ik heb met Vodafone friends & family een abonnement afgesloten, betaal nu in totaal 400 euro voor deze telefoon, vergeleken met m'n vorige sim-only abonnement. Meer minuten en meer sms, alleen een databundel van 500mb. Maar ik had eerst eindeloos online en zat elke maand tegen de 135mb aan, dus dat leek me geen probleem. Alleen door het gehannes met wifi op m'n telefoon zit ik nu al drie maanden tegen die 500 aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maffia praktijken ja hahaha
Niet normaal eigenlijk
Klotezooi. Ja, van Vodafone.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euroquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klotezooi. Ja, van Vodafone.
Ergens...
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Mocht het bij Vodafone niet lukken, dan is de enige oplossing een Apple Care pakket, dan kun je hem overal laten repareren. Maarja, ook dat kost weer 70 euro
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb gewoon slechte ervaringen met dat dynafix of hoe het ook heet. Die gooien het op waterschade terwijl het daar niets mee te maken heeft. Alsof ze er drie tellen naar kijken, de klacht ongegrond vinden en het ding terug in de doos flikkeren en terugsturen, en dan hopen dat hij aankomt. Heb het al eerder gehad met een telefoon en een laptop waar ze niks mee deden en er stond 'hoort zo' en 'geen probleem gevonden'.
daarom wil ik daar ook naartoequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Vodafone, T-mobile, of zo'n soort partij. Ik heb mijn Apple producten altijd laten repareren bij een Apple Store of een Apple Reseller. Ben daar altijd netjes geholpen.
Dan zou ik 70 euro betalen, een jaar garantie extra + je kunt hem bij Apple laten reparerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daarom wil ik daar ook naartoe
Ik weet nu al dat ze hem resetten en dat hij het even doet, ze denken 'probleem opgelost, makkelijk cashen, wat een dom mormel', maar na twee minuten kapt ie er weer mee.
Ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik heb nog een half jaar garantie
Ah, zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat ze hem dan sowieso moeten repareren.
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, maar daar vragen ze natuurlijk je aankoopbon, en die heb je niet ...
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef iFok. het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor een iCentre, Xando...
Dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn dan ook geen Apple Stores.
De glazen achterzijde van de iPhone 4 had niet echt een case nodig zolang je er maar voorzichtig mee om ging, zelfde geldt voor de zijkanten. Was een stuk minder krasgevoelig en zichtbaar. Dat is hier anders, althans, dat lijkt dus zo.quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Een iPhone 5 met case eromheen is toch nog steeds 20% dunner dan een iPhone 4 met een soortgelijke case eromheen? Dat argument snap ik niet helemaal...
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Dynd het volgende:
Denk er aan om een iPhone 5 te gaan kopen maar zit nog een beetje in over de geruchten van de makkelijke krassen en schrammen. Ik kan wel een case gaan kopen, maar dan is de hele reden voor de 20% dunnere en lichtere iPhone 5 ook weg. Is het echt zo ernstig als dit artikel suggereert?
[ afbeelding ]
Vroegah (oma spreekt) kon ik m'n iPod mini registreren op de website en als er iets was, kwamen ze hem ophalenquote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als je iets niet weet ga dan geen valse informatie verspreiden.
Voor garantie hoeft Apple enkel je serienummer te weten. Je heeft echt geen bon te laten zien.
Gaat problemen opleveren met Android. Die hebben namelijk precies hetzelfde maar dan horizontaal. Ik zou zeggen loop mekaar niet te naaien door patentrechten, maar leer van elkaar om zo tot een beter product te komen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |