Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
Nou nou, actiefquote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
voornamelijk sporten zoals zwemmen en hardlopen. Ik ga zo weer lopen en hopen dat ik niet ga vallen door het glad ijs.
hoe gaat het met jou?
Whehehehe.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kocht laatst iets voor je vriendin, is dat een idee?
BOEMIETAK!!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga uit m'n giegel als die lijfen schudden op die pompenoei.
Het erge is, ik twijfel ook nogquote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb goeie stalkskills.
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvdquote:
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooizo!! hou je er dan ook aan gvd
Ja, dat ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangtquote:
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevaltquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou nou, actief
is het bij jullie glad dan?
met mij alles goed.
Hoppiehop koppestopskie voledig in 't zwee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hep de klok hore luideh en weet waar de klepel hangt
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Daar hebben ze een naam voor.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik een aantal topics geleden de OP had gewist?
Wat, eierscheten?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Germano het volgende:
[..].
Ze zijn wel lekker als je een stijve nek hebt.
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seksquote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.
.
Mweh, dan moet ik de kou door en krijg ik het nóg kouder.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom hier en ik trakteer je op dampende, hete seks [ afbeelding ].
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buitenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
de laatste tijd wel. ik denk dat het nu wel meevalt
Doe normaal.quote:
lekker weer? je bent op vakantie?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog steeds lekker weer, maar het zal vast koud zijn buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |