Waar is het volgend jaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar volgend jaar is het TE ver weg
Jaar daarvoor dan lol....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel op de muziek. En vorig jaar was het Leiden, niet Eindhoven
Damn breng eens wat rond of zo...ego...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet de waterkoker aan
Ik heb nog verse appeltaart
20kwh dus ¤4,50quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn breng eens wat rond of zo...ego...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja VROEM over die afsluitdijkquote:
We gaan heen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Mooi taartje dat wel...Zet ik straks wel mijn vrouw weer aan het werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja VROEM over die afsluitdijk
We gaan heen![]()
quote:
Toen werd er nog niet gefilmd helaas. Het eerste/laatste van Frans Bauer waar beeld van is , is de Veiling en de gesloopte deur...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
is er nog ergens een filmpje te zien van de hoogtepunten met frans bauer,
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ga ik gewoon naar Gerard.![]()
Ik vind hem helemaal niet leuk.
Wie wel dan? Giel?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ga ik gewoon naar Gerard.![]()
Ik vind hem helemaal niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |