Wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef kikoooooo het volgende:
Apple verwijdert AppShopper-app uit App Store vanwege regel 2.25
Link: http://retweet.nu/n5vk
ZONE heb ik ervaring mee, prima app en verstopt bestanden goed weg. Ziet er daarnaast ook gelikt uit en voor 0,79 cent een koopje.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben op zoek naar een app om apart bepaalde foto's op te slaan. Het liefst beveiligd met een wachtwoord. Nu kom ik kycalc en ZONE tegen.
Wat is volgens jullie de beste app hiervoor?
Spuit 11quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Baghdaddy het volgende:
FIFA13 en NFS Most Wanted zijn ook in de sale vandaag.
Ik zou mooi een klacht indienen. Elke mongool kon het zo jatten en dan mag jij gaan bewijzen dat je er niet voor hebt getekend.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef OverRated het volgende:
iPhone 3GS voor moeders is gewoon door GLS in de garage (niet op slot) gelegd toen er niemand thuis was. Bezorger heeft zelf getekend voor het pakket.
Vind het niet heel erg, maar is toch vreemd dat ze dat doen..
iAP crackerquote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Zspirit het volgende:
Heb n vette app gevonden, Action Movie, kan je allemaal special effects in je filmpje plakken.
Best leuk maar je moet veel effecten kopen, weet iemand een gratis alternatief?
Gratis alternatief voor zulke effecten zijn er niet. Ik heb bijna alle effecten gekocht, heel leuk om soms mee te spelenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Zspirit het volgende:
Heb n vette app gevonden, Action Movie, kan je allemaal special effects in je filmpje plakken.
Best leuk maar je moet veel effecten kopen, weet iemand een gratis alternatief?
Ik zou t wel weten, ik had er 2 gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef OverRated het volgende:
iPhone 3GS voor moeders is gewoon door GLS in de garage (niet op slot) gelegd toen er niemand thuis was. Bezorger heeft zelf getekend voor het pakket.
Vind het niet heel erg, maar is toch vreemd dat ze dat doen..
Uhh hun moeten bewijzen dat jij niet getekend hebt. Anders zouden er heeeeel wat telefoons niet aankomenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou mooi een klacht indienen. Elke mongool kon het zo jatten en dan mag jij gaan bewijzen dat je er niet voor hebt getekend.
Omdat ik geen zin meer heb om O.P.D te bellen voor een nieuwe afspraak. Ga in de vakantie zelf de stad in om het meteen af te ronden. Veel makkelijker.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Binnen 7 werkdagen kan je het weer annuleren, zodra je het wel binnen hebt. Maar waarom opzeggen? Je provider kan er niks aan doen toch, het is alleen zo dat de pakketdienst gewoon kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het persoonlijk wel stijlvol en optimale bescherming is van groot belang. Uiteraard gebruik ik de 5 het liefst zonder bescherming, maargoed, een investering van 700+ euro is niet niets en ben van plan om volgend jaar het toestel in topnotch conditie te verkopenquote:
Mwa, ziet er mooi uit inderdaad, maar voelt 'ie niet 2x zo groot aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel stijlvol en optimale bescherming is van groot belang. Uiteraard gebruik ik de 5 het liefst zonder bescherming, maargoed, een investering van 700+ euro is niet niets en ben van plan om volgend jaar het toestel in topnotch conditie te verkopen
Totaal niet eigenlijk. Voelt heel lekker in de hand door de curves. Sommige randen voelen wel een beetje scherp aan tho.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, ziet er mooi uit inderdaad, maar voelt 'ie niet 2x zo groot aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |