ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou die error 3194 kunnen komen door een gebruik van tinyumbrella ooit?
Je wordt hier toch helemaal horendol vanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uit
Is je google kapot ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de officiele downloadsite voor tinyumbrella?
Alles is kapot hierquote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is je google kapot ofzo
http://thefirmwareumbrella.blogspot.nl/
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooienquote:
I'm really fucking close to buying a windows phone.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooien
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I'm really fucking close to buying a windows phone.
Het is maar waar je om kunt lachen, ik vind het een fucking ramp.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troep
soeksesquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga de gok nemen dat ik naar 6.0.1 ga via 6.0.1 terug naar 5.1.1
Fucking eng dit.
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0quote:
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.
Ik ga mijn bed in, dit wordt niets meer. Kijk morgen wel verder.
Thanks alot dude.
quote:
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
nog maar een keer een stitch aan het doen tussen in dit geval een lokale blob en ios 5.1.1......
Is er hier iemand die enig idee heeft waar de kontneuk error 3194 vandaan komt als je in pwned-DFU zit en via iTunes probeert te restoren? Hostfile is prrrrrrrrrima in orde.
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtf!?! Playback error in youtube :S
Iemand die weet hoe dat kan??
Wat moet ik doen met iSHSH?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringen
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ook
Die 5.1.1 naar jezelf emailenquote:
Ik heb het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |