Henkjequote:
quote:
quote:
Heb nu ook fraps lopen op pc van vrouw maar kwaliteit beduidend minder. Ik weet niet hoe groot de bestanden worden en of ik het 24/7 aan kan laten staan. Zie het maar als backup mocht het bij jou misgaan.quote:
He Andre!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:10 schreef andre347 het volgende:
Kun je ook ergens checken welke nummers ze al hebben gehad?
Klopt. Zie SC sport.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
He Andre!
Hoe staat ie met de studie? Hoorde dat je druk was met scriptie?
Nee, gelukkig niet. De één zit nu op school en de ander staat in de woonkamer te wii-en.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha waren dat die van jou net?
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. De één zit nu op school en de ander staat in de woonkamer te wii-en.
D88quote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....
De jongste heb ik bewijs van... de jongens klonken niet als mijn oudste.. ik vertrouw er op dat hij gewoon op school zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
D88 mijn ouders vroeger ook altijd.....
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady heeft net tv aangezet en zit met bakkie koffiewakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |