De 5 is echt makkelijk te bekrassen, zie het veel voorkomen om me heen. Het is een gebruiksvoorwerp die je dagelijks gebruikt, lijkt me vervelend om het altijd te behandelen als een fragiel ei. Ik ken mezelf en dat ding ziet er echt wel zo uit na 2 maanden zonder beschermingquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je ermee omgaat. Lijkt me stug dat iedereen na twee maanden zoveel krassen heeft.
Nice app, zeker handig. Als het goed is wordt het vandaag uitgebrachtquote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
Lelijk, onoverzichtelijk en nutteloos. Snap niet waarom je dit zou willen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hopelijk voegt Apple op zijn minst een paar mogelijkheden toe, het is te belachelijk voor woorden dat je niet alle apps tegelijk kunt sluiten.
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.quote:Op zondag 23 december 2012 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat dan? Doet toch niks nieuws.quote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Prachtige app: geeft je meer mogelijkheden en opties.
Fijn dat je in de toolbar alleen de apps heb die je nodig hebt. Daarnaast eenvoudig als je in de toolbar de schermhelderheid, wifi, 3g etc aan en uit kunt zetten.quote:
Dan houdt het hier helaas ook op.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond
Herkenbaar, mijn 4S is ook door water om het leven gekomenquote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
M'n 4s stuiterde in het toilet vanavond
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
Ik was bezopen.quote:Op maandag 24 december 2012 06:39 schreef Phone het volgende:
[..]
Was dat een experiment, heb je parkinson of wil je gewoon die hoesjes promoten ?
Mocht het scherm toch cracken ooit:quote:Op maandag 24 december 2012 06:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn 4S dit weekend van anderhalve meter hoogte laten stuiteren op een tegelvloer maar door een heel goed hoesje heb ik nog geen krasje.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?
Wat voor case is het? Probeer het zonder case, mocht het dan wel goed werken dan weet je wel hoe laat het is denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb mn 4s nu bijna een maand en door de fullbodycase en screenprotector nog nergens een krasje te bekennen. Heb wel veel problemen met mn wifiantenne, die kan ik vaak gewoon niet eens aanzetten, dan moet ik hem echt meerdere keren opnieuw aanzetten voor hij het een keertje wil doen. Gevalletje software of hardware dit?
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.quote:Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind hem nog tof ook, vooral de tweedequote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mocht het scherm toch cracken ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het minder kapot[ afbeelding ]
6.0.2 is specifiek gemaakt voor deze wifi problemen. Vooral voor de iPhone 5quote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iOS 6.0.x? Daar zit de nodige wifi-problematiek in.
Hardreset al geprobeerd?quote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef Franknfurter het volgende:
Ligt niet aan de case, heb hem vaker geprobeerd zonder en dat hielp niet. Zit idd de laatte ios op, dus neem aan dat het dan een softwareprobleempje is?
Reservekopie van iPhone bevat alleen data. Media en apps worden niet allemaal automatisch overgenomen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in de Apple Store het advies gekregen om de iPhone te herstellen om te kijken of Wi-Fi het dan wel weer deed, maar als ik dat wil doen via iTunes krijg ik de melding dat er aangeschafte onderdelen op de telefoon staan die ik dan na het herstellen opnieuw zou moeten kopen. Ik heb net een reservekopie gemaakt, dan ben ik dat toch niet allemaal kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |