quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
* LovelyLady heeft net tv aangezet en zit met bakkie koffiewakker te worden
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow als het goed is, gaat groep 8 van Twans school morgenvroeg naar het Glazen Huis om cheque aan te bieden. Helaas zit Twan in groep 7 en mag niet mee.
Werk is over gewaardeerd...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef StephanL het volgende:
Drukte daar. Veel werklozen daar in het oosten
Goed om te weten...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Alleen de startquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Borisquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Iets gemist vannacht? Of eigenlijk van de eerste twaalf uur.. Nog niets meegekregen van SR.
Gaat niet lukken vrees. Ik ga wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's wel flauw inderdaad... Stel voor om met een paar moeders ook de rest mee te trekken daarheen...
Ik ben er 's avonds ook hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi hoi... overdag en s'middags zijn er in ieder geval wel meer dames/meisje/vrouwen in dit topic....
Leren Jas Man die even trending was op Twitter en Casboy die Useless Men uit zijn hoofd kon en daarmee Eknek deed doen verbazen. Hij heeft zich deze ochtend ook op FOK! gemeld en belooft meer cariolen uit te halen de aankomende nachten... Dat was het wel ongeveer....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef borisz het volgende:
Held.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
PP!
Nope, nog niet. Eerst Winter van Tori Amos ff doen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
GoeiemorgenAlleen even luisteren denk ik, zometeen heb ik nog wat dingen te doen.
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef waxmask het volgende:
[..]Hey baby... Leuk dat je nog ff langskomt...Ik verwacht nog wel 2 a 3 graveyardshifts met je hier hoor....
NP het moet vooral geen moetje zijn he....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe gaat wel lukken, vandaag of morgen misschienGisteren was ik te moe.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren... ik ga jullie even verlaten. Ik ga bloedprikken en dan naar het Glazen Huis. Ik heb gele broek aan en gele sjaal om. Misschien zien jullie me wel...Lennon (jongste) heeft rode broek en blauw jas aan...
Tot later!
Nee zeg, aan moetjes doe ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
NP het moet vooral geen moetje zijn he....
Ok dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus die jas![]()
Ik ben nog niet wakker, dat telt ook he?
Cool we gaan opletten en HiDi neemt het op dus wie weet sta je straks op YT. Doe wel even iets leuks voor ons he? Gele broek is natuurlijk al hilarisch....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren... ik ga jullie even verlaten. Ik ga bloedprikken en dan naar het Glazen Huis. Ik heb gele broek aan en gele sjaal om. Misschien zien jullie me wel...Lennon (jongste) heeft rode broek en blauw jas aan...
Tot later!
heey Roelquote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
PP!
Nope, nog niet. Eerst Winter van Tori Amos ff doen.
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef Karina het volgende:
Iemand nog zijn of haar plaatje horen draaien gisteren?
Wat tof !quote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...
OK weer overheen gelezen natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Casboy (user hier) was daar bij de mic en kreeg meteen Useless Men omdat hij de tekst net als Eknek feilloos kon spitten...
10e keer dat deze discussie hier is en ik geef je gelijk, maar ik wil graag lol hebben en prik daar maar ff doorheen in deze week. Wees blij dat het Rode Kruis het geld krijgt, dan weet je zeker dat het meeste toch terugkomt in de Nederlandse economie....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien ben ik nu ontzettend cynisch, maar deze actie: het redden van baby's. Werkt dit niet meer problemen in de hand?
Het grote probleem wat mijns inziens ten grondslag ligt aan al deze humanitaire ellende is overbevolking. En nu gaan we (in essentie) zorgen dat er meer mensen bijkomen.
Om het heel lomp te zeggen: "Nog meer mensen erbij die we niet te eten kunnen geven!"
En ik weet door eens om me heen rond te vragen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik wil trouwens absoluut niet het leed en verdriet om een kind te verliezen hiermee ontkennen, maar ik vraag me af of dit op de lange termijn niet voor nog meer leed zorgt.
Wat denken jullie?
Ik denk dat je vooral niet kritisch mag zijn in dit topicquote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien ben ik nu ontzettend cynisch, maar deze actie: het redden van baby's. Werkt dit niet meer problemen in de hand?
Het grote probleem wat mijns inziens ten grondslag ligt aan al deze humanitaire ellende is overbevolking. En nu gaan we (in essentie) zorgen dat er meer mensen bijkomen.
Om het heel lomp te zeggen: "Nog meer mensen erbij die we niet te eten kunnen geven!"
En ik weet door eens om me heen rond te vragen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik wil trouwens absoluut niet het leed en verdriet om een kind te verliezen hiermee ontkennen, maar ik vraag me af of dit op de lange termijn niet voor nog meer leed zorgt.
Wat denken jullie?
ben je stiekem de vrouw van Gerard? :pquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tot later!
Dat heb je met alle acties voor Afrika. Je houdt de problemen in stand en ze rekenen elk jaar gewoon op hulp.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef DustPuppy het volgende:
Wat denken jullie?
Hij heeft belooft nog meer te doen s'nachts dus morgen hebben we wellicht beeld van hem....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
OK weer overheen gelezen natuurlijkLeuk!
Charmantquote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
Onze fokker de Useless men![]()
[ afbeelding ]
Wat een lekkertje hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
Onze fokker de Useless men![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |