Het zit niet echt mee hequote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.
Die achterkant kan je laten vervangen bij de Apple Store voor €30. Lijkt me een betere optie.quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
Dat kan ik beamen, als ik in de woonkamer zit doet de wifi het 99% van de tijd wel, zit ik in m`n schuurtje achter in de tuin dan werkt het amper... bij mijn S3 bleef het constant gewoon werken..quote:Op maandag 24 december 2012 13:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifieven afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
Router bedoel je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).
Acces Point bedoel jequote:
Hoezo "ondanks alles"quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
[ afbeelding ]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
[ afbeelding ]
Wat een schattige my-first-mini-tablet.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eerstquote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.
En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Mijn s3 heb ik 2 maanden na aanschaf verkocht voor 180 omdat ik de iPhone al had.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Samsung doet dat mijn AL zijn producten. Van TV's tot koelkasten.
Zoveel extra functies erbij gooien, terwijl de helft er maar echt van werken.Heel toevallig trouwens, ik heb mijn 600 euro laserprinter van samsung weg gedaan voor 5 tientjes. Wat een duivelsding was dat
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord "HD resolutie"
Alsof dat zo bijzonder is. Dat is geen innovatie, en totaal niet fijn om te gebruiken. Net als in de PC wereld. Een vriend van me meende dat hij de hoogste resolutie had omdat hij FULL HD hadAlsjeblieft zeg. Ik heb al 8 jaar 1920*1200.
Nee. Full HD is 1920X1080 met een progressieve scan.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 1920x1200 is toch ook gewoon full HD?... of whatever you want to call it?
Waarom is het dan pas sinds een aantal jaar opeens echt High Def en zo
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.
Ik heb nu die iPhone 5, 1,2 dualcore.. 1GB ram, 4" scherm, ik wil niets anders meer
Android is toch wel het meest crappe besturingssysteem (Naast blackberry OS en Symbian) ooit.
Toen had ik de iPhone 5 amper 1 dag in gebruikquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwe "standaard" geworden is voor media zoals films.
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorige week wist je anders niet hoe snel je weer terug naar je S3 moest.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Toen had hij de iPhone amper 1 dag in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |