder geval deze kijker...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef CindieY het volgende:
Al die kritiek op die flashmob. Het zijn kinderen, laat die ook hun lolletje hebben
Dat gaat ook niet in Nederlandquote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja triest zijn die dingen. Had vroeger ook wel droom dat heel de straat in dansen zou ontspringen zoals je toen zag bij Michael Jackson en zo.. Maar moet spontaan gaan en niet ingestudeerd....
Ja maar volgend jaar is het TE ver wegquote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgend jaar en dan een foktopic openen![]()
Dat idee had ik dus ook vorig jaar in Eindhoven. Iedereen stond elkaar aan te gapen in de hoop dat iemand iets leuks ging doen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef CindieY het volgende:
Het hele plein gaat nu nerveus om zich heen staan kijken alsof ze met veel mensen in de lift staan
Ik doel op de muziek. En vorig jaar was het Leiden, niet Eindhovenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook vorig jaar in Eindhoven. Iedereen stond elkaar aan te gapen in de hoop dat iemand iets leuks ging doen...
Waar is het volgend jaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar volgend jaar is het TE ver weg
Jaar daarvoor dan lol....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel op de muziek. En vorig jaar was het Leiden, niet Eindhoven
Damn breng eens wat rond of zo...ego...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet de waterkoker aan
Ik heb nog verse appeltaart
20kwh dus ¤4,50quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn breng eens wat rond of zo...ego...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja VROEM over die afsluitdijkquote:
We gaan heen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Mooi taartje dat wel...Zet ik straks wel mijn vrouw weer aan het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja VROEM over die afsluitdijk
We gaan heen![]()
quote:
Toen werd er nog niet gefilmd helaas. Het eerste/laatste van Frans Bauer waar beeld van is , is de Veiling en de gesloopte deur...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
is er nog ergens een filmpje te zien van de hoogtepunten met frans bauer,
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ga ik gewoon naar Gerard.![]()
Ik vind hem helemaal niet leuk.
Wie wel dan? Giel?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ga ik gewoon naar Gerard.![]()
Ik vind hem helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |