Normaal gesproken maak ik niet van die mooie muziekquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.
Oh please, been there, done thatquote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe normaal.
Is wel leuk om de dag na het uitgaan je partner onder de dekens te duwen als je zo'n fledder hebt gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
Mannenhumor denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gewoon op mn werk..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
lekker weer? je bent op vakantie?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, been there, done thatDie lullo liet me kokhalzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Awh nu ben ik gekwetst man.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, want na afloop wijs ik je direct de deur.
sokken aan en muts opquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
Je dikke juinen die bullekuh uit je natte hemdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Als zoetekauw zie ik jou je bent een zoete lolly, Neurbert el halt
Ik ga je likken als een bordercollie
Sokken al aan en mijn hoofd is niet koud. Vooral mijn voeten eigenlijk, daarom ook die joekel doekel. Maja, heb ik nu niks meer aan.quote:
nu heb je niks aan¿ dan is het koud jaquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef Germano het volgende:
Er was eens een snol uit Den Helder.
Ik had weer eens zin, dus ik bel d'r.
Ze was het neuken niet weerd.
Ik heb een lul als een peerd.
Maar zij had een kut als een kelder.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
nu heb je niks aan¿ dan is het koud ja
Doe wat je niet laten kunt dr.snugglesquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor jou maken?
Er was eens man genaamd Nootje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt dr.snuggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |