SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Baghdaddy op 18-12-2012 19:00:53 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Wel nieuwe openen, hequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef TC03 het volgende:
Wisten jullie dat de iPhone 5 niet op het toekomstige 4ag-netwerk gaat werken? KPN gaat 4G namelijk uitrollen over 800 MHz en in NL kan de iPhone 5 alleen op 1800 MHz 4G ontvangen..
Klopt volgens mij niet wat je zegt trouwens. Diverse providers zullen op de 1800 Mhz kanaal leveren (ook geschikt voor de iPhone 5 dus):http://www.computable.nl/(...)k-38-miljard-op.htmlquote:De verworven vergunningen in de 1800 band zijn zo afgestemd om de klanten met een high-end smartphone, zoals de iPhone 5, snel van een maximale 4G-snelheid te voorzien.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
http://www.kpn.com/prive/4G.htmquote:De iphone 5 is nog niet geoptimaliseerd voor alle frequenties waarop in Nederland mobiel internet wordt aangeboden. Zo is de huidige iPhone5 niet bruikbaar op Europese 800 MHz frequentie waarop KPN vanaf februari grootschalig 4G zal uitrollen. De verwachting is dat Apple binnen afzienbare tijd zijn aanbod geschikt zal maken voor deze frequenties.2000 light years from home![]()
Hoezo? KPN heeft wel meer bandbreedtes gekocht. Hebben ze aangekondigd enkel van 800 gebruik te maken? Als ik het lijstje bekijk, is Tele2 de enige ongelukkige. (Europese iPhone kan normaal 850, 1800 en 2100 Mhz ontvangen).quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef TC03 het volgende:
Wisten jullie dat de iPhone 5 niet op het toekomstige 4ag-netwerk gaat werken? KPN gaat 4G namelijk uitrollen over 800 MHz en in NL kan de iPhone 5 alleen op 1800 MHz 4G ontvangen.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Wat ik zeg, ze gaan 4G alleen op 800 MHz uitrollen (logisch, beter bereik dan 1800 MHz).quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? KPN heeft wel meer bandbreedtes gekocht. Hebben ze aangekondigd enkel van 800 gebruik te maken? Als ik het lijstje bekijk, is Tele2 de enige ongelukkige. (Europese iPhone kan normaal 850, 1800 en 2100 Mhz ontvangen).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is toch niet te geloven?onlinepakketdienst is niet serieus te nemen.
Vorige week donderdag zou ik mijn mobiele abonnement bezorgt worden. Toen kwamen ze te vroeg, en ik was nog niet thuis. Kan gebeuren.
Nog een afspraak gemaakt voor zaterdag. De hele dag thuisgebleven zodat het deze keer goed zou gaan. Komen ze nietToen was ik het al zat, maar besloot om het nog een keer te proberen.
Afspraak gemaakt op dinsdag 18 december, tussen 16.30 en 20.30. Komen ze weer niet. Ik vind het wel best zo, het hoeft van mij niet meer.
Zolang je geen handtekening onder het contract hebt gezet kan er toch niks gebeuren?![]()
Ik heb apps van twee verschillende accounts, weten jullie hoe het mogelijk is om deze naar één over te zetten? Zodat ik niet elke keer hoef in/uit te loggen in iTunes en telefoon.![]()
Niet mogelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb apps van twee verschillende accounts, weten jullie hoe het mogelijk is om deze naar één over te zetten? Zodat ik niet elke keer hoef in/uit te loggen in iTunes en telefoon.![]()
Dus dat zou betekenen dat ik alle apps moet verwijderen en opnieuw vanaf dat account moet installeren? Het gaat trouwens om een 4S met jb.quote:![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat ik alle apps moet verwijderen en opnieuw vanaf dat account moet installeren? Het gaat trouwens om een 4S met jb.![]()
Ik zal het je sterker vertellen. Als ik jou was zou ik m'n iPhone via iTunes herstellen en dan helemaal opnieuw configureren, vervolgens maar 1 account gebruiken en bij dat account blijven. Alleen je JB wordt dan een probleem.quote:
Ik werk in een APR en ik heb al zoveel mensen gezien met zoveel gezeik door het gebruik van twee accounts, niet normaal.![]()
Mooi werkje voor in de vakantie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Als ik jou was zou ik m'n iPhone via iTunes herstellen en dan helemaal opnieuw configureren, vervolgens maar 1 account gebruiken en bij dat account blijven. Alleen je JB wordt dan een probleem.
Ik werk in een APR en ik heb al zoveel mensen gezien met zoveel gezeik door het gebruik van twee accounts, niet normaal.![]()
Waarom kunnen we in godsnaam de toetsenbord taal niet veranderen met de spatiebalk. Ingedrukt houden, of swipen zoals bij de SGS3.
Nu wordt die 123 knop zo irritant klein![]()
![]()
Android he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef no1uknow het volgende:
Toetsenbordtaal veranderen met de spatiebalk? De logica.
For great justice!![]()
Best wel logisch eigenlijk. Staat een pijltje op die aangeeft dat die optie er is. Scheelt weer een knopje in die beperkte ruimte. Erg fijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef no1uknow het volgende:
Toetsenbordtaal veranderen met de spatiebalk? De logica.
Die wereldbol maakt de 123 knop irritant klein![]()
![]()
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Best wel logisch eigenlijk. Staat een pijltje op die aangeeft dat die optie er is. Scheelt weer een knopje in die beperkte ruimte. Erg fijn.
Die wereldbol maakt de 123 knop irritant klein![]()
Ja, dan moet je dus dubbel betalen. Dan kan ie net zo goed aanschaffen via gewenste account,quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dit is wel mogelijk, je kan apps kado doen, dan geef je hem dus aan je ander account.![]()
Nee.quote:
Dit soort kleinere dingetjes maken de iPhone ervaring juist vaak beter dan Android. In grote lijnen doet Android immers hetzelfde als iOS..![]()
Binnen 7 werkdagen kan je het weer annuleren, zodra je het wel binnen hebt. Maar waarom opzeggen? Je provider kan er niks aan doen toch, het is alleen zo dat de pakketdienst gewoon kut is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef iFok. het volgende:
Het is toch niet te geloven?onlinepakketdienst is niet serieus te nemen.
Vorige week donderdag zou ik mijn mobiele abonnement bezorgt worden. Toen kwamen ze te vroeg, en ik was nog niet thuis. Kan gebeuren.
Nog een afspraak gemaakt voor zaterdag. De hele dag thuisgebleven zodat het deze keer goed zou gaan. Komen ze nietToen was ik het al zat, maar besloot om het nog een keer te proberen.
Afspraak gemaakt op dinsdag 18 december, tussen 16.30 en 20.30. Komen ze weer niet. Ik vind het wel best zo, het hoeft van mij niet meer.
Zolang je geen handtekening onder het contract hebt gezet kan er toch niks gebeuren?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Ik ben op zoek naar een app om apart bepaalde foto's op te slaan. Het liefst beveiligd met een wachtwoord. Nu kom ik kycalc en ZONE tegen.
Wat is volgens jullie de beste app hiervoor?![]()
Wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
Apple verwijdert AppShopper-app uit App Store vanwege regel 2.25
Link: http://retweet.nu/n5vk
Gewoon een standaard tableview met een thumbnail, titel, subtitel en prijsje.
Er zijn zo veel apps die dat hebben.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
ZONE heb ik ervaring mee, prima app en verstopt bestanden goed weg. Ziet er daarnaast ook gelikt uit en voor 0,79 cent een koopje.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben op zoek naar een app om apart bepaalde foto's op te slaan. Het liefst beveiligd met een wachtwoord. Nu kom ik kycalc en ZONE tegen.
Wat is volgens jullie de beste app hiervoor?
edit:
Review
edit 2:
Ik vind die kycalc op zich ook wel leuk gedaan, met een uiterlijk als calculator.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
FIFA13 en NFS Most Wanted zijn ook in de sale vandaag.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb inmiddels photo vault geinstalleerd. Ik ben nu al benieuwd naar de eerste break-in resultaten met (foto)log.![]()
App ziet er prima uit overigens. Om de app in te komen heb je een ww nodig, vervolgens kun je per map ook nog een ww meegeven. Ideaal.![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Baghdaddy het volgende:
FIFA13 en NFS Most Wanted zijn ook in de sale vandaag.
![]()
![]()
iPhone 3GS voor moeders is gewoon door GLS in de garage (niet op slot) gelegd toen er niemand thuis was. Bezorger heeft zelf getekend voor het pakket.
Vind het niet heel erg, maar is toch vreemd dat ze dat doen..![]()
Ik zou mooi een klacht indienen. Elke mongool kon het zo jatten en dan mag jij gaan bewijzen dat je er niet voor hebt getekend.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef OverRated het volgende:
iPhone 3GS voor moeders is gewoon door GLS in de garage (niet op slot) gelegd toen er niemand thuis was. Bezorger heeft zelf getekend voor het pakket.
Vind het niet heel erg, maar is toch vreemd dat ze dat doen..Tap tap tap![]()
Heb n vette app gevonden, Action Movie, kan je allemaal special effects in je filmpje plakken.
Best leuk maar je moet veel effecten kopen, weet iemand een gratis alternatief?Gegroet!![]()
FIFA13 aan het downloaden. 1.38 gig
Ben benieuwd.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
iAP crackerquote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Zspirit het volgende:
Heb n vette app gevonden, Action Movie, kan je allemaal special effects in je filmpje plakken.
Best leuk maar je moet veel effecten kopen, weet iemand een gratis alternatief?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Gratis alternatief voor zulke effecten zijn er niet. Ik heb bijna alle effecten gekocht, heel leuk om soms mee te spelenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Zspirit het volgende:
Best leuk maar je moet veel effecten kopen, weet iemand een gratis alternatief?
Ik zou t wel weten, ik had er 2 gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef OverRated het volgende:
Vind het niet heel erg, maar is toch vreemd dat ze dat doen..![]()
Uhh hun moeten bewijzen dat jij niet getekend hebt. Anders zouden er heeeeel wat telefoons niet aankomenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou mooi een klacht indienen. Elke mongool kon het zo jatten en dan mag jij gaan bewijzen dat je er niet voor hebt getekend.![]()
FIFA is best leuk om te spelen op de iPhone!Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Omdat ik geen zin meer heb om O.P.D te bellen voor een nieuwe afspraak. Ga in de vakantie zelf de stad in om het meteen af te ronden. Veel makkelijker.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Binnen 7 werkdagen kan je het weer annuleren, zodra je het wel binnen hebt. Maar waarom opzeggen? Je provider kan er niks aan doen toch, het is alleen zo dat de pakketdienst gewoon kut is.![]()
Hij is binnen!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Hello y'all!
Heb gister een bumper binnengekregen voor de iPhone 5 die ik met jullie wil delen. Het heet de Draco. Sluit perfect om je telefoon en ik gebruik het in combinatie met een houten Trunket skin en de Spigen Glas tR (tempered glass).
Ben er erg tevreden over moet ik zeggen, hele telefoon is beschermd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag vormgeving
Ik vind het persoonlijk wel stijlvol en optimale bescherming is van groot belang. Uiteraard gebruik ik de 5 het liefst zonder bescherming, maargoed, een investering van 700+ euro is niet niets en ben van plan om volgend jaar het toestel in topnotch conditie te verkopenquote:![]()
Mwa, ziet er mooi uit inderdaad, maar voelt 'ie niet 2x zo groot aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel stijlvol en optimale bescherming is van groot belang. Uiteraard gebruik ik de 5 het liefst zonder bescherming, maargoed, een investering van 700+ euro is niet niets en ben van plan om volgend jaar het toestel in topnotch conditie te verkopen
Totaal niet eigenlijk. Voelt heel lekker in de hand door de curves. Sommige randen voelen wel een beetje scherp aan tho.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ziet er mooi uit inderdaad, maar voelt 'ie niet 2x zo groot aan?
Het extra gewicht geeft je ook gelijk het gevoel alsof je een degelijk/duur toestel in je hand hebt. Toen ik de iPhone 5 voor het eerst in mijn handen had kreeg ik bijna het idee dat het een dummy was![]()
![]()
Kekekekekekekeequote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gewoon in een kluis laten liggen om volgend jaar te kunnen verkopen.
goeie![]()
Ik heb m'n iPhone gewoon lekker naakt
Hey!
Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik post in deze topic. Overigens weet ik niet of deze post onder spam valt. Mocht dat het geval zijn mag mijn post verwijderd worden.
De reden dat ik hier post is omdat ik zelf geen Iphone heb en toch ontzettend benieuwd ben wat andere mensen ervan denken/vinden.
Mijn neefjes hebben zojuist een nieuwe app gelanceerd voor de Iphone. "Snap Together".
Het is een applicatie met een combinatie van een aantal populaire bezigheden op de smartphone. Foto's maken, raden en delen. In Snap Together speel je samen met je vrienden door binnen een bepaalde tijd te raden waarvan je tegenstander een foto heeft gemaakt.
http://itunes.apple.com/us/app/snap-together-free/id577099837![]()
Ik ook, alleen screen protector. Heb wel een hoesje voor wanneer ik moet werken oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n iPhone gewoon lekker naakt
Naakt toch wel het mooist![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Sinji het volgende:
Hello y'all!
Heb gister een bumper binnengekregen voor de iPhone 5 die ik met jullie wil delen. Het heet de Draco. Sluit perfect om je telefoon en ik gebruik het in combinatie met een houten Trunket skin en de Spigen Glas tR (tempered glass).
Ben er erg tevreden over moet ik zeggen, hele telefoon is beschermd:
[ afbeelding ]damn lelijkste hoes ever ooit keer 1000 + 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dit dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gewoon in een kluis laten liggen om volgend jaar te kunnen verkopen.“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Jij had je hele scherm verpest met jailbreak meukquote:. Ieder zijn ding.
[ Bericht 1% gewijzigd door Baghdaddy op 20-12-2012 07:34:15 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Truequote:Op donderdag 20 december 2012 07:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jij had je hele scherm verpest met jailbreak meuk. Ieder zijn ding.
Had ik dat eens gepost dan hier?
Haha.. Alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 december 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True
Had ik dat eens gepost dan hier?
Jaquote:
Typophone lockscreen zeker?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
6.0.2? is die nieuw?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:44 schreef Braddie het volgende:
Zo, update 6.0.2 is aan het binnenstromenHopelijk is dan de wifi top.
Apple![]()
Voor de paupers en de gieren:
Happy Holidays! WhatsApp for iPhone is free for a limited time. Tell your friends!![]()
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....quote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
http://m.techcrunch.com/2(...)wnload-over-the-air/![]()
Bij mij ook, ook via iTunes.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....Tap tap tap![]()
Alsof mijn vrienden nog geen Whatsapp hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Happy Holidays! WhatsApp for iPhone is free for a limited time. Tell your friends!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik moet het er nog opzetten, dus mij komt het mooi uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Happy Holidays! WhatsApp for iPhone is free for a limited time. Tell your friends!#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook, ook via iTunes.![]()
Volgens dat bericht nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.![]()
Okquote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-probleem-verhelpen/![]()
Bastion
GTA 3
Max Payne
Allemaal afgeprijsd naar 89 cent. Vooral Bastion is echt een mooi spel voor dat geld. Ik had er voor 4,49 ook geen spijt van. En GTA 3 is uiteraard een no brainer.![]()
Bastion had ik ooit gekocht voor ¤4,49, weggegooid geld. Volgens mij ben ik gewoon te kritisch.
2000 light years from home![]()
Wat vond je niet leuk aan Bastion dan?
Overigens speelt het een stuk prettiger op de iPad. Maar het is een universele applicatie, dus dat scheelt wel![]()
![]()
Overdreven aanwezigheid van de narrator, weinig diversiteit in gameplay. Maar ik heb het ook niet lang gespeeld.
Ik heb ook een iPad trouwens, dus heb het daar ook op gespeeld.2000 light years from home![]()
Hmm oke.. Ik vond die narrator juist wel leuk. Maar als je dat niets vindt, is dat inderdaad niet echt je spel.
Ik wacht nog steeds op een pricedrop voor Horn. Iemand die al gespeeld? Lili heb ik wel al gedownload, maar nog niet geprobeerd.![]()
En iPad Mini, mijn collega kreeg 'm wel met haar iPhone 5, terwijl mijn iPhone 4 en iPad 3 zeggen dat ze up to date zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.
Toch heb ik ook nog steeds wifi en vooral hotspot-problemen, hopen dat die opgelost worden in iOS 6.0.3.![]()
Denk dat ze eerder met de 6.1 gaan komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En iPad Mini, mijn collega kreeg 'm wel met haar iPhone 5, terwijl mijn iPhone 4 en iPad 3 zeggen dat ze up to date zijn.
Toch heb ik ook nog steeds wifi en vooral hotspot-problemen, hopen dat die opgelost worden in iOS 6.0.3.Eskimo Joe![]()
Oh ja, dat zal wel, die zit al op beta 4.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Mercan het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder met de 6.1 gaan komen.![]()
Onze App staat eindelijk in de appstore na een half jaar getouwtrek door Apple.
We hebben de meest rare afwijzingen gehad maar uit eindelijk toch gelukt.
Nu alleen nog reclame maken want mensen gaan hem nooit vinden tussen de 100.000e apps.
Iemand hier tips? Ben al opzoek naar een marketing-persoon alleen kom niet de juiste tegen.![]()
Wat doet 't?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
Nu alleen nog reclame maken want mensen gaan hem nooit vinden tussen de 100.000e apps.
Iemand hier tips? Ben al opzoek naar een marketing-persoon alleen kom niet de juiste tegen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
We hebben een soort top40/top100 lijst gemaakt waarmee je de hele dag muziek/clips kan afspelen zonder zelf op zoek te gaan. Dit met een genre die je zelf wilt. Verder is er nog artiesten info op te vragen en alle clips van die artiest af te spelen.quote:
Het klinkt zo heel simpel maar het heeft toch nogal wat ellende veroorzaakt bij Apple omdat ze hem niet toe wilde laten.![]()
Oh nice, ben wel benieuwd.. Wat voor afwijzigingen kreeg je allemaal dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
Iemand hier tips? Ben al opzoek naar een marketing-persoon alleen kom niet de juiste tegen.![]()
Gratis ook ofniet? Anders wil ik het wel proberenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
We hebben een soort top40/top100 lijst gemaakt waarmee je de hele dag muziek/clips kan afspelen zonder zelf op zoek te gaan. Dit met een genre die je zelf wilt. Verder is er nog artiesten info op te vragen en alle clips van die artiest af te spelen.
Het klinkt zo heel simpel maar het heeft toch nogal wat ellende veroorzaakt bij Apple omdat ze hem niet toe wilde laten.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom de spellen Bladeslinger en Avengers Initiative wel op de iPhone 4S (en zelfs de iPhone 4!), iPad 2 en iPad mini gespeeld kunnen worden, maar niet compatible zijn met de iPod Touch 5? Die twee spellen samen zijn al bijna 3GB, dus ik zou ze graag dumpen op m'n Touch, en aangezien die dezelfde A5-processor heeft als de goedkopere iPads en de 4S snap ik niet waarom dat niet zou kunnen.![]()
Teveel webbased, verzameling van links, te weinig iOS functies etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Oh nice, ben wel benieuwd.. Wat voor afwijzigingen kreeg je allemaal dan ?
Dit hebben we drastisch aangepast.We hebben het in het begin in de shop gezet met de intentie het eerst onder een kleine groep uit te testen en daarna gratis WW in te zetten. Daarom hebben we nu een prijs van 89 cent er op staan om die drempel iets hoger te leggen om hem te downloaden. Al is het vreemde dat meer mensen hem toch downloaden dan dat we gedacht hadden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gratis ook ofniet? Anders wil ik het wel proberen
Eventueel kan ik wel een promotie code fixen dat is geen probleem.
Ook ben ik al in overleg met enkele gratis apps van de dag apps om hem een bepaalde datum vrij te geven.
Omdat iTunes Connect nu gesloten is kan ik ook geen actie prijs er in zetten, daarvoor moeten we wachten tot de 28ste.![]()
Walking dead is leuk! Zijn andere episodes beschikbaar? Op internet lees ik van wel, maar de app store zegt anders.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Er zijn in totaal 5 episodes. Die kun je kopen vanuit de app zelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Walking dead is leuk! Zijn andere episodes beschikbaar? Op internet lees ik van wel, maar de app store zegt anders.![]()
Ah, bedankt, over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er zijn in totaal 5 episodes. Die kun je kopen vanuit de app zelf..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah, bedankt, over het hoofd gezien.
![]()
![]()
Walking dead is echt goed inderdaad! De gameplay stelt niet zoveel voor, maar het verhaal, de graphics en het geluid zijn wel heel goed gedaan.![]()
Ah, leuk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n wifi-antenne is waarschijnlijk kapot![]()
![]()
Wat is de iPhone 5 een toptoestel... Perfecte camera, erg goed scherm, ontzettend mooi afgewerkt en pijlsnel, snelller dan de concurrentie. Alleen zo duur.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik snap niet hoe mensen dat eigenlijk beweren. Ik betaal hooguit 100~150 euro per 2 jaar meer dan een iPhone 4. Daarvoor mag ik 5k smsjes sturen ipv 200 en dubbel snelheid internet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:12 schreef TC03 het volgende:
Wat is de iPhone 5 een toptoestel... Perfecte camera, erg goed scherm, ontzettend mooi afgewerkt en pijlsnel, snelller dan de concurrentie. Alleen zo duur.![]()
Oftewel. Ik ben goedkoper uit met mijn iPhone 5 dan mijn iPhone 4 en ik mag veel meer van mijn provider.![]()
lijkt het nou zo dat die home button minder mooi is afgewerkt?
voor de rest ziet t er wel bruut uit
nerovetsrethca![]()
Nice!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
M'n skins zijn binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie uitsnede:
[ afbeelding ]Eskimo Joe![]()
Euhm ja, iPhone 5 is los 670 euro. Dat vind ik veel aangezien ik een sim-only abonnement heb.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat eigenlijk beweren. Ik betaal hooguit 100~150 euro per 2 jaar meer dan een iPhone 4. Daarvoor mag ik 5k smsjes sturen ipv 200 en dubbel snelheid internet.![]()
Oftewel. Ik ben goedkoper uit met mijn iPhone 5 dan mijn iPhone 4 en ik mag veel meer van mijn provider.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nou ja, dat is nogal stom van je dan - dat je jezelf inperkt tot een sim only is geheel je eigen schuld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm ja, iPhone 5 is los 670 euro. Dat vind ik veel aangezien ik een sim-only abonnement heb.
Ik profiteer van de concurrentie.![]()
Ja, nu mag ik hem door Vodafone laten opsturen en reparerenquote:heb er zo'n zin in, die zullen het vast repareren
Tap tap tap![]()
Dat is onzin, de iPhone is echt niet goedkoper met een abonnement hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nogal stom van je dan - dat je jezelf inperkt tot een sim only is geheel je eigen schuld.
Ik profiteer van de concurrentie.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Idd, heb gister zitten zoeken, goedkoopste is telfort met 47,50 p maand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is onzin, de iPhone is echt niet goedkoper met een abonnement hoor...
500 mb
100 min/sms
Met toestellease
Vroeger had ik een dikke vette iphone 3g voor 45 per maand internet onbeperkt en 500 min met onbeperks sms helemaal voor mn eigen dus geen lease![]()
Erg mooi zeg! Welke zijn dit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
M'n skins zijn binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie uitsnede:
[ afbeelding ]![]()
Waren alle klanten maar zoals jij bent, zouden ze denkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nu mag ik hem door Vodafone laten opsturen en reparerenheb er zo'n zin in, die zullen het vast repareren
![]()
![]()
De metal series van www.stickerboy.net met de extreme fit. Kost wel een paar dollar extra, maar dan heb je een veel mooiere uitsnede.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Erg mooi zeg! Welke zijn dit?![]()
Jup, ik schrok ook behoorlijk...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Idd, heb gister zitten zoeken, goedkoopste is telfort met 47,50 p maand.
500 mb
100 min/sms
Met toestellease
Vroeger had ik een dikke vette iphone 3g voor 45 per maand internet onbeperkt en 500 min met onbeperks sms helemaal voor mn eigen dus geen lease
Ook mooi dat je je abonnement wil verlengen maar je dan eigenlijk gewoon een nieuw, duurder abonnement aangesmeerd wordt met ranzige randvoorwaarden tegen absurde prijzen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Kan iemand bevestigen dat het 30,- e kost om een nieuwe achterkant te laten zetten bij de Apple store in Amsterdam?
Ik weet dat ik ook bij de plaatselijke Turk kan laten doen, dat heb ik al eens gedaan. Helaas is m'n achterkant alweer stuk (oh, stappen, drank en onhandigheid) en ik vind dat er teveel kleur verschil is. Als ik hem naast een orginelen achterkant leg is m'n achterkant bijna gelig
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het 30,- e kost om een nieuwe achterkant te laten zetten bij de Apple store in Amsterdam?
Ik weet dat ik ook bij de plaatselijke Turk kan laten doen, dat heb ik al eens gedaan. Helaas is m'n achterkant alweer stuk (oh, stappen, drank en onhandigheid) en ik vind dat er teveel kleur verschil is. Als ik hem naast een orginelen achterkant leg is m'n achterkant bijna gelig
Ok, thanks! Die ik van de Turk had was ook 29,- dus als ik voor t zelfde geld een orginele kan krijgen!quote:
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
kan ik niet naar de Apple-toko in Amsterdam of moet het via de provider waar ik hem heb gekocht regelen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waren alle klanten maar zoals jij bent, zouden ze denkenTap tap tap![]()
Maffia praktijken ja hahahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jup, ik schrok ook behoorlijk...
Ook mooi dat je je abonnement wil verlengen maar je dan eigenlijk gewoon een nieuw, duurder abonnement aangesmeerd wordt met ranzige randvoorwaarden tegen absurde prijzen...
Niet normaal eigenlijk![]()
Op de achterkant van je iPhone heb je een serie code staan voer deze in op de Apple site en je kan zien dat je garantie hebt, ook bij de Apple Store (volgens mij).quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kan ik niet naar de Apple-toko in Amsterdam of moet het via de provider waar ik hem heb gekocht regelen?
Ik kom erop terug. Als je een Apple Care pakket koopt kan het wel, hoelang heb je je iPhone? ...
Apple Care iPhone![]()
ik heb een code ingevuld op de website van Apple en volgens de info daar kan ik hem wel naar Amsterdam brengen. M'n garantie vervalt in juni.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Op de achterkant van je iPhone heb je een serie code staan voer deze in op de Apple site en je kan zien dat je garantie hebt, ook bij de Apple Store (volgens mij).
Ik kom erop terug. Als je een Apple Care pakket koopt kan het wel ...Tap tap tap![]()
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een code ingevuld op de website van Apple en volgens de info daar kan ik hem wel naar Amsterdam brengen. M'n garantie vervalt in juni.![]()
Ja, veel beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ok, thanks! Die ik van de Turk had was ook 29,- dus als ik voor t zelfde geld een orginele kan krijgen!
ik heb met Vodafone friends & family een abonnement afgesloten, betaal nu in totaal 400 euro voor deze telefoon, vergeleken met m'n vorige sim-only abonnement. Meer minuten en meer sms, alleen een databundel van 500mb. Maar ik had eerst eindeloos online en zat elke maand tegen de 135mb aan, dus dat leek me geen probleem. Alleen door het gehannes met wifi op m'n telefoon zit ik nu al drie maanden tegen die 500 aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maffia praktijken ja hahaha
Niet normaal eigenlijkTap tap tap![]()
Klotezooi. Ja, van Vodafone.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Ergens...Tap tap tap![]()
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euroquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klotezooi. Ja, van Vodafone.
Ergens...![]()
![]()
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euroTap tap tap![]()
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.![]()
![]()
daarom wil ik daar ook naartoequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.
Ik weet nu al dat ze hem resetten en dat hij het even doet, ze denken 'probleem opgelost, makkelijk cashen, wat een dom mormel', maar na twee minuten kapt ie er weer mee.Tap tap tap![]()
Dan zou ik 70 euro betalen, een jaar garantie extra + je kunt hem bij Apple laten reparerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daarom wil ik daar ook naartoe
Ik weet nu al dat ze hem resetten en dat hij het even doet, ze denken 'probleem opgelost, makkelijk cashen, wat een dom mormel', maar na twee minuten kapt ie er weer mee.![]()
![]()
Ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik heb nog een half jaar garantieKan het dan niet meer?
![]()
Ah, zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat ze hem dan sowieso moeten repareren.
Dat vind ik ook. Maar denk dat je er weinig aan kan doen.![]()
![]()
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.![]()
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.
En voel je niet zo aangevallen. Dit was voor zover ik wist. En klopt het niet, dan zijn er een tiental andere fokkers die het even kunnen corrigeren.![]()
Zo blij dat ik de mijne heb ingepakt, kost wat, hangt van je smaak af (naakt is ie wel mooier, tuurlijk), hij wordt letterlijk twee keer zo zwaar en groot.
Maar ik maak me een zorgen met regen, vallen, stappen of losgeld in mijn zak (al doe ik het er toch liever niet bij)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Denk er aan om een iPhone 5 te gaan kopen maar zit nog een beetje in over de geruchten van de makkelijke krassen en schrammen. Ik kan wel een case gaan kopen, maar dan is de hele reden voor de 20% dunnere en lichtere iPhone 5 ook weg. Is het echt zo ernstig als dit artikel suggereert?
[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 23-12-2012 13:19:55 ]![]()
Een iPhone 5 met case eromheen is toch nog steeds 20% dunner dan een iPhone 4 met een soortgelijke case eromheen? Dat argument snap ik niet helemaal...![]()
![]()
De glazen achterzijde van de iPhone 4 had niet echt een case nodig zolang je er maar voorzichtig mee om ging, zelfde geldt voor de zijkanten. Was een stuk minder krasgevoelig en zichtbaar. Dat is hier anders, althans, dat lijkt dus zo.quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Een iPhone 5 met case eromheen is toch nog steeds 20% dunner dan een iPhone 4 met een soortgelijke case eromheen? Dat argument snap ik niet helemaal...
Daarnaast vind ik dat als je 800> euro voor zo een top designer toestel betaald dat je hem niet wilt verstoppen. De S3 lijkt een stuk meer duurzaam maar ik vind IOS zo fijn. Anyway, wat is jullie ervaring met krassen e.d.?
![]()
Krassen ontstaan heel snel. Maargoed, met een full body protection en hoesje heb je dat niet.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Dynd het volgende:
Denk er aan om een iPhone 5 te gaan kopen maar zit nog een beetje in over de geruchten van de makkelijke krassen en schrammen. Ik kan wel een case gaan kopen, maar dan is de hele reden voor de 20% dunnere en lichtere iPhone 5 ook weg. Is het echt zo ernstig als dit artikel suggereert?
[ afbeelding ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Vroegah (oma spreekt) kon ik m'n iPod mini registreren op de website en als er iets was, kwamen ze hem ophalenquote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.
Tap tap tap![]()
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Gaat problemen opleveren met Android. Die hebben namelijk precies hetzelfde maar dan horizontaal. Ik zou zeggen loop mekaar niet te naaien door patentrechten, maar leer van elkaar om zo tot een beter product te komen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.![]()
De 5 is echt makkelijk te bekrassen, zie het veel voorkomen om me heen. Het is een gebruiksvoorwerp die je dagelijks gebruikt, lijkt me vervelend om het altijd te behandelen als een fragiel ei. Ik ken mezelf en dat ding ziet er echt wel zo uit na 2 maanden zonder beschermingquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.![]()
![]()
Nice app, zeker handig. Als het goed is wordt het vandaag uitgebrachtquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.![]()
Lelijk, onoverzichtelijk en nutteloos. Snap niet waarom je dit zou willen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat dan? Doet toch niks nieuws.quote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Fijn dat je in de toolbar alleen de apps heb die je nodig hebt. Daarnaast eenvoudig als je in de toolbar de schermhelderheid, wifi, 3g etc aan en uit kunt zetten.quote:Dan houdt het hier helaas ook op.quote:![]()
![]()
Een snelmenu voor lichtsterkte, wifi, vliegtuigmodus zou echter zo in het notificatiescherm kunnen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond![]()
![]()
Doet ie het nog?![]()
![]()
Herkenbaar, mijn 4S is ook door water om het leven gekomenquote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond![]()
Een regenbui in mijn geval.
Zo mogelijk achterkant en batterij verwijderen en een paar dagen in de rijst laten liggen.![]()
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
For great justice!![]()
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.![]()
Ik was bezopen.quote:Op maandag 24 december 2012 06:39 schreef Phone het volgende:
[..]
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?For great justice!![]()
Mocht het scherm toch cracken ooit:quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
Lijkt het minder kapot![]()
![]()
![]()
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?![]()
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?Tap tap tap![]()
Wat voor case is het? Probeer het zonder case, mocht het dan wel goed werken dan weet je wel hoe laat het is denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?![]()
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ligt niet aan de case, heb hem vaker geprobeerd zonder en dat hielp niet. Zit idd de laatte ios op, dus neem aan dat het dan een softwareprobleempje is?![]()
Ik vind hem nog tof ook, vooral de tweedequote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
![]()
![]()
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5quote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.![]()
Hardreset al geprobeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Franknfurter het volgende:
Ligt niet aan de case, heb hem vaker geprobeerd zonder en dat hielp niet. Zit idd de laatte ios op, dus neem aan dat het dan een softwareprobleempje is?
Homeknop + aan en uit knop ingedrukt houden.![]()
Ik had in de Apple Store het advies gekregen om de iPhone te herstellen om te kijken of Wi-Fi het dan wel weer deed, maar als ik dat wil doen via iTunes krijg ik de melding dat er aangeschafte onderdelen op de telefoon staan die ik dan na het herstellen opnieuw zou moeten kopen. Ik heb net een reservekopie gemaakt, dan ben ik dat toch niet allemaal kwijt?Tap tap tap![]()
Reservekopie van iPhone bevat alleen data. Media en apps worden niet allemaal automatisch overgenomen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in de Apple Store het advies gekregen om de iPhone te herstellen om te kijken of Wi-Fi het dan wel weer deed, maar als ik dat wil doen via iTunes krijg ik de melding dat er aangeschafte onderdelen op de telefoon staan die ik dan na het herstellen opnieuw zou moeten kopen. Ik heb net een reservekopie gemaakt, dan ben ik dat toch niet allemaal kwijt?![]()
Gvd, ik heb 1 zo'n minischroefje gemold van de battery connector. Iemand een tip hoe ik deze er alsnog uit kan krijgen?
Heb het kopje rondgedraaid![]()
Best lastig aangezien het gebrek aan Wi-Fi juist het probleem is.quote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Reservekopie van iPhone bevat alleen data. Media en apps worden niet allemaal automatisch overgenomen.
Ninja-edit
Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best lastig aangezien het gebrek aan Wi-Fi juist het probleem is.
Ninja-edit![]()
![]()
Nou, ik krijg bij het herstellen een foutmelding dat de netwerkverbinding is verbroken.
Het kan ook nooit eens goed gaan he
Ik word hier een beetje agressief van
[ Bericht 24% gewijzigd door CherryLips op 24-12-2012 13:55:49 ]Tap tap tap![]()
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.Tap tap tap![]()
Het zit niet echt mee hequote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.![]()
![]()
![]()
Ik zit met een probleem, mijn iphone draait door, letterlijk
Tijdens spelletjes blijft alles doordraaien. De magneet is niet goed gekalibreerd ofzo, want bij kompas blijft hij telkens om kalibreren vragen. Als ik dat dan doe en de app afsluit en weer opstart vraagt ie er weer om. Uit en aanzetten werkt ook niet, iemand anders nog ideeen op "naar de winkel gaan" na?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die achterkant kan je laten vervangen bij de Apple Store voor ¤30. Lijkt me een betere optie.quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
2000 light years from home![]()
Dat kan ik beamen, als ik in de woonkamer zit doet de wifi het 99% van de tijd wel, zit ik in m`n schuurtje achter in de tuin dan werkt het amper... bij mijn S3 bleef het constant gewoon werken..quote:Op maandag 24 december 2012 13:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5![]()
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifieven afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
Tap tap tap![]()
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifieven afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
![]()
Router bedoel je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).![]()
Acces Point bedoel jequote:
Modem: Zet telefoon of kabel signalen om naar een ethernet signaal.
Router: Verbindt twee netwerken met elkaar
Access Point: Vaak in een router verwerkt. Draadloze host van een netwerk.
Vaak hebben de mensen in Nederlands zo'n all-in-one ding van de provider. Pure troep.![]()
Ja, daarom heeft ie in elk huis en bij elk bedrijf problemen met wifien kunnen alle andere Iphones, iPods en iPads wel wifi gebruiken. Daarom wordt het schuifje van wifi grijs en kan ik ook de netwerken van de buren niet meer vinden. Het zal vast aan mij liggen
want ik had inderdaad te vroeg gejuicht, hij hield er een uurtje geleden weer ineens mee op.
Tap tap tap![]()
De 12 dagen app van Apple geeft vandaag Maroon 5 weg. Is er eigenlijk al een lijstje beschikbaar van wat er komen gaat?
Of is dit dit keer wel gelukt om hem geheim te houden.
Zal de content in andere landen anders zijn?![]()
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
![]()
![]()
Hoezo "ondanks alles"quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
[ afbeelding ]
Samsung
Eskimo Joe![]()
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man![]()
![]()
Wat een schattige my-first-mini-tablet.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]Kan je daar ook echt wat mee?
For great justice!![]()
Deze had ik eerstquote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]Leuk telefoontje, maar ben blijer met mijn iPhone.
![]()
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.
En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man![]()
![]()
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.![]()
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.![]()
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken.Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat
![]()
![]()
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken.Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat
Dan te bedenken dat ik eerst die iPhone wilde verkopen (ok, toegegeven, de HD resolutie van de S3 is wel heeeel fijn)![]()
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie"
Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD hadAlsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
![]()
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie"
Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD hadAlsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo![]()
![]()
Nee. Full HD is 1920X1080 met een progressieve scan.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zoIk heb dus al zoveel jaar zoveel pixels meer. Maar goed, dat is PC wereld.
Wat ik je probeer te vertellen is dat "FULL-HD" gebeuren een marketingtruc is. Net als megapixel voor een camera. Het zegt niet veel dus.
Dus:
1. De resolutie bepaalt de grootte van je scherm, dus ook je toestel.
De Samsung's hebben een grotere scherm dus ook een hogere resolutie.
2. De vraag is ook hoeveel pixels er eigenlijk in een inch scherm zit? (DPI)
3. Heb je het überhaupt nodig? Heb je 60 megapixel nodig voor een camera terwijl 10 meer dan genoeg is? It's all in the technique.
En om het je helemaal duidelijk te maken en alle andere fandroids:
Zie je dat? Dat de Samsung een OLED scherm heeft in plaats van een "Veeeeeeeeeel oouuuudere LCD scherm". Dat is wat de verkopers en de fans wel allemaal gebruiken als argument om te verkopen. Terwijl het een techniek is wat helemaal niet goed is doorontwikkeld. Apple weet dat en past dat ook niet toe aan zijn producten. Ik ben een gebruiker/klant. Geen testpersoon, wat bij Samsung WEL het geval is.
[ Bericht 5% gewijzigd door RoW_0 op 26-12-2012 18:16:33 ]![]()
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zoTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.![]()
Toen had ik de iPhone 5 amper 1 dag in gebruikquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.![]()
![]()
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.![]()
![]()
Dus dat hahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.![]()
De iPhone heeft anders gewoon flink meer pixels per vierkante centimeter, hoor. Dus wat jij zo fijn vindt aan het gimmicky scherm van de S3 ontgaat mij een beetje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.
Dan te bedenken dat ik eerst die iPhone wilde verkopen (ok, toegegeven, de HD resolutie van de S3 is wel heeeel fijn)![]()
Naja, misschien Gewoon alles bij elkaar, het scherm is een stuk breder en was prettiger om films op te kijken, naja.. youtube filmpjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone heeft anders gewoon flink meer pixels per vierkante centimeter, hoor. Dus wat jij zo fijn vindt aan het gimmicky scherm van de S3 ontgaat mij een beetje.![]()
Is er al een jailbreak voor ios6? En zo nee: kan ik nog upgraden naar ios 5.1.1 vanaf ios 4.1?
Ios 4.1 ondersteunt de nieuwste versie van whatsapp niet![]()
![]()
![]()
hoop gedoe voor 89 cent...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Is er al een jailbreak voor ios6? En zo nee: kan ik nog upgraden naar ios 5.1.1 vanaf ios 4.1?
Ios 4.1 ondersteunt de nieuwste versie van whatsapp niet![]()
![]()
Jailbreak heb ik niet nodig voor whatsapp, sterker nog: ik heb whatsapp gewoon betaald op mijn telefoon staan. Dat teringprogramma ondersteunt echter geen ios 4.2 en lager meer, waardoor ik gedwongen word te upgradenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ios 4.1 ondersteunt de nieuwste versie van whatsapp niet. (Oude versies whatsapp worden vanaf de server geweerd)
En daarmee verlies ik dus al mijn jailbreakcapabilities.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 21:16:29 ]![]()
Morgen promoot Braddie weer Android en Samsung. Niks aan de hand, doorlopen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom zou ik upgraden als alles werkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat voor logische reden heb je dan ook om nu nog op iOS 4 te zitten?.
Dit doet allemaal niet ter zake, geef liever antwoord op de vraag: hoe upgrade ik naar iOS 5.1.1 zodat ik hem 'gewoon' weer kan jailbreaken?![]()
Niet, ben je nu te laat mee. Je hebt geen SHSH van 5.1.1 lijkt mij. Als je die wel hebt kan je die stitchen aan de IPSW. Geen SHSH = forceerde upgrade naar 6.xquote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik upgraden als alles werkt?.
Dit doet allemaal niet ter zake, geef liever antwoord op de vraag: hoe upgrade ik naar iOS 5.1.1 zodat ik hem 'gewoon' weer kan jailbreaken?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel een SHSH van 5.1.1, als ook 5.1.1r1.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet, ben je nu te laat mee. Je hebt geen SHSH van 5.1.1 lijkt mij. Als je die wel hebt kan je die stitchen aan de IPSW. Geen SHSH = forceerde upgrade naar 6.x
Hoe doe ik dat 'stitchen' en hoe krijg ik die firmware er dan uiteindelijk op?![]()
![]()
Installeer even iSHSH op je iPhone, te vinden in Cydia. Dan kan je je SHSH via email naar jezelf sturen. Dan moet je even googlen naar de juiste Redsn0w versie voor iOS 5.1.1 (sorry, zit mobielquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel een SHSH van 5.1.1, als ook 5.1.1r1.
Hoe doe ik dat 'stitchen' en hoe krijg ik die firmware er dan uiteindelijk op?) Dan download je de iOS IPSW van felixbruns ( google maar ) en die sla je op. Onder het 'extra' menu van Redsn0w kan je voor Stitch kiezen. Dan kies je je IPSW en SHSH, dat wordt 1 firmware. Die kan je weer herstellen via iTunes. Voordat je dat doet moet de iPhone eerst in Pwned DFU. Die kan je ook vinden onder de Extra knop. Succes
Ga eens even kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Installeer even iSHSH op je iPhone, te vinden in Cydia. Dan kan je je SHSH via email naar jezelf sturen. Dan moet je even googlen naar de juiste Redsn0w versie voor iOS 5.1.1 (sorry, zit mobiel) Dan download je de iOS IPSW van felixbruns ( google maar ) en die sla je op. Onder het 'extra' menu van Redsn0w kan je voor Stitch kiezen. Dan kies je je IPSW en SHSH, dat wordt 1 firmware. Die kan je weer herstellen via iTunes. Voordat je dat doet moet de iPhone eerst in Pwned DFU. Die kan je ook vinden onder de Extra knop. Succes
Ga mijn best doen! Ik heb iig. de 5.1.1 van Felixbruns zijn website gedownload. Via iSHSH dus de SHSHblob regelen. Dan stitchen.
Pwned DFU is hetzelfde als 'normale' DFU verder?
Alvast bedankt, dit is een uitleg waar ik denk ik iets aan ga hebben!![]()
![]()
Pwned DFU houdt in dat je toestel ook custom firmwares accepteert, normale DFU doet dit niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens even kijken
Ga mijn best doen! Ik heb iig. de 5.1.1 van Felixbruns zijn website gedownload. Via iSHSH dus de SHSHblob regelen. Dan stitchen.
Pwned DFU is hetzelfde als 'normale' DFU verder?
Alvast bedankt, dit is een uitleg waar ik denk ik iets aan ga hebben!
Gewoon vragen als je er niet uit komt
En anders via TinyUmbrella al je SHSH bestanden opvragen (via de pc).Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heb zojuist dus een stitch gemaakt via een on-server SHSH (blijkbaar upload Cydia die dingen naar een remote server) van iOS 5.1.1 en de firmware van 5.1.1.
Nu moet ik hem in PWNed DFU gooien en dan via iTunes """restoren""" naar 5.1.1-met-SHSH-blob-gestitcht-erin toch?
En is het woord 'restoren' niet heel raar als het eigenlijk 'upgraden' is?![]()
![]()
Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current versionquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
Heb zojuist dus een stitch gemaakt via een on-server SHSH (blijkbaar upload Cydia die dingen naar een remote server) van iOS 5.1.1 en de firmware van 5.1.1.
Nu moet ik hem in PWNed DFU gooien en dan via iTunes """restoren""" naar 5.1.1-met-SHSH-blob-gestitcht-erin toch?
En is het woord 'restoren' niet heel raar als het eigenlijk 'upgraden' is?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kijk!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current version
Nou alleen nog dat ding in PWNED DFU krijgen met een kapotte home-button.... iPhones jongen, wat een ramp als je er een issue mee hebt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk!
Nou alleen nog dat ding in PWNED DFU krijgen met een kapotte home-button.... iPhones jongen, wat een ramp als je er een issue mee hebt.
Gewoon zuinig omgaan met je iTelefoon
Ik dacht nieuwe oplader kopen bij de Apple shop, 15 euro was het ik dacht zit wel goed.
Is ie 1 centimeter
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparatenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon zuinig omgaan met je iTelefoon. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
![]()
![]()
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euroquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euro![]()
![]()
Ja, maar daarvoor moet je in de firmware bestand zitten (ipsw file openen en code toevoegen).quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doen
Nog een vraagje overigens: foutmelding 3194 bij het upgraden naar 5.1.1 krijg ik 'gewoon' doordat Apple deze niet meer signed toch? Of heeft dat een andere reden?![]()
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.
Nog een vraagje overigens: foutmelding 3194 bij het upgraden naar 5.1.1 krijg ik 'gewoon' doordat Apple deze niet meer signed toch? Of heeft dat een andere reden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Inhoud van mijn hostsfile:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?
# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 127.0.0.1 localhost
# ::1 localhost
Staat niets extra's in dus. Is ook niet de bedoeling denk ik toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 22:17:19 ]![]()
GODVERDOMME, kreeg ik hem eindelijk in DFU mode, crasht dat fucking redsn0w bij "exploiting using limera1n"
Enig idee hoe dat komt?![]()
OKe, de iPhone is NU nog aangesloten in DFU mode (bij het herstarten van redsn0w zie ik dat).
Hoe krijg ik hem nu 'goed' in PWNED DFU?![]()
Oke, ik word helemaal para. Ik had hem dus eindelijk in DFU mode. Vervolgens klik op op "Powned DFU mode" hosselding. Dus hij wil hem in PWNED DFU brengen, staat er 'exploiting using limerain', daarna 'waiting to reboot'.
Daarna 'exploit failed', met als gevolg dat de iPhone nu weer 'normaal opgestart' is?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 22:23:10 ]![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oke, ik word helemaal para. Ik had hem dus eindelijk in DFU mode. Vervolgens klik op op "Powned DFU mode" hosselding. Dus hij wil hem in PWNED DFU brengen, staat er 'exploiting using limerain', daarna 'waiting to reboot'.
Daarna 'exploit failed', met als gevolg dat de iPhone nu op een apple-logo blijft hangen...?
Het is een telefoon. Gewoon opnieuw proberen man, ik ben een paar weken terug ook uren bezig geweest voordat het allemaal werkte zoals ik wil. Apple wordt steeds beter in dichttimmeren van exploits
Trouwens, home en power net zolang ingedrukt houden tot je apple logo opnieuw verschijntOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oke, dus ik laat nu redsn0w 'open' staan denk ik? (Daar staat dat de iPhone in "PWNED DFU" modes zit).
Dan iTunes starten, Ctrl+ shift en klikken op 'open firmware', dan de firmware 5.1.1 MET GESTITCHTE SHSH erin openen, en dan moet hij het doen?![]()
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werktquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb hem in pwned DFU mode!!!!!!!
Wat doen we nu?
Hij loopt... fingers fucking crossedquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werkt![]()
Eerlijkgezegd verwacht ik foutmeldingenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij loopt... fingers fucking crossedMaar ik help je er doorheen
De iphone "iPhone" kon niet hersteld worden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194).
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU
Enig idee wat ik daaraan kan doen?![]()
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor jequote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
De iphone "iPhone" kon niet hersteld worden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194).
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU
Enig idee wat ik daaraan kan doen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je bent een held.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je
Ik heb overigens een ping gedaan naar gs.apple.com, de server die antwoord is deze:
17.171.36.30
En ik krijg TIME-OUTS! Wat betekent dat?![]()
![]()
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je. Ik kan niet DM'en want ik heb een DM-ban
.
![]()
Godverdomme manquote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staan. Ik kan niet DM'en want ik heb een DM-ban
.
Ik kan je wel even helpen via Teamviewer iig, werkt even lekkerder voor beiden
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PMquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godverdomme man
Ik kan je wel even helpen via Teamviewer iig, werkt even lekkerder voor beiden![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PM
Handige harry met je DM ban. Laten we gokken op de brocode in het iPhone topic dat niemand elkaar kloot
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
idd
Handige harry met je DM ban. Laten we gokken op de brocode in het iPhone topic dat niemand elkaar kloot. Post ze zo voor je
. Thanks again dude.
![]()
Geen probleem man, pure hobby dit voor mijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgen. Post ze zo voor je
. Thanks again dude.
Ik zit nu weer in recovery mode.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem man, pure hobby dit voor mij. Ik word hier toch een portie leip van.
![]()
![]()
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in recovery mode.. Ik word hier toch een portie leip van.
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te maken.
![]()
Gaan we die zometeen even kalibrerenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keer.
BOEM, pwned dfu modequote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we die zometeen even kalibreren
Teamviewer gegevens:
239 317 888
WW: 9860![]()
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet![]()
![]()
Je kunt ook instellen dat de flitser gaat flitsen bij een nieuwe notificatie. Best handigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet![]()
![]()
Misschien kan je dit project steunenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet.
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uit![]()
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat is dan wel een dikke verbeter punt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ik![]()
mijn Nokia had dat ookquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Tap tap tap![]()
Het enige wat ik dan weer jammer vind aan iOS en de notification is dat je alles in 1x moet wissen..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat is dan wel een dikke verbeter punt.
Bij Android kon je bepaalde dingen die je niks boeide gewoon weg swypen en andere voor later bewaren op je notificationbar, bij iOS druk je op wissen en is alles van *bijvoorbeeld* facebook direct weg.![]()
Ik zit te denken he pik: zou een upgrade naar iOS 6 en een downgrade naar 5.1.1 niet een betere oplossing zijn?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we die zometeen even kalibreren![]()
Geen ervaring mee, maar klinkt alweer doomed to failquote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit te denken he pik: zou een upgrade naar iOS 6 en een downgrade naar 5.1.1 niet een betere oplossing zijn?
Zou die error 3194 kunnen komen door een gebruik van tinyumbrella ooit?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar klinkt alweer doomed to fail![]()
![]()
ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou die error 3194 kunnen komen door een gebruik van tinyumbrella ooit?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je wordt hier toch helemaal horendol vanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uit![]()
![]()
Is je google kapot ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de officiele downloadsite voor tinyumbrella?
http://thefirmwareumbrella.blogspot.nl/Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Alles is kapot hierquote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is je google kapot ofzo
http://thefirmwareumbrella.blogspot.nl/![]()
![]()
![]()
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooienquote:
I'm really fucking close to buying a windows phone.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooien![]()
![]()
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I'm really fucking close to buying a windows phone.
Het is maar waar je om kunt lachen, ik vind het een fucking ramp.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troep![]()
![]()
soeksesquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga de gok nemen dat ik naar 6.0.1 ga via 6.0.1 terug naar 5.1.1
Fucking eng dit.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0quote:![]()
![]()
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahaha
Ik ga mijn bed in, dit wordt niets meer. Kijk morgen wel verder.
Thanks alot dude.![]()
![]()
Hier te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.
Ik ga mijn bed in, dit wordt niets meer. Kijk morgen wel verder.
Thanks alot dude.quote:![]()
I fell for itOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
nog maar een keer een stitch aan het doen tussen in dit geval een lokale blob en ios 5.1.1......
Is er hier iemand die enig idee heeft waar de kontneuk error 3194 vandaan komt als je in pwned-DFU zit en via iTunes probeert te restoren? Hostfile is prrrrrrrrrima in orde.![]()
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
nog maar een keer een stitch aan het doen tussen in dit geval een lokale blob en ios 5.1.1......
Is er hier iemand die enig idee heeft waar de kontneuk error 3194 vandaan komt als je in pwned-DFU zit en via iTunes probeert te restoren? Hostfile is prrrrrrrrrima in orde.
Wtf!?! Playback error in youtube :S
Iemand die weet hoe dat kan??
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtf!?! Playback error in youtube :S
Iemand die weet hoe dat kan??
Wat moet ik doen met iSHSH?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringen![]()
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ookWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Die 5.1.1 naar jezelf emailenquote:Ik heb het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de blobjes lokaal staanquote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die 5.1.1 naar jezelf emailen
[..]
Ik heb het ook![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: