Tijd voor een plaspauze.quote:
Ik ga maar eens een cappucino in elkaar flansen....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady nog meer koffie zet
Werken van 12:30 tot 21:00.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoi slaapkop.... waar haal je de luxe vandaan om nu pas uit je nest te komen rollen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat je daar te dom voor bent
[ afbeelding ]
Nog meer bekendenquote:
Vanaf vandaag zijn wij ook bekenden van elkaar toch? Dus morgenvroeg ook zo'n love-hat emoticon voor mij toch?quote:
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef D. het volgende:
Ik heb op het werk beeld en geluid werkend gekregen
De aanhouder wint
Well done...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef D. het volgende:
Ik heb op het werk beeld en geluid werkend gekregen
De aanhouder wint
Die versie met TOMTOM... ik moest serieus de auto aan de kant zetten omdat ik de slappe lach kreegquote:
Een maand streamen (5 dagen in de week, ong 1.5u per dag) was 700MB.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werk
Gezellig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
My best FOK! friend.... je zeikerd is er ook bij hoor....
reken op ong 50mb per uur(128kb)... Dus met fairuse van 1gb kom je een eindje hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lucky you! Heeft iemand enig idee wat een uurtje radio streamen via 3G kost? Ik heb geen andere mogelijkheid om radio te luisteren op het werk
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
reken op ong 50mb per uur(128kb)... Dus met fairuse van 1gb kom je een eindje hoor.
Misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zijn wij ook bekenden van elkaar toch? Dus morgenvroeg ook zo'n love-hat emoticon voor mij toch?
Doei doei Karina...tot laters...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
OK ik ben weer een paar uurtjes foetsie anders doe ik niks meer vandaag
Dat ga je makkelijk redden hoor. Check wel even de stream op het aantal kb's....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 2gb, waarvan nog 1500 over. Gaat me alleen om een lange werkdag van vandaag en morgen van 9 tot 14.
Nee, geen wifi. En 3FM doet het niet binnen het gebouw, anders luisterde ik wel gewoon via FM op m'n telefoonquote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio mee.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef Karina het volgende:
OK ik ben weer een paar uurtjes foetsie anders doe ik niks meer vandaag
Ja dat kan ook. Zit ook FM functie op veel MP3 spelers tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen Wifi te fixen? Of neem gewoon een FM-radio mee.
Liever met Gerard?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Giel..... ik hou er niet van
Toriquote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Winter van Tori Amos aangevraagd.
dan moet je later opstaanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Giel..... ik hou er niet van
Oh ja dat kan ook. Ik heb geen al een jaar geen FM-radio-app op m'n telefoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, geen wifi. En 3FM doet het niet binnen het gebouw, anders luisterde ik wel gewoon via FM op m'n telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |