Nice!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
M'n skins zijn binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie uitsnede:
[ afbeelding ]
Euhm ja, iPhone 5 is los 670 euro. Dat vind ik veel aangezien ik een sim-only abonnement heb.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat eigenlijk beweren. Ik betaal hooguit 100~150 euro per 2 jaar meer dan een iPhone 4. Daarvoor mag ik 5k smsjes sturen ipv 200 en dubbel snelheid internet.![]()
Oftewel. Ik ben goedkoper uit met mijn iPhone 5 dan mijn iPhone 4 en ik mag veel meer van mijn provider.
Nou ja, dat is nogal stom van je dan - dat je jezelf inperkt tot een sim only is geheel je eigen schuld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm ja, iPhone 5 is los 670 euro. Dat vind ik veel aangezien ik een sim-only abonnement heb.
Ja, nu mag ik hem door Vodafone laten opsturen en reparerenquote:
Dat is onzin, de iPhone is echt niet goedkoper met een abonnement hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nogal stom van je dan - dat je jezelf inperkt tot een sim only is geheel je eigen schuld.
Ik profiteer van de concurrentie.
Idd, heb gister zitten zoeken, goedkoopste is telfort met 47,50 p maand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is onzin, de iPhone is echt niet goedkoper met een abonnement hoor...
Erg mooi zeg! Welke zijn dit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
M'n skins zijn binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie uitsnede:
[ afbeelding ]
Waren alle klanten maar zoals jij bent, zouden ze denkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, nu mag ik hem door Vodafone laten opsturen en reparerenheb er zo'n zin in, die zullen het vast repareren
De metal series van www.stickerboy.net met de extreme fit. Kost wel een paar dollar extra, maar dan heb je een veel mooiere uitsnede.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Erg mooi zeg! Welke zijn dit?
Jup, ik schrok ook behoorlijk...quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Idd, heb gister zitten zoeken, goedkoopste is telfort met 47,50 p maand.
500 mb
100 min/sms
Met toestellease
Vroeger had ik een dikke vette iphone 3g voor 45 per maand internet onbeperkt en 500 min met onbeperks sms helemaal voor mn eigen dus geen lease
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het 30,- e kost om een nieuwe achterkant te laten zetten bij de Apple store in Amsterdam?
Ik weet dat ik ook bij de plaatselijke Turk kan laten doen, dat heb ik al eens gedaan. Helaas is m'n achterkant alweer stuk (oh, stappen, drank en onhandigheid) en ik vind dat er teveel kleur verschil is. Als ik hem naast een orginelen achterkant leg is m'n achterkant bijna gelig
Ok, thanks! Die ik van de Turk had was ook 29,- dus als ik voor t zelfde geld een orginele kan krijgen!quote:
kan ik niet naar de Apple-toko in Amsterdam of moet het via de provider waar ik hem heb gekocht regelen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waren alle klanten maar zoals jij bent, zouden ze denken
Maffia praktijken ja hahahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jup, ik schrok ook behoorlijk...
Ook mooi dat je je abonnement wil verlengen maar je dan eigenlijk gewoon een nieuw, duurder abonnement aangesmeerd wordt met ranzige randvoorwaarden tegen absurde prijzen...
Op de achterkant van je iPhone heb je een serie code staan voer deze in op de Apple site en je kan zien dat je garantie hebt, ook bij de Apple Store (volgens mij).quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kan ik niet naar de Apple-toko in Amsterdam of moet het via de provider waar ik hem heb gekocht regelen?
ik heb een code ingevuld op de website van Apple en volgens de info daar kan ik hem wel naar Amsterdam brengen. M'n garantie vervalt in juni.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Op de achterkant van je iPhone heb je een serie code staan voer deze in op de Apple site en je kan zien dat je garantie hebt, ook bij de Apple Store (volgens mij).
Ik kom erop terug. Als je een Apple Care pakket koopt kan het wel ...
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een code ingevuld op de website van Apple en volgens de info daar kan ik hem wel naar Amsterdam brengen. M'n garantie vervalt in juni.
Ja, veel beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ok, thanks! Die ik van de Turk had was ook 29,- dus als ik voor t zelfde geld een orginele kan krijgen!
ik heb met Vodafone friends & family een abonnement afgesloten, betaal nu in totaal 400 euro voor deze telefoon, vergeleken met m'n vorige sim-only abonnement. Meer minuten en meer sms, alleen een databundel van 500mb. Maar ik had eerst eindeloos online en zat elke maand tegen de 135mb aan, dus dat leek me geen probleem. Alleen door het gehannes met wifi op m'n telefoon zit ik nu al drie maanden tegen die 500 aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maffia praktijken ja hahaha
Niet normaal eigenlijk
Klotezooi. Ja, van Vodafone.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euroquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klotezooi. Ja, van Vodafone.
Ergens...
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euro
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.
daarom wil ik daar ook naartoequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.
Dan zou ik 70 euro betalen, een jaar garantie extra + je kunt hem bij Apple laten reparerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daarom wil ik daar ook naartoe
Ik weet nu al dat ze hem resetten en dat hij het even doet, ze denken 'probleem opgelost, makkelijk cashen, wat een dom mormel', maar na twee minuten kapt ie er weer mee.
Ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik heb nog een half jaar garantie
Ah, zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat ze hem dan sowieso moeten repareren.
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...
Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.
De glazen achterzijde van de iPhone 4 had niet echt een case nodig zolang je er maar voorzichtig mee om ging, zelfde geldt voor de zijkanten. Was een stuk minder krasgevoelig en zichtbaar. Dat is hier anders, althans, dat lijkt dus zo.quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Een iPhone 5 met case eromheen is toch nog steeds 20% dunner dan een iPhone 4 met een soortgelijke case eromheen? Dat argument snap ik niet helemaal...
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Dynd het volgende:
Denk er aan om een iPhone 5 te gaan kopen maar zit nog een beetje in over de geruchten van de makkelijke krassen en schrammen. Ik kan wel een case gaan kopen, maar dan is de hele reden voor de 20% dunnere en lichtere iPhone 5 ook weg. Is het echt zo ernstig als dit artikel suggereert?
[ afbeelding ]
Vroegah (oma spreekt) kon ik m'n iPod mini registreren op de website en als er iets was, kwamen ze hem ophalenquote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.
Gaat problemen opleveren met Android. Die hebben namelijk precies hetzelfde maar dan horizontaal. Ik zou zeggen loop mekaar niet te naaien door patentrechten, maar leer van elkaar om zo tot een beter product te komen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
De 5 is echt makkelijk te bekrassen, zie het veel voorkomen om me heen. Het is een gebruiksvoorwerp die je dagelijks gebruikt, lijkt me vervelend om het altijd te behandelen als een fragiel ei. Ik ken mezelf en dat ding ziet er echt wel zo uit na 2 maanden zonder beschermingquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.
Nice app, zeker handig. Als het goed is wordt het vandaag uitgebrachtquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
Lelijk, onoverzichtelijk en nutteloos. Snap niet waarom je dit zou willen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat dan? Doet toch niks nieuws.quote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.
Fijn dat je in de toolbar alleen de apps heb die je nodig hebt. Daarnaast eenvoudig als je in de toolbar de schermhelderheid, wifi, 3g etc aan en uit kunt zetten.quote:
Dan houdt het hier helaas ook op.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond
Herkenbaar, mijn 4S is ook door water om het leven gekomenquote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
Ik was bezopen.quote:Op maandag 24 december 2012 06:39 schreef Phone het volgende:
[..]
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?
Mocht het scherm toch cracken ooit:quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?
Wat voor case is het? Probeer het zonder case, mocht het dan wel goed werken dan weet je wel hoe laat het is denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind hem nog tof ook, vooral de tweedequote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5quote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.
Hardreset al geprobeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Franknfurter het volgende:
Ligt niet aan de case, heb hem vaker geprobeerd zonder en dat hielp niet. Zit idd de laatte ios op, dus neem aan dat het dan een softwareprobleempje is?
Reservekopie van iPhone bevat alleen data. Media en apps worden niet allemaal automatisch overgenomen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in de Apple Store het advies gekregen om de iPhone te herstellen om te kijken of Wi-Fi het dan wel weer deed, maar als ik dat wil doen via iTunes krijg ik de melding dat er aangeschafte onderdelen op de telefoon staan die ik dan na het herstellen opnieuw zou moeten kopen. Ik heb net een reservekopie gemaakt, dan ben ik dat toch niet allemaal kwijt?
Best lastig aangezien het gebrek aan Wi-Fi juist het probleem is.quote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Reservekopie van iPhone bevat alleen data. Media en apps worden niet allemaal automatisch overgenomen.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best lastig aangezien het gebrek aan Wi-Fi juist het probleem is.
Ninja-edit
Het zit niet echt mee hequote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, alleen met video's, afstandsbedieningen en soms met de iPhone
Alle andere apparaten worden gejat voor ze kapot kunnen gaan.
Die achterkant kan je laten vervangen bij de Apple Store voor ¤30. Lijkt me een betere optie.quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
Dat kan ik beamen, als ik in de woonkamer zit doet de wifi het 99% van de tijd wel, zit ik in m`n schuurtje achter in de tuin dan werkt het amper... bij mijn S3 bleef het constant gewoon werken..quote:Op maandag 24 december 2012 13:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Na honderd keer resetten lijkt wifi het weer te doen. Al durf ik niet te hard te juichen, maar vanmorgen pakte ie hem en toen ik net thuiskwam sprong ie vanzelf op wifieven afkloppen hoor, ik durf te wedden dat ie morgen of vanavond weer uitvalt.
Router bedoel je.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Kan ook aan een oud model modem liggen (linksys bv).
Acces Point bedoel jequote:
Hoezo "ondanks alles"quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
[ afbeelding ]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
Maar,even inbrekend: Ik begrijp dat iedereen ondanks alles gewoon dolblij is met zijn nieuwe iPhone 5?
Dit komt uit de mond van een meer dan tevreden gebruiker van onderstaand vliegkampschip![]()
[ afbeelding ]
Wat een schattige my-first-mini-tablet.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eerstquote:Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb zo'n ding van de zaak. Verschrikkelijk ding is het. Kan geen filmpje kijken zonder pure lag; journaal 24 speelt af met 10 frames per seconde.
En niet te vergeten dat ik bij het uitpakken de achterkant al bijna had verneukt. Dat plastic is nog dunner dan mijn haar man
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een Note 2 is dan wel een ander verhaal. 2 Apps vloeiend tegelijk kunnen draaien op 1 scherm, ook al draait je video en Youtube tegelijk.
Mijn oude S3 had een 4,8" scherm, 1,4ghz quadcore met 1GB ram, en die was bij tijden gewoon bagger traag en liep constant vast.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zo zo. Klinkt eindelijk als een fatsoenlijke product. Hoe lang heeft dat geduurd daar bij Samsung? Komen ze nog een beetje in de buurt van de eigen chip architectuur van Apple of dat nog niet? Hoeveel RAM hebben jullie eigenlijk nodig om een beetje vloeiend te draaien? Iets met efficiency.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |