Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken.Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie"
Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD hadAlsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
Nee. Full HD is 1920X1080 met een progressieve scan.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Toen had ik de iPhone 5 amper 1 dag in gebruikquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.
Dus dat hahahaquote:Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.
De iPhone heeft anders gewoon flink meer pixels per vierkante centimeter, hoor. Dus wat jij zo fijn vindt aan het gimmicky scherm van de S3 ontgaat mij een beetje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.
Dan te bedenken dat ik eerst die iPhone wilde verkopen (ok, toegegeven, de HD resolutie van de S3 is wel heeeel fijn)
Naja, misschien Gewoon alles bij elkaar, het scherm is een stuk breder en was prettiger om films op te kijken, naja.. youtube filmpjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone heeft anders gewoon flink meer pixels per vierkante centimeter, hoor. Dus wat jij zo fijn vindt aan het gimmicky scherm van de S3 ontgaat mij een beetje.
hoop gedoe voor 89 cent...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
Is er al een jailbreak voor ios6? En zo nee: kan ik nog upgraden naar ios 5.1.1 vanaf ios 4.1?
Ios 4.1 ondersteunt de nieuwste versie van whatsapp niet![]()
Jailbreak heb ik niet nodig voor whatsapp, sterker nog: ik heb whatsapp gewoon betaald op mijn telefoon staan. Dat teringprogramma ondersteunt echter geen ios 4.2 en lager meer, waardoor ik gedwongen word te upgradenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ios 4.1 ondersteunt de nieuwste versie van whatsapp niet
Waarom zou ik upgraden als alles werkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat voor logische reden heb je dan ook om nu nog op iOS 4 te zitten?
Niet, ben je nu te laat mee. Je hebt geen SHSH van 5.1.1 lijkt mij. Als je die wel hebt kan je die stitchen aan de IPSW. Geen SHSH = forceerde upgrade naar 6.xquote:Op woensdag 26 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik upgraden als alles werkt?.
Dit doet allemaal niet ter zake, geef liever antwoord op de vraag: hoe upgrade ik naar iOS 5.1.1 zodat ik hem 'gewoon' weer kan jailbreaken?
Ik heb wel een SHSH van 5.1.1, als ook 5.1.1r1.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet, ben je nu te laat mee. Je hebt geen SHSH van 5.1.1 lijkt mij. Als je die wel hebt kan je die stitchen aan de IPSW. Geen SHSH = forceerde upgrade naar 6.x
Installeer even iSHSH op je iPhone, te vinden in Cydia. Dan kan je je SHSH via email naar jezelf sturen. Dan moet je even googlen naar de juiste Redsn0w versie voor iOS 5.1.1 (sorry, zit mobielquote:Op woensdag 26 december 2012 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel een SHSH van 5.1.1, als ook 5.1.1r1.
Hoe doe ik dat 'stitchen' en hoe krijg ik die firmware er dan uiteindelijk op?
Ga eens even kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Installeer even iSHSH op je iPhone, te vinden in Cydia. Dan kan je je SHSH via email naar jezelf sturen. Dan moet je even googlen naar de juiste Redsn0w versie voor iOS 5.1.1 (sorry, zit mobiel) Dan download je de iOS IPSW van felixbruns ( google maar ) en die sla je op. Onder het 'extra' menu van Redsn0w kan je voor Stitch kiezen. Dan kies je je IPSW en SHSH, dat wordt 1 firmware. Die kan je weer herstellen via iTunes. Voordat je dat doet moet de iPhone eerst in Pwned DFU. Die kan je ook vinden onder de Extra knop. Succes
Pwned DFU houdt in dat je toestel ook custom firmwares accepteert, normale DFU doet dit niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens even kijken
Ga mijn best doen! Ik heb iig. de 5.1.1 van Felixbruns zijn website gedownload. Via iSHSH dus de SHSHblob regelen. Dan stitchen.
Pwned DFU is hetzelfde als 'normale' DFU verder?
Alvast bedankt, dit is een uitleg waar ik denk ik iets aan ga hebben!
Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current versionquote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
Heb zojuist dus een stitch gemaakt via een on-server SHSH (blijkbaar upload Cydia die dingen naar een remote server) van iOS 5.1.1 en de firmware van 5.1.1.
Nu moet ik hem in PWNed DFU gooien en dan via iTunes """restoren""" naar 5.1.1-met-SHSH-blob-gestitcht-erin toch?
En is het woord 'restoren' niet heel raar als het eigenlijk 'upgraden' is?
Kijk!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Shift + restore en dan je IPSW selecteren. Bij upgraden pak je meteen de current version
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk!
Nou alleen nog dat ding in PWNED DFU krijgen met een kapotte home-button.... iPhones jongen, wat een ramp als je er een issue mee hebt.
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparatenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon zuinig omgaan met je iTelefoon
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euroquote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, niet mogelijk naar mijn weten. Vervang dat ding, kost je een paar euro
Ja, maar daarvoor moet je in de firmware bestand zitten (ipsw file openen en code toevoegen).quote:Op woensdag 26 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er enorm zuinig op, homebutton gaat gewoon snel kapot bij die apparaten. Is er een truc hem in Pwned DFU te dwingen zonder homebutton?
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch heel veel moeite om bij de home button te komen?
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De lokale GSM Turk kan dat wel voor je doen
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True that. hoopte het alleen vandaag nog rond te krijgen, bah. Wel bedankt voor je hulp pikkebaas.
Nog een vraagje overigens: foutmelding 3194 bij het upgraden naar 5.1.1 krijg ik 'gewoon' doordat Apple deze niet meer signed toch? Of heeft dat een andere reden?
Inhoud van mijn hostsfile:quote:Op woensdag 26 december 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem. Code 3194 houdt in dat er wat met je hosts file is. Ervaring met de gs.apple.com in hostsfile of is dat compleet nieuw voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |