abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120725559
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone :(
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.
Tap tap tap
pi_120726287
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone :(
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.
Het zit niet echt mee he ;( :D
pi_120726497
Nou, helemaal herstellen enzo helpt niet, ik kan Wi-Fi nog steeds niet aanzetten ;(
Tap tap tap
pi_120754096
Ik zit met een probleem, mijn iphone draait door, letterlijk :P
Tijdens spelletjes blijft alles doordraaien. De magneet is niet goed gekalibreerd ofzo, want bij kompas blijft hij telkens om kalibreren vragen. Als ik dat dan doe en de app afsluit en weer opstart vraagt ie er weer om. Uit en aanzetten werkt ook niet, iemand anders nog ideeen op "naar de winkel gaan" na? :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:18:56 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120755218
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:

[..]

Mocht het scherm toch cracken ooit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lijkt het minder kapot :') [ afbeelding ]
Die achterkant kan je laten vervangen bij de Apple Store voor €30. Lijkt me een betere optie.
2000 light years from home
pi_120755819
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:01 schreef Sinji het volgende:

[..]

6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5
Dat kan ik beamen, als ik in de woonkamer zit doet de wifi het 99% van de tijd wel, zit ik in m`n schuurtje achter in de tuin dan werkt het amper... bij mijn S3 bleef het constant gewoon werken..
pi_120761525
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifi O+ even afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
Tap tap tap
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:05:22 #188
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_120762559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifi O+ even afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:24:57 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_120762926
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).
Router bedoel je.
Yankee go home!
pi_120766006
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Router bedoel je.
Acces Point bedoel je ;)

Modem: Zet telefoon of kabel signalen om naar een ethernet signaal.
Router: Verbindt twee netwerken met elkaar
Access Point: Vaak in een router verwerkt. Draadloze host van een netwerk.

Vaak hebben de mensen in Nederlands zo'n all-in-one ding van de provider. Pure troep.
pi_120766758
Ja, daarom heeft ie in elk huis en bij elk bedrijf problemen met wifi :') en kunnen alle andere Iphones, iPods en iPads wel wifi gebruiken. Daarom wordt het schuifje van wifi grijs en kan ik ook de netwerken van de buren niet meer vinden. Het zal vast aan mij liggen :) want ik had inderdaad te vroeg gejuicht, hij hield er een uurtje geleden weer ineens mee op.
Tap tap tap
pi_120771143
De 12 dagen app van Apple geeft vandaag Maroon 5 weg. Is er eigenlijk al een lijstje beschikbaar van wat er komen gaat?
Of is dit dit keer wel gelukt om hem geheim te houden.

Zal de content in andere landen anders zijn?
pi_120783227
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip :D

pi_120783346
quote:
6s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip :D

[ afbeelding ]
Hoezo "ondanks alles"
Samsung ;(
Eskimo Joe
pi_120783516
quote:

[ afbeelding ]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.

En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man :')
pi_120783828
quote:

[ afbeelding ]
Wat een schattige my-first-mini-tablet. O+ Kan je daar ook echt wat mee?
For great justice!
pi_120784477
quote:

[ afbeelding ]
Deze had ik eerst ;) Leuk telefoontje, maar ben blijer met mijn iPhone.
pi_120784781
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.

En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man :')
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk. :)
pi_120785623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk. :)
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.
pi_120786544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.

Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer :)

Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
pi_120786772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.

Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer :)

Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken. :') Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat :r
pi_120786790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken. :') Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat :r
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.
Dan te bedenken dat ik eerst die iPhone wilde verkopen (ok, toegegeven, de HD resolutie van de S3 is wel heeeel fijn)
pi_120787059
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie" :')

Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD had :') Alsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
pi_120789650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie" :')

Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD had :') Alsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo :')
pi_120789792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Nee. Full HD is 1920X1080 met een progressieve scan. :') Ik heb dus al zoveel jaar zoveel pixels meer. Maar goed, dat is PC wereld.

Wat ik je probeer te vertellen is dat "FULL-HD" gebeuren een marketingtruc is. Net als megapixel voor een camera. Het zegt niet veel dus.
Dus:
1. De resolutie bepaalt de grootte van je scherm, dus ook je toestel.
De Samsung's hebben een grotere scherm dus ook een hogere resolutie.
2. De vraag is ook hoeveel pixels er eigenlijk in een inch scherm zit? (DPI)
3. Heb je het überhaupt nodig? Heb je 60 megapixel nodig voor een camera terwijl 10 meer dan genoeg is? It's all in the technique.

En om het je helemaal duidelijk te maken en alle andere fandroids:

Zie je dat? Dat de Samsung een OLED scherm heeft in plaats van een "Veeeeeeeeeel oouuuudere LCD scherm". Dat is wat de verkopers en de fans wel allemaal gebruiken als argument om te verkopen. Terwijl het een techniek is wat helemaal niet goed is doorontwikkeld. Apple weet dat en past dat ook niet toe aan zijn producten. Ik ben een gebruiker/klant. Geen testpersoon, wat bij Samsung WEL het geval is.

[ Bericht 5% gewijzigd door RoW_0 op 26-12-2012 18:16:33 ]
pi_120790270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120790683
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.
pi_120790747
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.
Toen had ik de iPhone 5 amper 1 dag in gebruik :)
pi_120790789
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.

:P
pi_120790882
quote:
8s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef iFok. het volgende:

[..]

Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')