Je bent te sexy voor deze SC, 8/10.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
waarom staat mijn UI niet in de OP? wat is dit voor iet skinderachtigs.
Mag ik jou eten dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben knoerthard nu
Ja misschien welmaar niet gezond.
dat is waar, je hebt een puntquote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent te sexy voor deze SC, 8/10.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie ben jij?quote:
Onzeker.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een vraag.
Dan zal het antwoord ook niet bijster boeiend zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een vraag.
Ja kunt hem er zelf in zetten. De vraag is echter of je er tussen wíl staan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Daar ga ik ook niet vanuit.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal het antwoord ook niet bijster boeiend zijn.
Eigenlijk niet, zo kom ik over als levenloos omdat ik part of a SC benquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja kunt hem er zelf in zetten. De vraag is echter of je er tussen wíl staan.
Jij bent bijna door de proefperiode heen, hè?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, zo kom ik over als levenloos omdat ik part of a SC ben
De vraag is of jij je er niet mee wilt bemoeien, Drank_Frebin.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze sc bestaat nog geen 8 jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef mymoodfentje het volgende:
Alsof ik er na 8+ jaar nog niet in hoor te staan, skandalig
Damn 4ebequote:
quote:
quote:
Dat kan niet, en wat een haatquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen nuquote:
wat?quote:
Nee joh, alles bedoeld met de grootst mogelijke liefde natuurlijk.quote:
hoe kom ik dan in de OP?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Btw altijd mooi van die mensen die even langs komen en dolgraag part willen zijn van deze vaste groep diehard mofo'sdie horen bij de rank of the gods...
Maar dan even melden dat ze juist graag NIET erbij willen horen en dit zielig is enzo
Geeft mijn ego weer wat meer boost
Mij nog steeds in je UI.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
De vraag is of jij je er niet mee wilt bemoeien, Drank_Frebin.
ben jij dat?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij nog steeds in je UI.Viezerik.
Alsof je dat echt vervelend vindquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je steentje bijdragen denk ik.quote:
Gisteren zei je dat je graag naar jezelf kijkt. Ben dan duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof je dat echt vervelend vind
[..]
Je steentje bijdragen denk ik.
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Gisteren zei je dat je graag naar jezelf kijkt. Ben dan duidelijk.
Ok was gewoon een subtiele check mij lekker zijn/zie mij als UI post weerquote:
Ik wist het even niet zo zeker hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.
i do what i canquote:
Gij snapt um!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok was gewoon een subtiele check mij lekker zijn/zie mij als UI post weer
Als ze al uit de panty is wil ik nieuwe foto's zienquote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef Salatrel het volgende:
ben je er al uit over de panty tli?
Ik heb hem als wallpaperquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terugquote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef Salatrel het volgende:
ben je er al uit over de panty tli?
Facking noob.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terug
Wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongen loop toch maar te dollen man. Ik geil op mezelf dat weet je toch.
slecht excuus voor een weekendje antwerpen hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ga dit weekend naar Antwerpen kijken voor een ander jurkje. Breng ik die rode terug
haai vajfquote:
Maagdelijk wit. Lekker tegenstrijdig.quote:
Gast, so gayquote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Tli wanneer gaan we nou een keer shoppen dan?
Gewoon donker kleurtje, iets wat beter bij een panty past. Ik weet het niet jullie horen het vanzelf.quote:
Ze kan zelf antwoorden hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagdelijk wit. Lekker tegenstrijdig.
.
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/kijken?".quote:
Dat hebben mannen toch helemaal niet door. Althans die van mij nietquote:Op woensdag 12 december 2012 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
slecht excuus voor een weekendje antwerpen hoor
Leuk hè. Is er godverdomme iemand met zo'n goed figuur verstoppen ze het in donkere kleuren.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon donker kleurtje, iets wat beter bij een panty past. Ik weet het niet jullie horen het vanzelf.
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/koeken?".
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.
quote:
Dat horen we van Allure ook dus dat is geen nieuws.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Aanhoren hoe goed haar vriend is in bed.
Hehe thanks! In de zomer draag ik welke zulke kleurtjes hoor, maar dan kun je er blote benen onder dragen en zijn je benen bruin.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk hè. Is er godverdomme iemand met zo'n goed figuur verstoppen ze het in donkere kleuren.
En vervolgens alleen kijken en aanhoren hoe ze neuken met andere gastenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tactiek is dan ook om het zo te laten lijken. Dan accepteren vrouwen je als een vriendin en mag je mee pashokjes in, het toilet op en in onzekere tijden "mijn borsten lijken zo klein, kun je eens voelen/kijken?".
Ja dat is wel de downside wellicht, maar ik doe toch niet aan seks voor het huwelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vervolgens alleen kijken en aanhoren hoe ze neuken met andere gasten
Waarom je dan wel aan verlekkeren?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat is wel de downside wellicht, maar ik doe toch niet aan seks voor het huwelijk.
Die gast zit achter de tralies. Vraag me af hoe ze het flikt.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat horen we van Allure ook dus dat is geen nieuws.
Wit is ook een kleur.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe thanks! In de zomer draag ik welke zulke kleurtjes hoor, maar dan kun je er blote benen onder dragen en zijn je benen bruin.
Dat werkt met dit weer gewoon niet.
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom je dan wel aan verlekkeren?
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Kerst is kut. De enige pluspunten zijn veel eten en 's avonds bier drinken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is net als kerst. De aanloop naar de kerst is leuker dan kerst zelf.
Is dit echt?quote:
Nee, mijn waarde Nootmans.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een huisvrouw bent misschien die dan de visite moet vermaken... ben jij een huisvrouw, Bobby?
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.quote:
Echt he. Zullen we haar slaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
Stop je hoofd in een cementmixer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat toch een foto bij joh....
Ja, wel zin in. Super mega hard.quote:
Je zet jezelf echt voor schut nuquote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? als ik een foto zie van een draak is dat toch ook niet gelijk echt? altijd met je botte opmerkingen.
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans hequote:
Jawel dat zie je toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans he
Hou je bek eens manquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SC, geen leven hebben
Is eigenlijk ook Zombie SC.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
Stoer ben je hoor, internetriddertjequote:
Aan een KLBSC deelnemen om te klagen dat SCers geen leven hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
je doet je ondertitel wel eer aan, droeftoeterquote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stoer ben je hoor, internetriddertje
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Aan een KLBSC deelnemen om te klagen dat SCers geen leven hebben____!
Riddertje jaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij vroeg anders net waarom je niet in de OP staat. Ben je nu verdrietig, dat je niet bij een groepje mag horen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Jachtgeweer het volgende:
the black knightquote:
Moet ik je in de kelder gooien bij de rest van de haters?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij vroeg anders net waarom je niet in de OP staat. Ben je nu verdrietig, dat je niet bij een groepje mag horen?
Boohoohoo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjes
Mag hoor. Ik haat Vas ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ben boos dus nu ga ik haten, bisjes
Electric Retard ofzo toch?quote:
Echt ziek shit daar altijdquote:
Als jou dat opwindtquote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga een geweer in je kont schuiven vriend
http://d2k5.com/ ?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zit nu een hele lange scroll site te bekijken, gvd.
Goed materiaal voor OUD.quote:
quote:
Dat is toch van die vent die altijd met z'n blote toges op de bank zit? Van die strip dat hij met een bevroren drol iemand steekt en dan het gat neukt.quote:
Echt 80% ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef Germano het volgende:
De meesten mag je niet posten omdat ze piemels bevatten.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch van die vent die altijd met z'n blote toges op de bank zit? Van die strip dat hij met een bevroren drol iemand steekt en dan het gat neukt.
Vraag je 1000 euro om het te maken en 5% van de dagomzet. Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef fyah het volgende:
Er is zo'n multi-level marketing (lees:piramidespel) dude die wil dat ik een website voor hem maak. Maar hij wil niet echt betalen MAAR (!) Hij weet 200% zeker dat het een succes gaat worden dus hij belooft me 1% van de omzet. Dit is in het begin gegarandeerd 125 euro per dag, en na 12 maaden kan het oplopen tot 12000 euro per maand.
yeah..no.
Beter dan een hamlap hahahahahahaquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt voor schut nu [ afbeelding ].
Vertel het ze!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey zo praat je niet tegen Nootmans he
Ik vraag 20 000 euro. Hij wil ook niet zomaar een site. Als 1% van de omzet echt gelijk is aan 125 euro, is de omzet dus per dag 12 500 euro. Heeft ie de site al na 2 dagen terug!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Vraag je 1000 euro om het te maken en 5% van de dagomzet. Hoeren neuken, nooit meer werken.
Is het zo veel werk? En ben je ZZP'er?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vraag 20 000 euro. Hij wil ook niet zomaar een site. Als 1% van de omzet echt gelijk is aan 125 euro, is de omzet dus per dag 12 500 euro. Heeft ie de site al na 2 dagen terug!
Twee maal ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Is het zo veel werk? En ben je ZZP'er?
Nouja, wel BTW-plichtig. Althans, die rechtspersoon. Ik mag als fyah de persoon een ZZP-bedrag verdienen en daar gewoon 30% belasting zonder BTW en RSZ etc betalen. En voor al de rest schiet mijn tweede rechtspersoon, fyah de onderneming, in. Die is grofweg tegen de 45% kwijt aan de staat. Rijk worden we niet met die percentages.quote:
Hangt er vanaf hoe lang je werkt aan zo'n website van 20k euro.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Nouja, wel BTW-plichtig. Althans, die rechtspersoon. Ik mag als fyah de persoon een ZZP-bedrag verdienen en daar gewoon 30% belasting zonder BTW en RSZ etc betalen. En voor al de rest schiet mijn tweede rechtspersoon, fyah de onderneming, in. Die is grofweg tegen de 45% kwijt aan de staat. Rijk worden we niet met die percentages.
Ik reken het zo dat ik gewoon netto uit probeer te komen wat ik zou verdienen als ik iets met mijn diploma zou doenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je werkt aan zo'n website van 20k euro.
Oh, dat valt wel vies tegen dan, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik reken het zo dat ik gewoon netto uit probeer te komen wat ik zou verdienen als ik iets met mijn diploma zou doenEn dat is zo speciaal nog niet.
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je beter bent dan je moeder
Ik vind je lekker.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.
"Weet ik."quote:
DOnder eens op met je nietszeggende nerdshit misseiljke vlamingquote:
is foetsiequote:
Ga uit m'n giegel als die lijfen schudden op die pompenoei.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Weet ik."
"Wil je er over praten?"
Houd rechts aan en groen is mooier dan bruin.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Weet ik."
"Wil je er over praten?"
Echt wel, ik heb goeie stalkskills.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.
11-12-13 ookquote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef Germano het volgende:
01-01-'01.
02-02-'02.
03-03-'03.
04-04-'04.
05-05-'05.
06-06-'06.
07-07-'07.
08-08-'08.
09-09-'09.
10-10-'10.
11-11-'11.
12-12-'12.
Ik was er bij.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier dan KLB / Sletje naait Balkenende
hai lithia
hoe is het leven in het zwart?quote:
Rustigquote:
ik onthou ditquote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DOnder eens op met je nietszeggende nerdshit misseiljke vlaming
ik wilde schaamstreek zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een aparte naam voor je puni.
arm veertjequote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wilde schaamstreek zeggen
high five!

.
waar krijg je tegenwoordig de dag mee om dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm veertje
inb4: ik heb anders nog wel een joekel voor je
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamquote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat zo'n pittenzak die je moet opwarmen?
hoezo zou je dat willenquote:
Zo heb ik ook eentje van mijn moeder gehad. Toen ik whiplash had. Hele nek vol flexium, dan die warme zak (lolrofl) erover, jeejquote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat zo'n pittenzak die je moet opwarmen?
voornamelijk sporten zoals zwemmen en hardlopen. Ik ga zo weer lopen en hopen dat ik niet ga vallen door het glad ijs.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar krijg je tegenwoordig de dag mee om dan?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Samen rokenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Ben nog verkouden en ruik nog niet geweldig, dus kan geuren schijnbaar nog niet zo goed plaatsenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben nog verkouden en ruik nog niet geweldig, dus kan geuren schijnbaar nog niet zo goed plaatsen
er zijn wel wat manieren om het warm te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef VeerEli het volgende:
Maar nu heb ik het nog steeds vet koud
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
er zijn wel wat manieren om het warm te krijgen
Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
Nou nou, actiefquote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
voornamelijk sporten zoals zwemmen en hardlopen. Ik ga zo weer lopen en hopen dat ik niet ga vallen door het glad ijs.
hoe gaat het met jou?
Whehehehe.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?
BOEMIETAK!!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga uit m'n giegel als die lijfen schudden op die pompenoei.
Het erge is, ik twijfel ook nogquote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb goeie stalkskills.
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvdquote:
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvd
Ja, dat ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangtquote:
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevaltquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou nou, actief
is het bij jullie glad dan?
met mij alles goed.
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangt
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Wat, eierscheten?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Germano het volgende:
[..].
Ze zijn wel lekker als je een stijve nek hebt.
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seksquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
.
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seks [ afbeelding ].
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buitenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevalt
Doe normaal.quote:
lekker weer? je bent op vakantie?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buiten
Normaal gesproken maak ik niet van die mooie muziekquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.
Oh please, been there, done thatquote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe normaal.
Is wel leuk om de dag na het uitgaan je partner onder de dekens te duwen als je zo'n fledder hebt gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
Mannenhumor denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gewoon op mn werk..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
lekker weer? je bent op vakantie?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Awh nu ben ik gekwetst man.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.
sokken aan en muts opquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je dikke juinen die bullekuh uit je natte hemdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Als zoetekauw zie ik jou je bent een zoete lolly, Neurbert el halt
Ik ga je likken als een bordercollie
Sokken al aan en mijn hoofd is niet koud. Vooral mijn voeten eigenlijk, daarom ook die joekel doekel. Maja, heb ik nu niks meer aan.quote:
nu heb je niks aan¿ dan is het koud jaquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef Germano het volgende:
Er was eens een snol uit Den Helder.
Ik had weer eens zin, dus ik bel d'r.
Ze was het neuken niet weerd.
Ik heb een lul als een peerd.
Maar zij had een kut als een kelder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
Doe wat je niet laten kunt dr.snugglesquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor jou maken?
Er was eens man genaamd Nootje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt dr.snuggles
Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebtquote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Allyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat je 'nootmans' er niet in verwerkt hebt
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Met opzet niet gedaan. Ik noem Allure ook Luur, niet Ally.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Er was eens man genaamd Nootje.
Vies van vrouwen, dus een pootje.
Hij is analfabeet.
Slaapt in een keet.
Gebruikte veel drugs en ligt nu in het gootje.
7.1/10 danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker rebels hè.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cool man. Lekker recalcitrant en zulks.
Moet je zeggen wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
WAT JE ZEGT BEN JEZELF MET JE PIEMEL DOOR DE HELFT HAHAAAAquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo booquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jammer dat je afgeschildert word ook als poot. Teleurstellend.
Van jou niet man.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt er wel tegen, honey boo boo.
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Germano het volgende:
Binnenkort klappen vangen van haar moeder.
[ afbeelding ]
Rustig maar hoor zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het erge is, ik twijfel ook nogmet je vieze skills
Oh is dat jouw reactie onderaan?quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OHOHOHOHOHOHOH GERMANO WAT BEN JIJ EEN BADASS OMG OMG OMG ZO COOOOOL!
Andi Muisequote:
Doh ik overdrijf toch ookquote:Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rustig maar hoor zo erg ben ik niet
Houd je bek toch eens man, schimmelkut.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry maar zoveel badassness kan ik niet aan man![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek toch eens man, schimmelkut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurchquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwhhhh Germaantje toch..... Maar dat was toch je bedoeling met je post? Om te laten zien hoe gevat en grappig jouw reactie was? Dus daarom reageerde ik zo blij!
Dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben Vera, aangenaam. Wie ben jij?
Addams Familyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Wijo, pas op hoor!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SOrry hoor maar je doet me wel denken aan Lurch
Oh maar zo heet jij niet echt flauwiequote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Omgekeerd pijltje. Dit als in Germano.
Tsja.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh maar zo heet jij niet echt flauwie
Zal ik doenquote:
Jouw mama jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |