Je bent een held.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff wachten, bijna thuis, kruip ik achter de pc voor je
Godverdomme manquote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken teamviewer ja! Ik heb het er zelfs op staan. Ik kan niet DM'en want ik heb een DM-ban
.
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PMquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godverdomme man
Ik kan je wel even helpen via Teamviewer iig, werkt even lekkerder voor beiden
iddquote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure! Echt enorm tof dat je me wil helpen. Alleen: hoe ga ik je op een veilig manier mijn ID en wachtwoord toesturen zonder DM/PM
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
idd
Handige harry met je DM ban. Laten we gokken op de brocode in het iPhone topic dat niemand elkaar kloot
Geen probleem man, pure hobby dit voor mijquote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal eerst proberen mijn tel. weer in PWNED DFU te krijgen. Post ze zo voor je
. Thanks again dude.
Ik zit nu weer in recovery mode.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen probleem man, pure hobby dit voor mij
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te makenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in recovery mode.. Ik word hier toch een portie leip van.
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, was echt een uurtje of 2 bezig vorige maand om m'n iPhone naar m'n zin te maken
Gaan we die zometeen even kalibrerenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Homebutton reageert wel steeds beter. KEIHARD indrukken en dan pakt hij ongeveer 1 op de 4 keer.
BOEM, pwned dfu modequote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we die zometeen even kalibreren
Je kunt ook instellen dat de flitser gaat flitsen bij een nieuwe notificatie. Best handigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Misschien kan je dit project steunenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Wat ik wel mis aan de iPhone is een lichtje. Bij de Android kreeg ik steeds een rood knipperend lichtje als ik een WA berichtje had. Dit heb ik nu niet
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal geen missend iets, ik lach mijn vrienden met die lampjes altijd uit
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig altijd, vooral omdat ik mijn mobieltje vaak op stil heb staan.
Dat is dan wel een dikke verbeter punt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles wat ik 'mis' zie ik wel op mijn lockscherm staan vind ik
mijn Nokia had dat ookquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
Het enige wat ik dan weer jammer vind aan iOS en de notification is dat je alles in 1x moet wissen..quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat is dan wel een dikke verbeter punt.
Ik zit te denken he pik: zou een upgrade naar iOS 6 en een downgrade naar 5.1.1 niet een betere oplossing zijn?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan we die zometeen even kalibreren
Geen ervaring mee, maar klinkt alweer doomed to failquote:Op woensdag 26 december 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit te denken he pik: zou een upgrade naar iOS 6 en een downgrade naar 5.1.1 niet een betere oplossing zijn?
Zou die error 3194 kunnen komen door een gebruik van tinyumbrella ooit?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar klinkt alweer doomed to fail
ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uitquote:Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou die error 3194 kunnen komen door een gebruik van tinyumbrella ooit?
Je wordt hier toch helemaal horendol vanquote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja, die gebruikt die hosts file weer, maar die zag er prima uit
Is je google kapot ofzoquote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is de officiele downloadsite voor tinyumbrella?
Alles is kapot hierquote:Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is je google kapot ofzo
http://thefirmwareumbrella.blogspot.nl/
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooienquote:
I'm really fucking close to buying a windows phone.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen ook je iPhone, zie je er wel voor aan ermee te gooien
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troepquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I'm really fucking close to buying a windows phone.
Het is maar waar je om kunt lachen, ik vind het een fucking ramp.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achjoh, lachen toch beetje je avond verbatsen aan deze troep
soeksesquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga de gok nemen dat ik naar 6.0.1 ga via 6.0.1 terug naar 5.1.1
Fucking eng dit.
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0quote:
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Download is nu bijna klaar, nu gaat hij natuurlijk een miljoenmiljard bestanden overzetten via usb 1.0
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
beter halen we wat bier want dit gaat lang duren hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij doet dus gewoon he-le-maal niets.
Ik ga mijn bed in, dit wordt niets meer. Kijk morgen wel verder.
Thanks alot dude.
quote:
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
nog maar een keer een stitch aan het doen tussen in dit geval een lokale blob en ios 5.1.1......
Is er hier iemand die enig idee heeft waar de kontneuk error 3194 vandaan komt als je in pwned-DFU zit en via iTunes probeert te restoren? Hostfile is prrrrrrrrrima in orde.
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtf!?! Playback error in youtube :S
Iemand die weet hoe dat kan??
Wat moet ik doen met iSHSH?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja probeer eens via iSHSH, was een optie die ik vergeten was aan te dringen
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..quote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel YT ligt eruit lijkt wel, op PC ook
Die 5.1.1 naar jezelf emailenquote:
Ik heb het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |