quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oke, ik word helemaal para. Ik had hem dus eindelijk in DFU mode. Vervolgens klik op op "Powned DFU mode" hosselding. Dus hij wil hem in PWNED DFU brengen, staat er 'exploiting using limerain', daarna 'waiting to reboot'.
Daarna 'exploit failed', met als gevolg dat de iPhone nu op een apple-logo blijft hangen...?
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werktquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb hem in pwned DFU mode!!!!!!!
Wat doen we nu?
Hij loopt... fingers fucking crossedquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werkt
Eerlijkgezegd verwacht ik foutmeldingenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij loopt... fingers fucking crossed
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor jequote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
De iphone "iPhone" kon niet hersteld worden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194).
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU
Enig idee wat ik daaraan kan doen?
Je bent een held.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je
Godverdomme manquote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staan. Ik kan niet DM'en want ik heb een DM-ban
.
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PMquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godverdomme man
Ik kan je wel even helpen via Teamviewer iig, werkt even lekkerder voor beiden
iddquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PM
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
idd
Handige harry met je DM ban. Laten we gokken op de brocode in het iPhone topic dat niemand elkaar kloot
Geen probleem man, pure hobby dit voor mijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgen. Post ze zo voor je
. Thanks again dude.
Ik zit nu weer in recovery mode.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem man, pure hobby dit voor mij
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in recovery mode.. Ik word hier toch een portie leip van.
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te maken
Gaan we die zometeen even kalibrerenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keer.
BOEM, pwned dfu modequote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we die zometeen even kalibreren
Je kunt ook instellen dat de flitser gaat flitsen bij een nieuwe notificatie. Best handigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Misschien kan je dit project steunenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uit
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.
Dat is dan wel een dikke verbeter punt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |