Nouja, wel BTW-plichtig. Althans, die rechtspersoon. Ik mag als fyah de persoon een ZZP-bedrag verdienen en daar gewoon 30% belasting zonder BTW en RSZ etc betalen. En voor al de rest schiet mijn tweede rechtspersoon, fyah de onderneming, in. Die is grofweg tegen de 45% kwijt aan de staat. Rijk worden we niet met die percentages.quote:
Hangt er vanaf hoe lang je werkt aan zo'n website van 20k euro.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Nouja, wel BTW-plichtig. Althans, die rechtspersoon. Ik mag als fyah de persoon een ZZP-bedrag verdienen en daar gewoon 30% belasting zonder BTW en RSZ etc betalen. En voor al de rest schiet mijn tweede rechtspersoon, fyah de onderneming, in. Die is grofweg tegen de 45% kwijt aan de staat. Rijk worden we niet met die percentages.
Ik reken het zo dat ik gewoon netto uit probeer te komen wat ik zou verdienen als ik iets met mijn diploma zou doenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je werkt aan zo'n website van 20k euro.
Oh, dat valt wel vies tegen dan, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik reken het zo dat ik gewoon netto uit probeer te komen wat ik zou verdienen als ik iets met mijn diploma zou doenEn dat is zo speciaal nog niet.
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je beter bent dan je moeder
Ik vind je lekker.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.
"Weet ik."quote:
DOnder eens op met je nietszeggende nerdshit misseiljke vlamingquote:
is foetsiequote:
Ga uit m'n giegel als die lijfen schudden op die pompenoei.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Weet ik."
"Wil je er over praten?"
Houd rechts aan en groen is mooier dan bruin.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Weet ik."
"Wil je er over praten?"
Echt wel, ik heb goeie stalkskills.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet jij niets van, je kent ons beiden niet.
11-12-13 ookquote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef Germano het volgende:
01-01-'01.
02-02-'02.
03-03-'03.
04-04-'04.
05-05-'05.
06-06-'06.
07-07-'07.
08-08-'08.
09-09-'09.
10-10-'10.
11-11-'11.
12-12-'12.
Ik was er bij.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier dan KLB / Sletje naait Balkenende
hai lithia
hoe is het leven in het zwart?quote:
Rustigquote:
ik onthou ditquote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DOnder eens op met je nietszeggende nerdshit misseiljke vlaming
ik wilde schaamstreek zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een aparte naam voor je puni.
arm veertjequote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wilde schaamstreek zeggen
high five!

.
waar krijg je tegenwoordig de dag mee om dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arm veertje
inb4: ik heb anders nog wel een joekel voor je
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamquote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat zo'n pittenzak die je moet opwarmen?
hoezo zou je dat willenquote:
Zo heb ik ook eentje van mijn moeder gehad. Toen ik whiplash had. Hele nek vol flexium, dan die warme zak (lolrofl) erover, jeejquote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat zo'n pittenzak die je moet opwarmen?
voornamelijk sporten zoals zwemmen en hardlopen. Ik ga zo weer lopen en hopen dat ik niet ga vallen door het glad ijs.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar krijg je tegenwoordig de dag mee om dan?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Samen rokenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, in de magnetron. Ik warmde hem op in de schuur terwijl ik aan het roken was. Rook al wat, maar dacht dat het een beetje een eierscheetgeur was ofzo, dacht dat het van buiten kwamHaal dat ding eruit, helemaal zwart en roken
Ben nog verkouden en ruik nog niet geweldig, dus kan geuren schijnbaar nog niet zo goed plaatsenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben nog verkouden en ruik nog niet geweldig, dus kan geuren schijnbaar nog niet zo goed plaatsen
er zijn wel wat manieren om het warm te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef VeerEli het volgende:
Maar nu heb ik het nog steeds vet koud
Ja wat dan. Heb de kachel al omhoog geknald maar helpt vrij weinig. Dik vest aan én onder mijn dekbed. Verdomme.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
er zijn wel wat manieren om het warm te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |