quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady heeft net tv aangezet en zit met bakkie koffiewakker te worden
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow als het goed is, gaat groep 8 van Twans school morgenvroeg naar het Glazen Huis om cheque aan te bieden. Helaas zit Twan in groep 7 en mag niet mee.
Werk is over gewaardeerd...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef StephanL het volgende:
Drukte daar. Veel werklozen daar in het oosten
Goed om te weten...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Alleen de startquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Borisquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Gaat niet lukken vrees. Ik ga wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...
Ik ben er 's avonds ook hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Leren Jas Man die even trending was op Twitter en Casboy die Useless Men uit zijn hoofd kon en daarmee Eknek deed doen verbazen. Hij heeft zich deze ochtend ook op FOK! gemeld en belooft meer cariolen uit te halen de aankomende nachten... Dat was het wel ongeveer....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Held.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
PP!
Nope, nog niet. Eerst Winter van Tori Amos ff doen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
GoeiemorgenAlleen even luisteren denk ik, zometeen heb ik nog wat dingen te doen.
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef waxmask het volgende:
[..]Hey baby... Leuk dat je nog ff langskomt...Ik verwacht nog wel 2 a 3 graveyardshifts met je hier hoor....
NP het moet vooral geen moetje zijn he....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienGisteren was ik te moe.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren... ik ga jullie even verlaten. Ik ga bloedprikken en dan naar het Glazen Huis. Ik heb gele broek aan en gele sjaal om. Misschien zien jullie me wel...Lennon (jongste) heeft rode broek en blauw jas aan...
Tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |