What do you thinkquote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef waxmask het volgende:
Zou Geer zijn piemelotje ook in beeld komen?
ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog een flashmob komt dit jaar
Daar heb je een puntquote:
Giel's odol was al wel gespot...Ook door Fransje en die was helemaal van de kaart en vluchtte weg.quote:
goed nieuws is altijd goedquote:Op woensdag 19 december 2012 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Maar ik werd wakker gebeld met goed nieuws, dus ik dacht dan maar gelijk eruit
Ik baal er zelf ook vanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Ik heb geen al een jaar geen FM-radio-app op m'n telefoon.
Paupergebouw dan.
Denk dat hij nog geen 4 uur heeft geslapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik baal er zelf ook vanNouja, streamen it is.
Wat wordt Gerard makkelijk wakker
Mij krijg je niet zo makkelijk wakker, hoe lang of kort ik ook geslapen hebquote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk dat hij nog geen 4 uur heeft geslapen...
Groningenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef alors het volgende:
Leuk die aangekondigde flashmobshet wordt toch nooit zo vet als de eerste in Groningen.
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybequote:
Ja triest zijn die dingen. Had vroeger ook wel droom dat heel de straat in dansen zou ontspringen zoals je toen zag bij Michael Jackson en zo.. Maar moet spontaan gaan en niet ingestudeerd....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef StephanL het volgende:
Dit is geen flashmob, maar een dansvoorstelling
Dat wel ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef CindieY het volgende:
Al die kritiek op die flashmob. Het zijn kinderen, laat die ook hun lolletje hebben
Volgend jaar en dan een foktopic openenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybe
Maar in 3 dagen veel mensen bij elkaar krijgen is best moeilijk
Ik gun ze hun plezier wel hoor... Maar het komt nooit leuk over op de kijker...in ieder geval deze kijker...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef CindieY het volgende:
Al die kritiek op die flashmob. Het zijn kinderen, laat die ook hun lolletje hebben
Dat gaat ook niet in Nederlandquote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja triest zijn die dingen. Had vroeger ook wel droom dat heel de straat in dansen zou ontspringen zoals je toen zag bij Michael Jackson en zo.. Maar moet spontaan gaan en niet ingestudeerd....
Ja maar volgend jaar is het TE ver wegquote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgend jaar en dan een foktopic openen![]()
Dat idee had ik dus ook vorig jaar in Eindhoven. Iedereen stond elkaar aan te gapen in de hoop dat iemand iets leuks ging doen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef CindieY het volgende:
Het hele plein gaat nu nerveus om zich heen staan kijken alsof ze met veel mensen in de lift staan
Ik doel op de muziek. En vorig jaar was het Leiden, niet Eindhovenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook vorig jaar in Eindhoven. Iedereen stond elkaar aan te gapen in de hoop dat iemand iets leuks ging doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |