Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current versionquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
Heb zojuist dus een stitch gemaakt via een on-server SHSH (blijkbaar upload Cydia die dingen naar een remote server) van iOS 5.1.1 en de firmware van 5.1.1.
Nu moet ik hem in PWNed DFU gooien en dan via iTunes """restoren""" naar 5.1.1-met-SHSH-blob-gestitcht-erin toch?
En is het woord 'restoren' niet heel raar als het eigenlijk 'upgraden' is?
Kijk!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current version
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk!
Nou alleen nog dat ding in PWNED DFU krijgen met een kapotte home-button.... iPhones jongen, wat een ramp als je er een issue mee hebt.
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparatenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon zuinig omgaan met je iTelefoon
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euroquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euro
Ja, maar daarvoor moet je in de firmware bestand zitten (ipsw file openen en code toevoegen).quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doen
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.
Nog een vraagje overigens: foutmelding 3194 bij het upgraden naar 5.1.1 krijg ik 'gewoon' doordat Apple deze niet meer signed toch? Of heeft dat een andere reden?
Inhoud van mijn hostsfile:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oke, ik word helemaal para. Ik had hem dus eindelijk in DFU mode. Vervolgens klik op op "Powned DFU mode" hosselding. Dus hij wil hem in PWNED DFU brengen, staat er 'exploiting using limerain', daarna 'waiting to reboot'.
Daarna 'exploit failed', met als gevolg dat de iPhone nu op een apple-logo blijft hangen...?
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werktquote:Op woensdag 26 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb hem in pwned DFU mode!!!!!!!
Wat doen we nu?
Hij loopt... fingers fucking crossedquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iTunes > Shift Restore > Zelfgemaakte FW aanklikken > hopen dat het in 1x werkt
Eerlijkgezegd verwacht ik foutmeldingenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij loopt... fingers fucking crossed
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor jequote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
De iphone "iPhone" kon niet hersteld worden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194).
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU
Enig idee wat ik daaraan kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |